PSV - PEC Zwolle | Donderdag 4 april | Eindstand 4-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Even daarvoor weer een uitstekende aanval via Lozano die met een boogballetje Luuk bereikte. Luuk kreeg de bal maar lastig onder controle
 
Nou, het eerste half uur in ogenschouw nemend, waarbij de eerste 10’ weer ronduit slap waren (wanneer leren ze het eens dat je vanaf de 1e minuut scherp moet zijn?!) valt me toch vooral op dat Hendrix hoe langer hoe meer moeite heeft om mee te komen op dit niveau. Altijd draaien om de bal voor zijn linker goed te leggen, te traag en zijn inzicht laat ook best te wensen over. Die Guti moet wel héél slecht zijn :rolleyes:
 
Als we met 8-0 winnen kijk ik liever de samenvatting. Ik heb de stream aangezet, valt indd wel mee met hoe slecht het is (vanaf minuut 8).

Waarom kijk je bij een 8-0 liever de samenvatting?:unsure: Dat zou ik eerder hebben bij een kleine uitslag, want dat zijn meestal vervelende wedstrijden om naar te kijken.
 
Pereiro doet wat die moet doen, imponeren. Hij wint het duel, controleert de bal en speelt Lozano vrij die een grote kans op de 2-0 mist
 
Nu ben ik nog meer overtuigd dat ajaks kampioen gaat worden :/ wat een slappe hap en totaal plan en inspiratieloos. Het komt wel goed houding gaat ons nekken.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan