Hirving Lozano (A)

Nog steeds geblesseerd??? Die verrekte Heerkens ook. Zum kotzen. Wat is dat toch met die medische staf bij PSV. Bij een club als Bayern was hij allang weer fit.
Heerlkens was toch echt een ongeluk, dat kan nou eenmaal gebeuren in een contactsport als voetbal.
 
Tuurlijk, PSV wil hem graag verkopen, maar als er geen club is die aan de vraagprijs wil voldoen, dan loopt Lozano straks in augustus gewoon rond in het shirt van PSV....
Klopt, dus... Hij traint nu nog apart, dat is heel normaal na een blessure. Wat hij nu doet is helemaal niet zo belangrijk, als hij er over 3 weken maar weer staat. En daar heb ik alle vertrouwen in, je kunt best kritiek hebben op Lozano, maar aan z'n instelling ligt het nooit.
 
Ook geen straf om Lozano nog een jaartje bij PSV te zien. Ik denk desondanks dat na het aantrekken van Bruma dan wel Bergwijn moet vertrekken. Anders lijkt het mij overdone.
 
Ik ben geen medicus dus lijkt het mij zinloos om daar uitspraken over te doen. Daarbij, de medische staf van PSV staat over het algemeen goed aangeschreven, dus dat Bayern-geklets kan je gewoon achterwege laten.
Ik ben ook geen medicus, maar ik vind het raar dat Ryan Thomas nog steeds niet hersteld is en meegegaan is op trainingskamp ....het is bijna een jaar geleden...
 
Tja, Lozano nog steeds niet verkocht.....het is toch wel raar dat Lozano niet mee is op trainingskamp, maar er is ook nog steeds niets concreets te melden over gesprekken met clubs of iets dergelijks....ik durf te wedden dat Lozano eind juli gewoon weer aansluit bij de PSV-selectie en gewoon weer te bewonderen is in het shirt van PSV bij aanvang nieuwe competitie .....op zich niks mis mee, maar ja , we hebben wel Bruma gehaald en het geld dat Lozano op zou leveren (40-45 miljoen euro) kunnen we dan niet meer investeren in nieuwe aankopen...en trouwens, over Bergwijn horen we al meer dan 3 weken niks meer van qua concrete interesse uit het buitenland....

Als Lozano en Bergwijn bij PSV blijven vind ik prima. Ze hoeven helemaal niet weg.
 
Ik ben ook geen medicus, maar ik vind het raar dat Ryan Thomas nog steeds niet hersteld is en meegegaan is op trainingskamp ....het is bijna een jaar geleden...

En dat Ibi, die zelf 2 weken geleden voor de camera aangaf helemaal fit te zijn geen minuut heeft gemaakt in die wedstrijd tegen Sion.
 
Affelay is een grote grap anyway, dat men er in getrapt is gewoon triest. Dat we zo laag gezonken zijn dat we 'blij' moeten doen met een afdankertjes die al jaren geen pepernoot geraakt heeft en constant fat is, juppieeeeee :FP:

Is jammer dat psv en velen hier het verleden en heden niet van elkaar los kunnen laten. Ja het was een geweldenaar, en nee nu is hij dik en ruk.
 
Affelay is een grote grap anyway, dat men er in getrapt is gewoon triest. Dat we zo laag gezonken zijn dat we 'blij' moeten doen met een afdankertjes die al jaren geen pepernoot geraakt heeft en constant fat is, juppieeeeee :FP:

Is jammer dat psv en velen hier het verleden en heden niet van elkaar los kunnen laten. Ja het was een geweldenaar, en nee nu is hij dik en ruk.

Afellay en dik. Jij blijft ze ook mooi verzinnen he. Als hij al dik is dan lijdt 90% van Nederland aan overgewicht
 
Afellay en dik. Jij blijft ze ook mooi verzinnen he. Als hij al dik is dan lijdt 90% van Nederland aan overgewicht

Niet 'fit' genoeg, of hij is te gespierd als Bergwijn. Laten we het vooral zacht uitdrukken en er om lachen ipv hard oordelen over de diva's die falen :FP:
 
Hij heeft nog geen seconde gespeeld, dus laten we inderdaad nog niet oordelen ;)

Gast heeft 49 wedstrijden 'meegedaan' - 2015-2019, Met enige toppunt de oorlog die hij met de trainer had waardoor die min of meer geheel exit was in Engeland. Om te zwijgen over zijn beroerde knie die meer niet dan wel heel is, en zo iemand moet PSV in zware tijden gaan redden..

Het is triest om te lachen, maar het is ook triest dat dit de waarheid is. Om te beseffen hoe laag we gezonken zijn.
( ps, bullshit van clubicoon en hij is lievvv doet er echt 0,00% aan toe nu )
 
Gast heeft 49 wedstrijden 'meegedaan' - 2015-2019, Met enige toppunt de oorlog die hij met de trainer had waardoor die min of meer geheel exit was in Engeland. Om te zwijgen over zijn beroerde knie die meer niet dan wel heel is, en zo iemand moet PSV in zware tijden gaan redden..

Het is triest om te lachen, maar het is ook triest dat dit de waarheid is. Om te beseffen hoe laag we gezonken zijn.
( ps, bullshit van clubicoon en hij is lievvv doet er echt 0,00% aan toe nu )
Ik zou jou wel willen horen als ze good old zeefuik aan gaan trekken!! Kostelijk???
 
Ik zou jou wel willen horen als ze good old zeefuik aan gaan trekken!! Kostelijk???

Wie vrede heeft met een Affelay die al 5 jaar geen pepernoot geraakt heeft, mag helemaal niks zeggen over Zeefuik, Beide vertegenwoordigen de waarde van een happymeal. Alleen 1 zit zonder club en is verstandig om te kappen, waar de ander nog een kans krijgt om weer te falen,
 
Wie vrede heeft met een Affelay die al 5 jaar geen pepernoot geraakt heeft, mag helemaal niks zeggen over Zeefuik, Beide vertegenwoordigen de waarde van een happymeal. Alleen 1 zit zonder club en is verstandig om te kappen, waar de ander nog een kans krijgt om weer te falen,
Afellay was gratis, en is voor erbij gehaald, op de gok. Als hij terugkeert op nivo, hebben we meteen de beste speler van de eredivisie in huis. Als het nis wordt, wat uiteraard net zo goed kan, is er niks verloern. Ik snap het probleem niet zo (behalve dan het zeiken om het zeiken)
 
Terug
Bovenaan Onderaan