Lijkt me onwaarschijnlijk dat deze Telegraafpulp waar is, Ajax heeft helemaal geen baat bij het verzwakken van PSV. Bayern heeft Dortmund en nog een hele lading clubs die in Europa punten voor de Bundesliga kunnen halen. Idem voor Frankrijk en Italië. Leuk voor Ajax dat ze de halve finale CL hebben bereikt. Maar Ajax kan niet structureel in haar eentje het CL ticket voor de Eredivisie behouden en heeft dus behoefte aan minimaal één potentiële puntenhaler in de Eredivisie. Feyenoord en AZ zijn dusver afgezakt dat een Ajax een zwak PSV echt niet kan gebruiken.
 
Mr Stevie schijnt t volgens de Telegraaf te zien zitten om de overstap te maken om na 2 jr naar een Europese topclub te gaan. Kans groter dat dit gebeurt dan vanuit PSV..

Was geciteerd Mike Verweij van de Telegraaf. Die geniepige gladjakkers schrijven alles om de boel op te naaien. Ik geloof dat soort dingen pas als ik het uit zijn eigen mond hoor.
 
Het gaat mij vooral om de wedstrijd van afgelopen zondag, want toen deed het er nog toe voor de titel als we zouden winnen van AZ....en ik heb de samenvatting teruggekeken en wat blijkt: in de slotfase krijgt Bergwijn tot 2x de bal aangespeeld op de grens van de 16-meter van AZ. De Bergwijn van vroeger zou, zelfzuchtig als hij bijna altijd is ( zo vaak de bal niet afgegeven op Lozano in het verleden), voor eigen succes gaan en de bal van die afstand erin proberen te schieten. Maar, beide keren speelt hij de bal af en de 2e keer zelfs naar een speler in minder kansrijke positie dan hijzelf. Nu ik vandaag de geruchten hoor over de interesse van Ajax, zijn app-contact met Ajax spelers, zijn opvallend matige spel van afgelopen zondag en zijn uitspraak dat hij een vertrek naar Ajax wel zou zien zitten, verwijt ik hem bij deze het moedwillig weggeven van de titel aan Ajax. Bergwijn = Judas !!! :mad::mad::mad:

Bergwijn een Judas!? Ga je niet heel ver en loop je niet gigantisch op de zaken vooruit? Zijn ze al rond, nee. Heeft Bergwijn zelf al gereageerd, nee.
Ik zie het er ook niet van komen.
Je vaart nu blind op nieuws dat gekatapulteerd is door de telegraaf van Valentijntje "ik moet het goedmaken met Ajax" Driessen. Niet doen, dat is een gratis tip voor je ?
 
Bergwijn een Judas!? Ga je niet heel ver en loop je niet gigantisch op de zaken vooruit? Zijn ze al rond, nee. Heeft Bergwijn zelf al gereageerd, nee.
Ik zie het er ook niet van komen.
Je vaart nu blind op nieuws dat gekatapulteerd is door de telegraaf van Valentijntje "ik moet het goedmaken met Ajax" Driessen. Niet doen, dat is een gratis tip voor je ?

Wen er maar aan
 
Elke speler heeft z'n prijs, ook Bergwijn. Als Ajax de genoemde bedragen wil betalen (waar ik niet veel van geloof), dan 'n strik erom en weg ermee. Vervanger voor Bergwijn loopt al rond en als de scouting 'n beetje z'n werk heeft gedaan, kun je voor dat geld het elftal op twee andere posities versterken.

Als Ajax de miljoenen uit gaat geven door 40 mio of meer te betalen voor spelers als Bergwijn dan kun je er gerust in zijn dat de financiële voorsprong in elk geval niet gaat leiden tot PSG toestanden.
 
Nu ik vandaag de geruchten hoor over de interesse van Ajax, zijn app-contact met Ajax spelers, zijn opvallend matige spel van afgelopen zondag en zijn uitspraak dat hij een vertrek naar Ajax wel zou zien zitten, verwijt ik hem bij deze het moedwillig weggeven van de titel aan Ajax. Bergwijn = Judas !!! :mad::mad::mad:
Wat een onzin opmerking. Werkelijk nergens op gebaseerd.

Mag wel wat meer respect tonen voor een PSV speler.
 
Pagina's vol onzin, hij gaat echt niet naar ajaks. Zijn ego is al zo gehyped dat hij minimaal op LaLiga niveau zit momenteel ( in zijn hoofd ). Dus dan ga je echt niet van de ene mickeymouse clubje naar de andere, in zijn wereld grenst dat bijna aan degradatie gewoon

Transfer kan goed, maar niet naar ajaks
 
Hè Guy's, ik heb wat onvriendelijke reacties losgemaakt, door Bergwijn Judas te noemen. Ik wil er wel bij zeggen dat ik het woord Judas alleen gebruikt heb, indien het bericht in diverse media op waarheid berust. Zo niet, dan neem ik mijn woorden terug. Op het moment dat ik hem Judas noemde, had Bergwijn zelf nog niet gereageerd op alle commotie. Zijn reactie nu is dat we het bij de feiten moeten houden en dat hij het naar zijn zin heeft bij PSV en dat hij aan het eind van dit seizoen ( eind mei?) een keuze gaat maken over zijn toekomst. Op zich een prima antwoord, maar wel diplomatiek. In het bericht in de Telegraaf wordt de zaakwaarnemer van Bergwijn genoemd en deze geeft aan dat er contact is geweest met Ajax. Een optelsom is dan snel gemaakt. Met andere woorden, waar rook is, is ook vuur. Ik wil best mijn qualificatie van Judas terugnemen, maar we moeten niet raar opkijken als we Bergwijn in de zomer toch nog in het shirt van Ajax zien spelen.
 
Hè Guy's, ik heb wat onvriendelijke reacties losgemaakt, door Bergwijn Judas te noemen. Ik wil er wel bij zeggen dat ik het woord Judas alleen gebruikt heb, indien het bericht in diverse media op waarheid berust. Zo niet, dan neem ik mijn woorden terug. Op het moment dat ik hem Judas noemde, had Bergwijn zelf nog niet gereageerd op alle commotie. Zijn reactie nu is dat we het bij de feiten moeten houden en dat hij het naar zijn zin heeft bij PSV en dat hij aan het eind van dit seizoen ( eind mei?) een keuze gaat maken over zijn toekomst. Op zich een prima antwoord, maar wel diplomatiek. In het bericht in de Telegraaf wordt de zaakwaarnemer van Bergwijn genoemd en deze geeft aan dat er contact is geweest met Ajax. Een optelsom is dan snel gemaakt. Met andere woorden, waar rook is, is ook vuur. Ik wil best mijn qualificatie van Judas terugnemen, maar we moeten niet raar opkijken als we Bergwijn in de zomer toch nog in het shirt van Ajax zien spelen.

Weetje....iedereen is te koop.
Als ajax 40 mio wilt betalen voor hem en hij wilt heel graag, direct inpakken en per dhl afleveren in de arena.

We moeten niet moeilijk doen. Als ik de directie van PSV was zou ik zelf ajax bellen om te vragen of het waar is.

Als het klopt, dit is onze prijs. We horen het wel!!! Voor 40 mio kunnen we aardig wat doen.

Zelfs in deze markt
 
En dan hoor je de Jong in de media roepen dat hij 60 miljoen zou weigeren... het zal bij het spel horen, maar mocht hij dat echt menen, dan is die man compleet ongeschikt.

60 miljoen euro voor Bergwijn. Niet dat Ajax dat gaat betalen, maar ik zou het wel weten. Desnoods achter op de fiets afleveren in Duivendrecht.
 
Weetje....iedereen is te koop.
Als ajax 40 mio wilt betalen voor hem en hij wilt heel graag, direct inpakken en per dhl afleveren in de arena.

We moeten niet moeilijk doen. Als ik de directie van PSV was zou ik zelf ajax bellen om te vragen of het waar is.

Als het klopt, dit is onze prijs. We horen het wel!!! Voor 40 mio kunnen we aardig wat doen.

Zelfs in deze markt
Nou, je hebt in principe gelijk, maar Bergwijn of een andere steunpilaar verkopen aan de directe concurrent gaat wel ver en natuurlijk is iedereen te koop, maar dan wel met een extra bonus. Dus, als de vraagprijs 40 miljoen euro is, dan zou ik aan Ajax minimaal 50 miljoen euro vragen....of anders ruilen met Donny van der Beek.
 
Nou, je hebt in principe gelijk, maar Bergwijn of een andere steunpilaar verkopen aan de directe concurrent gaat wel ver en natuurlijk is iedereen te koop, maar dan wel met een extra bonus. Dus, als de vraagprijs 40 miljoen euro is, dan zou ik aan Ajax minimaal 50 miljoen euro vragen....of anders ruilen met Donny van der Beek.

Ik vraag mij eerlijk gezegd echt af of ajax zoveel sterker wordt met bergwijn. Ik vraag mij af of het spel van ajax hem ligt.

Ten tweede....we kennen bergwijn. Wat zijn kwaliteiten zijn..zwakke punten etc etc.

Liever hem verkopen aan ajx voor 40 mio dan dat ajax iemand haalt uit argentinie onder 20 ofso voor 8 mio die de hele eredivisie sloopt en anderhalf jaar later voor 80 mio weggaat.

Bergwijn heeft een goed seizoen gehad. Ik weet niet of hij volgend jaar beter kan bij PSV. Vooral nu hij met zijn hoofd in de wolken zit.

Paar keer kampioen geweest...niets meer te doen qua motivatie.

Ijzer smeden als het heet is. Als hij wilt gaan en ajax wilt betalen....DOEN DEAL!!!
 
Hè Guy's, ik heb wat onvriendelijke reacties losgemaakt, door Bergwijn Judas te noemen. Ik wil er wel bij zeggen dat ik het woord Judas alleen gebruikt heb, indien het bericht in diverse media op waarheid berust. Zo niet, dan neem ik mijn woorden terug. Op het moment dat ik hem Judas noemde, had Bergwijn zelf nog niet gereageerd op alle commotie. Zijn reactie nu is dat we het bij de feiten moeten houden en dat hij het naar zijn zin heeft bij PSV en dat hij aan het eind van dit seizoen ( eind mei?) een keuze gaat maken over zijn toekomst. Op zich een prima antwoord, maar wel diplomatiek. In het bericht in de Telegraaf wordt de zaakwaarnemer van Bergwijn genoemd en deze geeft aan dat er contact is geweest met Ajax. Een optelsom is dan snel gemaakt. Met andere woorden, waar rook is, is ook vuur. Ik wil best mijn qualificatie van Judas terugnemen, maar we moeten niet raar opkijken als we Bergwijn in de zomer toch nog in het shirt van Ajax zien spelen.
Dan zou ik wel heel raar opkijken, nadat zowel JdJ ald MvB als Bergwijn zelf hebben aangegven dat dat niet en nooit niet gaat gebeuren. bergwijn zal wel weggaan, lijkt me te vroeg, zeker voor hem, maar dan 'gewoon' naar het buitenland.
 
En dan hoor je de Jong in de media roepen dat hij 60 miljoen zou weigeren... het zal bij het spel horen, maar mocht hij dat echt menen, dan is die man compleet ongeschikt.

60 miljoen euro voor Bergwijn. Niet dat Ajax dat gaat betalen, maar ik zou het wel weten. Desnoods achter op de fiets afleveren in Duivendrecht.
Eerst wordt JdJ hiet afgemaakt omdat hij veel te lage bedragen vraagt en zou hij een voorbeeld moeten nemen aan ajax, die hele hoge bedragen vraagt. Beiden zijn onzin, overigens, want die bedragen worden gewoon verzonnen door de 'media'. Nu hebben we een keer een echte uitspraak van JdJ, niet verzonnen door de media, waarin hij zegt dat Bergwijn niet te koop is, zelfs niet voor een belachelijk hoog bedrag, en dan is hij wer ongeschikt.

Overigens denk ik dat als ajax echt 60m zou bieden, hij weg is. Maar de kans dart ajax 60m biedt in bijna nul.
 
Terug
Bovenaan Onderaan