Wedstrijdchat overige clubs seizoen 2018/2019

Status
Je kunt niet meer reageren.
YES, YES. Eeen hele mooie zondag geworden. En ok nog een prachtige pot gezien.

Ik ben weer een stukje hoopvoller. Nou niet verliezen over 14 dagen.
 
Daar sta ik anders in. Voordeel is dat de wedstrijd in Duivendrecht nu ook een andere lading krijgt. Ipv de koppositie pakken lijkt het meer op bijblijven of afhaken.

Hoe kan je er nou anders in staan dat 4 of 5 punten weldegelijk een verschil maakt? Het is het verschil dat je nu twee keer kunt gelijkspelen, en anders niet.
 
Verdient verloren. Maar als PSV blijft spelen zoals tegen VVV geef ik het vooralsnog niet op.

It ain't over till the fat lady sings.
Maar het is wel lekker om 5 punten voor te staan. PSV is ontsnapt in Venlo en Ajax lukte het niet tegen AZ.
 
Verdient verloren. Maar als PSV blijft spelen zoals tegen VVV geef ik het vooralsnog niet op.
Zou ik ook nog niet doen als ik jou was, maar wij staan er toch weer een stukje florissanter voor dan aan het begin van de ochtend. En ja, wij moeten ook nog naar AZ.
 
De donkere gozert van AZ voorin is 200% omgekocht door ajaks, om kansen te missen en beroerd te spelen. Het bestaat gewoon niet dat iemand zo beroerd kan spelen/afmaken
 
AZ bewijst toch dat ook wij in de Arena een kans hebben. Heracles, AZ, Feyenoord en Hereveen( en psv fhuis) hebben gewoon de zwaktes van Ajax bloot gelegd. Hier kunnen we gebruik van maken. Moeten we wel hoger niveau spelen dan we momenteel doen. Maar spannende wedstrijd waar wij het kunnen afmaken. Hopelijk doen we het ook.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan