W
Hij spreekt zichzelf wel een beetje tegen, ja. Maar goed, stel dat Bergwijn 100% naar Ajax wil, dan staat PSV wel met de rug tegen de muur. Ik ga er echter vanuit dat Bergwijn gewoon naar het buitenland gaat.

Die zaakwaarnemer lult een eind weg....

Het is een mythe dat een speler bepaalt waar hij naar toe gaat. Bergwijn kan intern tegen PSV zeggen dat hij naar ajax wilt gaan.

Als PSV en ajax er niet uit komen ga je toch echt niet naar ajax.

De clubs moeten eerst een overeenstemming bereiken.

Trouwens, als ik psv was zou ik overwegen een officiële klacht in te dienen bij de knvb. Als een speler een contract heeft dat nog minimaal 6 maanden doorloopt mag hij of zijn vertegewoordiging niet praten met een ander club over dienstbetrekking zonder toestemming van de club.

MAW.... ajax mag niet met die zaakwaarnemer of bergwijn praten over een transfer zonder toestemming van PSV.
 
Het begint meer te lijken dat ik gelijk ga krijgen....waar rook is, is ook vuur. Kijk maar naar de uitspraken van de zaakwaarnemer van Bergwijn, die mede namens Bergwijn zijn uitspraken doet op verschillende voetbalsites. Ook Overmars heeft nu in de media gezegd dat hij interesse heeft in Bergwijn. Dus, dat Bergwijn het naar zijn zin heeft bij PSV is prima, maar dat hij openstaat voor een vertrek naar Ajax , past dus ook in zijn toekomstplannen.
PSV gaat dit uiteindelijk verliezen. Als ik JDJ was, dan zou ik een prijs op tafel leggen, die Ajax never nooit gaat betalen voor Bergwijn: 50 miljoen euro, met doorverkoop-percentage, en we geven er een klap op. Punt uit. Dan is Ajax degene die dan in de media moet gaan roepen dat ze het bedrag te hoog vinden, en dan zijn beide partijen uitgepraat en kan Bergwijn naar een buitenlandse club die 40 miljoen euro wil betalen.
Jij noemde Bergwijn een Judas, suggereerde dat hij de wedstrijden van PSV met opzet saboteerde en dat hij zelfs moedwillig de titel weggaf aan Ajax. Wat dat betreft heb je nog steeds geen gelijk.
 
https://www.nu.nl/voetbal/5892513/o...-bergwijn-en-hoopt-op-komst-nederlanders.html

Wat een lul de zaakwaarnemer, alsof de speler bepaalt. Je hebt een contract wat afgekocht moet worden, en daarna is het pas aan de spelers om te bepalen wat ze willen. Ik hoop dat deze vent stikt in zijn arrogantie.

Och, ik zou hetzelfde roepen. De tijden van slavenij zijn behalve in het voetbal, al heel lang voorbij. Een speler mag zelf bepalen waar hij heen gaat. Daarna is het aan de clubs om een vergoeding te onderhandelen. Is die vergoeding niet naar tevredenheid van de verkopende club, dan pas kan de deal niet doorgaan. Zolang het contract nog duurt kan de club uiteraard iedere transfer blokkeren.
 
PSV neemt de juiste houding aan, voor Bergwijn is het geen stap hoger op (alleen qua salaris) maar dat kan hij ergens anders ook krijgen in een betere competitie.

Ik denk dat Ajax gewoon even de spierballen wil laten zien.
 
PSV neemt de juiste houding aan, voor Bergwijn is het geen stap hoger op (alleen qua salaris) maar dat kan hij ergens anders ook krijgen in een betere competitie.

Ik denk dat Ajax gewoon even de spierballen wil laten zien.
En daarom zou PSV ook de spierballen moeten laten zien en meegaan in deze bluf van Ajax. Gewoon zeggen: ok...voor een directe concurrent binnen de eredivisie is de vraagprijs 50 miljoen euro + doorverkoop-percentage. Take it, or leave it !!
 
Dit is wel weer een reden voor mij om de liefde voor PSV niet te serieus te nemen wanneer de spelers die liefde ook niet hebben. 11 BV'tjes die gaan waar ze het meeste betalen. Waarom zal het mij dan nog boeien. Komend seizoen waarschijnlijk Robben, Depay, en Bergwijn bij Ajax. Het doet me helemaal niks meer waat wie of welke ovetschatte miljonair nu weer speelt.
PSV deed het ooit met Vanenburg, kieft, Koeman, Lerby, Arnesen, en Nielsen van Feyenoord maar toen was ik nog te jong om dat door te hebben.
 
W


Die zaakwaarnemer lult een eind weg....

Het is een mythe dat een speler bepaalt waar hij naar toe gaat. Bergwijn kan intern tegen PSV zeggen dat hij naar ajax wilt gaan.

Als PSV en ajax er niet uit komen ga je toch echt niet naar ajax.

De clubs moeten eerst een overeenstemming bereiken.

Trouwens, als ik psv was zou ik overwegen een officiële klacht in te dienen bij de knvb. Als een speler een contract heeft dat nog minimaal 6 maanden doorloopt mag hij of zijn vertegewoordiging niet praten met een ander club over dienstbetrekking zonder toestemming van de club.

MAW.... ajax mag niet met die zaakwaarnemer of bergwijn praten over een transfer zonder toestemming van PSV.
Een speler kan altijd nog een arbitragezaak starten. Waarom zou Bergwijn niet naar Ajax mogen, als Ajax de gewenste vergoeding betaalt? Afgezien van de emotionele redenen?
 
De tijden van slavenij zijn behalve in het voetbal, al heel lang voorbij. Een speler mag zelf bepalen waar hij heen gaat.

Nee niet als je een contract voor bepaalde tijd tekent, dan geef je je werkgever de macht om je wel of niet te verkopen aan een andere partij. Dit heeft niets met slavernij te maken. En daarom kan je een persoon dus ook aan een contract houden omdat je bij bepaalde tijd niet tussentijds kan opzeggen zonder wederzijdse instemming. Dat de spelers, denken dat ze de macht hebben geeft aan dat ze zich beter wanen dan de rest.
 
Dit is wel weer een reden voor mij om de liefde voor PSV niet te serieus te nemen wanneer de spelers die liefde ook niet hebben. 11 BV'tjes die gaan waar ze het meeste betalen. Waarom zal het mij dan nog boeien. Komend seizoen waarschijnlijk Robben, Depay, en Bergwijn bij Ajax. Het doet me helemaal niks meer waat wie of welke ovetschatte miljonair nu weer speelt.
PSV deed het ooit met Vanenburg, kieft, Koeman, Lerby, Arnesen, en Nielsen van Feyenoord maar toen was ik nog te jong om dat door te hebben.

Depay voelt zich veel te goed voor de Eredivisie en dus ook Ajax. Hij wil naar Real, Barca, City, PSG, zoiets. Kan goed zijn dat 'ie de Spurs of Arsenal al te min vindt.

Jack van Gelder heeft dat 'n keer gezegd en sindsdien is dat 'n eigen leven gaan leiden.

Laten we wel zijn. Ajax koopt talenten uit ZA (Neres, Tagliafico, Magallan) en en wat oudere spelers die het niet gemaakt hebben in de PL (Blind en Tadic).

Depay is 25, kost minimaal 50 miljoen euro transfersom en heeft 'n salaris van 5,5 miljoen euro per jaar.
 
Laatst bewerkt:
Dit is wel weer een reden voor mij om de liefde voor PSV niet te serieus te nemen wanneer de spelers die liefde ook niet hebben. 11 BV'tjes die gaan waar ze het meeste betalen. Waarom zal het mij dan nog boeien. Komend seizoen waarschijnlijk Robben, Depay, en Bergwijn bij Ajax. Het doet me helemaal niks meer waat wie of welke ovetschatte miljonair nu weer speelt.
PSV deed het ooit met Vanenburg, kieft, Koeman, Lerby, Arnesen, en Nielsen van Feyenoord maar toen was ik nog te jong om dat door te hebben.
Dat is nieuws voor mij, afgezien van het Bergwijn-gerucht. Bron?
 
Depay voelt zich veel te goed voor de Eredivisie en dus ook Ajax. Hij wil naar Real, Barca, City, PSG, zoiets. Kan goed zijn dat 'ie de Spurs of Arsenal al te min vindt.

Jack van Gelder heeft dat 'n keer gezegd en sindsdien is dat 'n eigen leven gaan leiden.

Laten we wel zijn. Ajax koopt talenten uit ZA (Neres, Tagliafico, Magallan) en en wat oudere spelers die het niet gemaakt hebben in de PL (Blind en Tadic).

Depay is 25, kost minimaal 50 miljoen euro transfersom en heeft 'n salaris van 5,5 miljoen euro per jaar.

Een speler die weg mag bij Lyon gaat geen 50 miljoen kosten. Ik las dat die naar Engeland kon voor 30 miljoen. Tevens zit ik zelf niet op Depay te wachten en veel van de supporters van Ajax ook niet. Dan maar een gokje uit ZA.
 
Las vandaag overigens wel dat PSV zou gaan voor Steven Berghuis.

Dat lijkt me dan wel weer een foute investering. Heeft nog 'n contract bij Feyenoord en dus betaal je de volle mep. Zie eigenlijk niet gebeuren dat Berghuis over pakweg 2 a 3 jaar nog meer gaat opleveren dan wat je er nu voor moet betalen.
 
Zal me niks verbazen, als die vanavond uitgefloten wordt. Of niet juicht, als die scoort.
Hij juicht zowiezo nooit normaal. Voor mij geen PSV speler. Dat zijn de types Lerby, Bommel en Nistelrooij, en nog een aardig lijstje. Spelers als Bergwijn en Depay met hun maniertjes horen meer bij Ajax. Gaat me niet om de kleur van die jongens want Edison Mendez was voor mij een ideale PSV speler.
 
Nee niet als je een contract voor bepaalde tijd tekent, dan geef je je werkgever de macht om je wel of niet te verkopen aan een andere partij. Dit heeft niets met slavernij te maken. En daarom kan je een persoon dus ook aan een contract houden omdat je bij bepaalde tijd niet tussentijds kan opzeggen zonder wederzijdse instemming.

Dat is wat ik schrijf maar wat je vergeten was mee te quoten.
 
Och, ik zou hetzelfde roepen. De tijden van slavenij zijn behalve in het voetbal, al heel lang voorbij. Een speler mag zelf bepalen waar hij heen gaat. Daarna is het aan de clubs om een vergoeding te onderhandelen. Is die vergoeding niet naar tevredenheid van de verkopende club, dan pas kan de deal niet doorgaan. Zolang het contract nog duurt kan de club uiteraard iedere transfer blokkeren.

Volgens mij moet 'n club eerst bij de club van de speler aankloppen. Als die het ok vindt - lees, als ze met genoeg geld over de brug komen - is het aan de speler.
 
Ik zeg ruilen voor de Ligt + 10 mjn, en dan in het ED schrijve
Een speler kan altijd nog een arbitragezaak starten. Waarom zou Bergwijn niet naar Ajax mogen, als Ajax de gewenste vergoeding betaalt? Afgezien van de emotionele redenen?
wat wil je met arbitrage beginnen, Stevie heeft pas verlengt, speelt in dezelfde competitie tegen dezelfde tegenstanders en heeft minimaal gelijkwaardige statistieken dus kan Psv gewoon de hoofdprijs vragen, ook nu heeft hij aangegeven het prima naar de zin te hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan