PSV - PEC Zwolle | Donderdag 4 april | Eindstand 4-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Had een assist op Pereiro moeten zijn. Lozano had die bal terug moeten geven, ipv voorlangs te schieten. Pereiro stond er perfect voor
Er zijn weinig aanvallers die een bal van die positie terug leggen. Dat neem ik hem niet kwalijk. Wel dat hij niet tussen de palen schiet.
 
Ik gok op een 2-0. Weer 40 minuten rondtikken zonder idee en dan knikt Luuk er 1 in uit een standaardsituatie (Als Pereiro speelt). 2e helft nog een goaltje in de 80e minuut van Malen.

Nah, alleen de minuut klopte niet, maar voor de rest.... redelijk gelijk weer. :D
 
Lol, hele blessuretijd achteruit lopen tikken. Jezus, wat blijft dit PSV toch armoedig zeg.

Flikker die Hendrix er maar ook weer uit. Voegt helemaal niets toe. Hoe kan het zijn, dat Guti blijkbaar zo slecht is? Lozano heeft het ook niet vandaag. Bergwijn weer onzichtbaar. Backs kunnen geen normale voorzetten geven. Pffffffffffff.
 
Pfff, matige pot tot nu toe. Zwolle na 10 minuten niet bij Zoet in de buurt geweest. Misschien wat frisheid erin met Gakpo, Guti of Sadilek. Guti voor Hendrix moet toch kunnen nu.
 
Ik vind de linkerkant (Angelino,Bergwijn) erg zwak. Pereiro/Rosario toch wel 't lichtpuntje.
 
Ik vind het grootste verschil met de 1e seizoenshelft dat het samenspel van Lozano en Bergwijn met Angelino en Dumfries totaal onbenut wordt. Als Angelino of Dumfries de bal hebben, trekken de vleugels naar binnen ipv dat ze er zich er kaatsend doorheen spelen (wat echt enorm veel kansen / doelpunten opgeleverd heeft in de 1e seizoenshelft).

Verder wordt ik wel een beetje moe van dat Hendrix bashen. Zeker, hij speelt de bal wel eens terug, maar dat is ook vaak omdat er te weinig beweging voor hem is. Hij heeft dit seizoen ook echt veel gestofzuigd hoor. We waren op recordjacht met het aantal doelpunten in de eerste seizoenshelft, dat was ook met het duo Rosario - Hendrix.
 
Waarom kijk je bij een 8-0 liever de samenvatting?:unsure: Dat zou ik eerder hebben bij een kleine uitslag, want dat zijn meestal vervelende wedstrijden om naar te kijken.

Omdat ik wil weten hoe m'n club speelt. Bij een 8-0 kan ik dat wel raden. Dan hoef ik alleen de goals te zien en dat is dan ook meestal de wedstrijd. Hoe vervelend een wedstrijd is doet er mij niet toe, daarvoor ben ik immers fan geworden...
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan