Ibrahim Afellay (M)

Echt een goede zet van PSV. Dat een hoop Marokkaanse jongens voor PSV zouden kiezen om Afellay klinkt plausibel: toen ik nog voetbalde hadden alle Marokkaanse jongens óf een Barcelona-shirtje van Afellay, óf van Messi. Hij hoeft ook niet per se in de basis te beginnen, maar ik zie hem wel uitgroeien tot een vaste, belangrijke waarde.

Hadden ze beter Messi kunnen halen.:giggle:
 
Echt een goede zet van PSV. Dat een hoop Marokkaanse jongens voor PSV zouden kiezen om Afellay klinkt plausibel: toen ik nog voetbalde hadden alle Marokkaanse jongens óf een Barcelona-shirtje van Afellay, óf van Messi. Hij hoeft ook niet per se in de basis te beginnen, maar ik zie hem wel uitgroeien tot een vaste, belangrijke waarde.

Dat is echt altijd de grootste bullshit die er bestaat, dat in Nederland de Marokkanen ineens PSV'er gaan worden of er voor gaan kiezen omdat er 1 Marokkaan speelt, echt :FP: Zulke mensen bestaan nog amper en als ze bestaan zijn ze paar maanden fan en hoppen dan door, kortom kansloos fan(volk)

Dat het in minder ontwikkelde (voetbal) landen gebeurt snap ik nog wel, die hebben ineens een idool die het goed doet in het buitenland en wat veel publiciteit met zich mee brengt, maar een Marokkaan in Utrecht heeft net zo veel schijt of liefde voor PSV met of zonder een Afellay bij PSV.
 
Laatst bewerkt door een ninja:
Echt een goede zet van PSV. Dat een hoop Marokkaanse jongens voor PSV zouden kiezen om Afellay klinkt plausibel: toen ik nog voetbalde hadden alle Marokkaanse jongens óf een Barcelona-shirtje van Afellay, óf van Messi. Hij hoeft ook niet per se in de basis te beginnen, maar ik zie hem wel uitgroeien tot een vaste, belangrijke waarde.
Dan zijn ze eerder voor Ajax met Zyjech. Afellay is een Nederlander.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Vroeger is vroeger. In mijn jonge jaren hadden alle Marokkanen een uitkering. Tegenwoordig zijn ze al burgemeester.

Extreme Uitzonderingen, meeste houden het gewoon bij hun talent en core business hoor

images
 
Ik heb mijn twijfels over de staat van het lichaam van Afellay om topvoetbal te kunnen spelen. Veel blessures de afgelopen jaren en hij lijkt niet meer het niveau te hebben zoals hij die had toen hij PSV verliet.

Maar toch heerlijk om hem in een PSV shirt te zien en hij lijkt oprecht enthousiast te zijn weer bij PSV te zijn. Dus nu hopen dat zijn lichaam het allemaal nog aan kan.
 
Ik heb mijn twijfels over de staat van het lichaam van Afellay om topvoetbal te kunnen spelen. Veel blessures de afgelopen jaren en hij lijkt niet meer het niveau te hebben zoals hij die had toen hij PSV verliet.

Maar toch heerlijk om hem in een PSV shirt te zien en hij lijkt oprecht enthousiast te zijn weer bij PSV te zijn. Dus nu hopen dat zijn lichaam het allemaal nog aan kan.

Ik kijk het aan, hoop op een bovengemiddelde speler die op routine een steunpunt zal zijn voor de jongere jongens.
Maar dit kan net zo makkelijk enorm tegenvallen, al is het maar op zijn fysieke gesteldheid. Gaat hij een flinke schop makkelijk afschudden of zijn we hem dan twee maanden kwijt?
 
Ik heb mijn twijfels over de staat van het lichaam van Afellay om topvoetbal te kunnen spelen. Veel blessures de afgelopen jaren en hij lijkt niet meer het niveau te hebben zoals hij die had toen hij PSV verliet.

Maar toch heerlijk om hem in een PSV shirt te zien en hij lijkt oprecht enthousiast te zijn weer bij PSV te zijn. Dus nu hopen dat zijn lichaam het allemaal nog aan kan.
Het grootste probleem zal inderdaad lompe spelers als Heerkens zijn met hun debiele acties voortkomend uit onkunde. De eredivisie loopt er vol van. Dat soort spelers kunnen zijn seizoen breken.
 
Nu Affelay daadwerkelijk aansluit is het natuurlijk hopen dat is fit is/word/blijft. Echter staat mij daarnaast bij dat hij bij stoke ook om diciplinaire redenenen n tijd buiten de selectie gelaten is..? Weet iemand wat er toen mis was?
 
Nu Affelay daadwerkelijk aansluit is het natuurlijk hopen dat is fit is/word/blijft. Echter staat mij daarnaast bij dat hij bij stoke ook om diciplinaire redenenen n tijd buiten de selectie gelaten is..? Weet iemand wat er toen mis was?

Stoke City heeft buik vol van Ibrahim Afellay

Deze week werd er een dikke streep gezet door de naam van Ibrahim Afellay. Dat de middenvelder niet meer welkom is bij Lambert heeft volgens Engelse bronnen alles te maken met zijn houding op het trainingsveld. Die zou te wensen overlaten. Lambert is ontevreden over de prestaties van de 31-jarige middenvelder en verwijt hem een gebrek aan professionaliteit op het trainingsveld, samengevat een slappe instelling. Of de 48-jarige Schot daar ook daadwerkelijk een punt heeft, moet overigens maar worden aangenomen. Stoke City traint steevast achter gesloten deuren en Afellay was gisteren niet bereikbaar om commentaar te geven op zijn verwijdering.

In Engeland werd meteen fijntjes verwezen naar 2014 toen Afellay op huurbasis was neergestreken bij het Griekse Olympiakos Piraeus. De Spaanse trainer Michel, zelf ooit sterspeler bij Real Madrid, noemde Afellay destijds 'een rebel en een kind' en voegde daar tijdens een radio-interview nog fijntjes aan toe dat als Afellay 'niet verandert, hij bij deze club en bij alle andere clubs waar hij nog gaat spelen problemen krijgt'.

Zware armoede :FP:
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan