sc Heerenveen - PSV | Zaterdag 16 februari | Eindstand 2-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Rosario kan nog groeien, bij Hendrix weet je dat ie al aan het pieken is, vandaar waarschijnlijk. Maar het systeem mag wel eens op de schop, en dan vooral het 2 controleurs gedeelte.
En daarnaast, Rosario was vandaag wederom een van de weinige spelers die gewoon goed speelde. Blijft een fantastische speler, zeker aan de bal.
 
Ik lees veel over Hendrix wisselen, maar over Rosario hoor ik veel minder. Ik vind Rosario een kleurloze speler, die alleen rond de middencirkel opereert. Heeft weinig risico in zijn spel en een goede pass zie ik heb zelden geven. Het is meer van tik je hier tikje daar. Het is ook geen middenvelder die zal scoren, daarom had ik Rosario gewisseld en niet Pereiro, die nog wel een prima afstandsschot kan hebben. Goede vrije trap en goal overigens.
Zo is het maar net. Omschakeling van verdedigen naar aanvallen is ver te zoeken bij hem. R.Koeman roemde hem daarvoor. Die kan zijn Oranje carrière
En daarnaast, Rosario was vandaag wederom een van de weinige spelers die gewoon goed speelde. Blijft een fantastische speler, zeker aan de bal.
Sorry, daar kan ik me absoluut niet in vinden. Zie topic Rosario.
 
Laatst bewerkt:
Van Lozano is vrij weinig over dan een derdehands Robben, zou hij weten dat het handig is als je eerste je man passeert voor je schiet? De wissel van Pereiro sloeg nergens op, Mo is nog niet klaar om PSV in zo'n wedstrijd naar de overwinning te slepen. Ondanks dat Pereiro niet geweldig was had Mark hem altijd moeten laten staan. Enorm lopen ergeren deze wedstrijd, gelukkig scoort Malen nog een fraaie goal zodat we in ieder geval een gat van 4 punten houden. Hopelijk wint Ajax morgen zodat de spelers ook echt de noodzaak van winnen beginnen te voelen, volgende week moet het echt beter.
Pereiro is zelden de hele wedstrijd geweldig, maar je weet van hem wel dat hij op elk moment iets beslissends kan doen. Gisteren onttrok hij zich in de eerste helft als een van de weinigen aan de malaise, al was het maar vanwege de manier waarop hij drie kansen van Bergwijn voorbereidde. Die kwam vervolgens tot een slap rolletje, een schot in de derde ring en een bal op de paal, maar die voorbereidende acties waren typisch Pereiro. En dan schiet hij er ook nog een vrije trap in. Deze momenten lieten precies zien waarom je hem zeker in lastige wedstrijden altijd moet laten staan.

We mogen god op onze blote knieën danken dat we zo'n speler in onze gelederen hebben, maar hij wordt vaak - ook door supporters - nauwelijks op waarde geschat. Ik kan me voorstellen dat hij er wel klaar mee is nu hij voor de zoveelste keer het kind van de rekening was. Die gaat natuurlijk nooit meer bijtekenen en dat is doodzonde.
 
Laatst bewerkt:
Zo is het maar net. Omschakeling van verdedigen naar aanvallen is ver te zoeken bij hem. R.Koeman roemde hem daarvoor. Die kan zijn Oranje carrière

Sorry, daar kan ik me absoluut niet in vinden. Zie topic Rosario.
Rosario was in de 1e seizoenshelft ontzettend nuttig doordat hij bijna alle ballen 1 keer raakt waardoor er vaart in het spel blijft. Als je daar op let is het echt best bijzonder hoe hij het spel al leest....helaas is het in de 2e helft ook veel balletje aannemen en breed spelen...maar gisteren stond het hele elftal in 1e helft ook niet best
 
Net als na de wedstrijd tegen Utrecht leggen de toppers weer de nadruk op dat ze een team zijn dat blijft vechten tot het einde en dan alsnog een punt pakken. Ja onderweg waren we wat slordig, maar we lieten de koppies niet hangen ?
 
Net als na de wedstrijd tegen Utrecht leggen de toppers weer de nadruk op dat ze een team zijn dat blijft vechten tot het einde en dan alsnog een punt pakken. Ja onderweg waren we wat slordig, maar we lieten de koppies niet hangen ?
Moet je vasthouden aan het positieve, is gewoon ruk dat vrijwel iedere bal op goal er bij ons in vliegt
 
Wederom in onze 'thuiswedstrijd' weer niet gewonnen. Maar na het begin konden we al direct zeggen...gaan we weer :(
Begin nou eens goed. Ongelukkige goal tegen, al moet Zoet hem nog gewoon hebben. Tweede is natuurlijk drama. Mag nooit gebeuren.
Voor rust had die aansluitingstreffer er al moeten zijn. Uiteindelijk blij met het gewonnen punt. Maar als je zo als in de 2e helft speelt gewoon begint win je met 0-4.

Complimenten aan het uitvak, mooi vol. Jammer dat er ook onder de uitsupporters zo achterlijk veel die kutziekte wordt genoemd (schaam je kapot) en racistisch ook tegen eigen spelers. Als je wil zuipen of snuiven blijf dan lekker thuis!

Langer aan het wandelen naar de auto dan in de auto zitten. Ook wel es lekker :)
Straks helaas 4 punten maar zondag gas er op tegen Feyenoord!
 
0ced0e8ffb068065ebbd3abf502f479f.png


:rolleyes:
 
Lees dit topic dan maar eens door. :rolleyes:
Een grote scheldpartij. Spelers worden uitgescholden. De trainer wordt uitgescholden. :braak:
Iedereen mag kwaad en teleurgesteld zijn en de manier hoe dat geuit wordt mag ook iedereen zelf weten, maar er zijn ook grenzen. :speechless:
Die de moderators prima kunnen bewaken. Het valt nog reuze mee vergelijkend met andere fora. Dit is teleurstelling en een dag later is iedereen weer het makke schaapje.
 
Lees dit topic dan maar eens door. :rolleyes:
Een grote scheldpartij. Spelers worden uitgescholden. De trainer wordt uitgescholden. :braak:
Iedereen mag kwaad en teleurgesteld zijn en de manier hoe dat geuit wordt mag ook iedereen zelf weten, maar er zijn ook grenzen. :speechless:

Lijkt mij gewoon een prima gezonde uiting van gefrustreerde supporters die niet kunnen geloven wat ze te zien krijgen. Je gaat naar Heerenveen in de wetenschap dat je daar de laatste 6 keer niet gewonnen hebt, en je presenteert je dan vervolgens zo slap dat je in no time met 2-0 achterstaat; nogal wiedes dat je dan dat soort reacties krijgt. Voetbal is emotie etc. Je kan niet verwachten dat iedereen op zo'n moment even rationeel gaat lopen doen, het eerst even laat bezinken en dan een weloverwogen antwoord gaat geven.:rolleyes: en zelfs na het overwogen te hebben kun je niet anders dan gruwelijk chagrijning worden van hoe PSV zich vertoond heeft daar.
 
Lees dit topic dan maar eens door. :rolleyes:
Een grote scheldpartij. Spelers worden uitgescholden. De trainer wordt uitgescholden. :braak:
Iedereen mag kwaad en teleurgesteld zijn en de manier hoe dat geuit wordt mag ook iedereen zelf weten, maar er zijn ook grenzen. :speechless:

Precies, speel je slecht moet je gelijk oprotten? En dat wordt dan bij meerdere spelers gezegd. Kritiek uiten mag, maar alleen lopen schelden vind ik echt niet de functie van een forum, dat doe je maar op twitter.
 
Precies, speel je slecht moet je gelijk oprotten? En dat wordt dan bij meerdere spelers gezegd. Kritiek uit mag, maar alleen lopen schelden vind ik echt niet de functie van een forum, dat doe je maar op twitter.
#bommelLozanoZoetBergwijnHendriksSchwaabDriegever,RosarioOut.
 
Lijkt mij gewoon een prima gezonde uiting van gefrustreerde supporters die niet kunnen geloven wat ze te zien krijgen. Je gaat naar Heerenveen in de wetenschap dat je daar de laatste 6 keer niet gewonnen hebt, en je presenteert je dan vervolgens zo slap dat je in no time met 2-0 achterstaat; nogal wiedes dat je dan dat soort reacties krijgt. Voetbal is emotie etc. Je kan niet verwachten dat iedereen op zo'n moment even rationeel gaat lopen doen, het eerst even laat bezinken en dan een weloverwogen antwoord gaat geven.:rolleyes: en zelfs na het overwogen te hebben kun je niet anders dan gruwelijk chagrijning worden van hoe PSV zich vertoond heeft daar.

Je kan wel emotie hebben, maar 20 pagina's vol schelden op een forum, dat is voor niemand leuk en heeft geen enkele functie.
 
Er verändert voor mij niks, maar als hij iets goeds doet ben ik de eerste die het zegt:

Weergaloze goal van Malen. Nog steeds boos om drie maanden vol zaadpotten, maar dit was echt een geweldige actie en afronding.

Verder mag ik hopen dat we a la Ajax gewoon conclusies trekken na een schandalige reeks van onze "keeper". Oprotten en nooit meer terugkomen.

Weergaloze goal inderdaad. Twee maanden geleden, had die hem in de tweede ring geschoten. Nee, Malen haalt hier wel ff zijn revanche, en dat is mooi om te zien. Over Zoet wil ik niet zo zijn. Genoeg punten gepakt, maar kost op dit moment nu wel teveel punten. Die 1-0 gisteren kan gewoon niet. Zeer amateuristisch, en bij de 2-0. Tja, zulke kansen gaan er bij Zoet altijd in, niks nieuws.

Lijkt mij gewoon een prima gezonde uiting van gefrustreerde supporters die niet kunnen geloven wat ze te zien krijgen. Je gaat naar Heerenveen in de wetenschap dat je daar de laatste 6 keer niet gewonnen hebt, en je presenteert je dan vervolgens zo slap dat je in no time met 2-0 achterstaat; nogal wiedes dat je dan dat soort reacties krijgt. Voetbal is emotie etc. Je kan niet verwachten dat iedereen op zo'n moment even rationeel gaat lopen doen, het eerst even laat bezinken en dan een weloverwogen antwoord gaat geven.:rolleyes: en zelfs na het overwogen te hebben kun je niet anders dan gruwelijk chagrijning worden van hoe PSV zich vertoond heeft daar.

We moeten allemaal in de polonaise lopen na de 2-2 tegen Heerenveen. Laten we dat maar doen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan