sc Heerenveen - PSV | Zaterdag 16 februari | Eindstand 2-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Aanvallend heb ik er nog wel vertrouwen in. Maar over de verdediging maak ik me toch echt wel zorgen. Alleen tegen Fortuna de 0 gehouden en 7 doelpunten tegen van ploegen uit of nabij het rechter rijtje.
 
Ok, Nog steeds puntverlies. Maar gelukkig dan nog een puntje. Maar wat een kutwedstrijd en Pereiro eruithalen is het domste van de avond. Ook veel pech. 2x paal, afgekeurde goal. Heerenveen 3 schoten op doel 2 goals, maar oke totaal geen creativiteit. Volgende week dat klotecontrolerende blok maar eens mee kappen.
Het wordt toch ook eens tijd dat Zoet wat punten pakt voor ons. Dat is en wordt dramatisch als wij zo verder moeten.
 
Het zou voor de heren en onze trainer een goede les geweest zijn mochten we een nederlaag aangesmeerd krijgen. Hoe kan je voor de zoveelste keer als slappe natte dweilen aan een wedstrijd beginnen.
Het was verder holder de bolder voetbal met bijna altijd lange lukrake hoge ballen . Het is ook weerom bewezen dat het middenveld te weinig voetballers heeft waardoor het steeds zwoegen en ploeteren wordt . Hendrix en Rosario werken zich te pletter maar opbouwend brengt het te weinig bij.
Als Pereiro vervolgens denkt dat hij aan paar eventuele flitsjes voldoende heeft om verder een ganse helft te mogen wandelen weet je het al.
 
Iedereen blijft maar zoeken naar excusen hè. We hebben gewoon weer slap gespeeld de eerste helft! Niks scheids, niks paal, niks veld, niks weer. Men moet naar PSV kijken en niet zo'n calimerohouding aannemen om onze spelers te verdedigen voor hun zwakke optreden!
Precies. Met zo een instelling blijf je het provincie clubje. De VVD zal blij zijn met deze supporters. Klagen en kanken en morgen weer relativeren en we zijn nog steeds favoriet voor de titel. Helemaal als Ajax morgen verliest zijn we gewoon weer een punt uitgelopen zeggen ze dan ?
 
jammer dat ze pas gaan voetballen als ze achter staan , waarom je hebt goeie spelers begin meteen met voetbal. van bommel lult uit zijn nek . voor de winterstop 2-0 3-0 4-0 5-0 nu kut met peren dus niet beter als voor winterstop. als je zo doorgaat helemaal niks in Eindhoven. Wat train je besloten? op paal en lat schieten als weddenschap.
 
Inderdaad, ben voor nu wel ff klaar met Lozano. Ook de creativiteit is ver te zoeken,t gros speelt verstoppertje. En breek me de bek niet open over de trage spelhervattingen van Zoet.

Het valt me ook op dat bij inworpen amper iemand vrijloopt. Het duurt altijd 20 seconden voordat er eens een bal gegooid wordt.
 
Vorige week gaf ik nog de complimenten hoe we ons terugknokte naar 2-2 tegen Utrecht, en ik had er nog alle geloof in dat we die 2-3 ook zouden maken. Niet gelukt, dus was ik redelijk blij met een punt, met het idee dat PSV er iets van heeft geleerd dat je de volgende wedstrijd niet weer zo slap kan beginnen.

Maar een week later en vandaag? Ook al pak je nu weer punt in de 94e minuut na een 2-0 achterstand? Nee sorry. Nu ben ik echt flink teleurgesteld in PSV. Echt ongelooflijk zeg. WEER begin je zo ontzettend slap en kut aan de wedstrijd. Nu wil die kut teksten niet horen van: ja, lekkere comeback, gewonnen punt, blabla. Nee.

Sloeg weer helemaal nergens op vandaag. Met als dieptepunt toch wel die Lozano. Reteslecht weer. Domste wissel van het weekend komt ook weer op de naam van Van Bommel. Hoe haal je het in je hoofd om Pereiro eruit te halen, vlak nadat die de aansluitingstreffe maakt? Ook de enige speler die uit een standaardsituatie's gevaarlijk kan zijn met zijn goede linker. Nee, Markje wou weer interessant doen met Ihattaran. Leuk hoor de jeugd, maar je moet zo een wedstrijd ook aanvoelen. Ihattaran vond ik ook niet goed invallen, maar goed. Je praat nu nog over een 17 jarige.

Verder ga je op deze manier, heel veel punten verliezen. In 2019 nog geen uitwedstrijden gewonnen, triest. En tegen Feyenooit volgende week, weet ik het niet zo hoor. Ook al moeten ze tegen Ajax paar dagen later voor de beker.
 
Vorige week gaf ik nog de complimenten hoe we ons terugknokte naar 2-2 tegen Utrecht, en ik had er nog alle geloof in dat we die 2-3 ook zouden maken. Niet gelukt, dus was ik redelijk blij met een punt, met het idee dat PSV er iets van heeft geleerd dat je de volgende wedstrijd niet weer zo slap kan beginnen.

Maar een week later en vandaag? Ook al pak je nu weer punt in de 94e minuut na een 2-0 achterstand? Nee sorry. Nu ben ik echt flink teleurgesteld in PSV. Echt ongelooflijk zeg. WEER begin je zo ontzettend slap en kut aan de wedstrijd. Nu wil die kut teksten niet horen van: ja, lekkere comeback, gewonnen punt, blabla. Nee.

Sloeg weer helemaal nergens op vandaag. Met als dieptepunt toch wel die Lozano. Reteslecht weer. Domste wissel van het weekend komt ook weer op de naam van Van Bommel. Hoe haal je het in je hoofd om Pereiro eruit te halen, vlak nadat die de aansluitingstreffe maakt? Ook de enige speler die uit een standaardsituatie's gevaarlijk kan zijn met zijn goede linker. Nee, Markje wou weer interessant doen met Ihattaran. Leuk hoor de jeugd, maar je moet zo een wedstrijd ook aanvoelen. Ihattaran vond ik ook niet goed invallen, maar goed. Je praat nu nog over een 17 jarige.

Verder ga je op deze manier, heel veel punten verliezen. In 2019 nog geen uitwedstrijden gewonnen, triest. En tegen Feyenooit volgende week, weet ik het niet zo hoor. Ook al moeten ze tegen Ajax paar dagen later voor de beker.
Na de 2-1 leek het ook dat PSV door zou denderen, maar toen Pereiro eraf ging knakte er iets.
 
Vorige week gaf ik nog de complimenten hoe we ons terugknokte naar 2-2 tegen Utrecht, en ik had er nog alle geloof in dat we die 2-3 ook zouden maken. Niet gelukt, dus was ik redelijk blij met een punt, met het idee dat PSV er iets van heeft geleerd dat je de volgende wedstrijd niet weer zo slap kan beginnen.

Maar een week later en vandaag? Ook al pak je nu weer punt in de 94e minuut na een 2-0 achterstand? Nee sorry. Nu ben ik echt flink teleurgesteld in PSV. Echt ongelooflijk zeg. WEER begin je zo ontzettend slap en kut aan de wedstrijd. Nu wil die kut teksten niet horen van: ja, lekkere comeback, gewonnen punt, blabla. Nee.

Sloeg weer helemaal nergens op vandaag. Met als dieptepunt toch wel die Lozano. Reteslecht weer. Domste wissel van het weekend komt ook weer op de naam van Van Bommel. Hoe haal je het in je hoofd om Pereiro eruit te halen, vlak nadat die de aansluitingstreffe maakt? Ook de enige speler die uit een standaardsituatie's gevaarlijk kan zijn met zijn goede linker. Nee, Markje wou weer interessant doen met Ihattaran. Leuk hoor de jeugd, maar je moet zo een wedstrijd ook aanvoelen. Ihattaran vond ik ook niet goed invallen, maar goed. Je praat nu nog over een 17 jarige.

Verder ga je op deze manier, heel veel punten verliezen. In 2019 nog geen uitwedstrijden gewonnen, triest. En tegen Feyenooit volgende week, weet ik het niet zo hoor. Ook al moeten ze tegen Ajax paar dagen later voor de beker.

Het zal eerder liggen aan hoe Feyenoord voor de dag komt dan hoe PSV voetbalt, ben ik bang.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan