FC Utrecht - PSV | Zondag 10 februari | Eindstand 2-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
ik zie ons vanmiddag niet verliezen van Utrecht, maar een gelijkspel ligt op de loer. We kunnen de vechtlust van Utrecht beter niet onderschatten.
 
PSV stoomt Lozano en Bergwijn klaar

link

Steven Bergwijn en Hirving Lozano zijn waarschijnlijk gewoon inzetbaar in het duel van PSV met FC Utrecht. Ze maken in principe deel uit van de wedstrijdselectie, tenzij er zondag een afwijkende fysieke reactie is na hun trainingen van zaterdag.
 
Ik hoop dat Mark zijn jongens weet op te peppen vandaag tegen Utrecht, maar vooral dat hij zorgt dat ze hun hoofd koel houden, want met 8 punten voorsprong na vanmiddag ben je al met 1 been kampioen : we willen uiteraard dat PSV met beide benen als kampioen op de platte kar staat, toch...?? :star:
 
Ik hoop dat Mark zijn jongens weet op te peppen vandaag tegen Utrecht, maar vooral dat hij zorgt dat ze hun hoofd koel houden, want met 8 punten voorsprong na vanmiddag ben je al met 1 been kampioen : we willen uiteraard dat PSV met beide benen als kampioen op de platte kar staat, toch...?? :star:

Voor het oppeppen hebben ze Mark hopelijk niet nodig. Het moet vanuit de spelers zelf komen.
Gewoon volledige inzet en strijd en met 3 punten naar huis gaan.
 
Ik zit a.s. zondag voor het eerst bij een uitwedstrijd van PSV. In het thuis vak, naast het uit vak. Moet maar stil gaan genieten (en hopelijk hoef ik niet op te staan om te klappen:maniac:). 0-3 maar doen?

Ik ben daar 2 jaar terug geweest, zat ook vlakbij het uitvak in het thuisvak. Van buiten heel stil zijn maar van binnen keihard juichen, mooie ervaring was dat. Ik zou zeggen, geniet ervan!
 
Poeh, wat ben ik zenuwachtig na het verlies van de nummer 2 gisteren. Wat een nachtmerrie zou het zijn als we net zo'n sukkels zijn als Ajax om na puntverlies van de directe concurrent zelf ook niet te winnen. Dus daarom: :PSV:
 
Poeh, wat ben ik zenuwachtig na het verlies van de nummer 2 gisteren. Wat een nachtmerrie zou het zijn als we net zo'n sukkels zijn als Ajax om na puntverlies van de directe concurrent zelf ook niet te winnen. Dus daarom: :PSV:

Heb er een goed gevoel over. Gewoon omdat Utrecht ons heel erg ligt en Utrecht steekt ook niet echt in een geweldige vorm. Ik hou het rustig, daarom denk ik 0-3. Ik denk dat Bergwijn op de bank begint en Lozano gewoon speelt. Hopelijk Gakpo in de basis.
 
Heb er een goed gevoel over. Gewoon omdat Utrecht ons heel erg ligt en Utrecht steekt ook niet echt in een geweldige vorm. Ik hou het rustig, daarom denk ik 0-3. Ik denk dat Bergwijn op de bank begint en Lozano gewoon speelt. Hopelijk Gakpo in de basis.
Dat vind ik juist zo link. Je ziet geplaagde ploegen toch vaak boven zichzelf uitstijgen als er een topploeg op bezoek komt. Zie bijvoorbeeld Heracles gisteren en onze wedstrijd tegen NAC (al liep die qua uitslag nog net goed af). Dit soort ploegen hebben niets te verliezen en knallen er gewoon vol op, terwijl bij de topploeg onderschatting op de loer ligt. Als je daar niet op voorbereid bent, kun je het nog lastig krijgen.
 
Dat vind ik juist zo link. Je ziet geplaagde ploegen toch vaak boven zichzelf uitstijgen als er een topploeg op bezoek komt. Zie bijvoorbeeld Heracles gisteren en onze wedstrijd tegen NAC (al liep die qua uitslag nog net goed af). Dit soort ploegen hebben niets te verliezen en knallen er gewoon vol op, terwijl bij de topploeg onderschatting op de loer ligt. Als je daar niet op voorbereid bent, kun je het nog lastig krijgen.
Laat de spelers even de statistieken en de uitslagen van de uitwedstrijden zien, weten zij ook dat ze geen recht hebben om welke tegenstander dan ook te onderschatten.
 
Laat de spelers even de statistieken en de uitslagen van de uitwedstrijden zien, weten zij ook dat ze geen recht hebben om welke tegenstander dan ook te onderschatten.
Laat ze dan maar niet de statistieken en de uitslagen van de laatste uitwedstrijden tegen Utrecht zien. ;)
 
Dat vind ik juist zo link. Je ziet geplaagde ploegen toch vaak boven zichzelf uitstijgen als er een topploeg op bezoek komt. Zie bijvoorbeeld Heracles gisteren en onze wedstrijd tegen NAC (al liep die qua uitslag nog net goed af). Dit soort ploegen hebben niets te verliezen en knallen er gewoon vol op, terwijl bij de topploeg onderschatting op de loer ligt. Als je daar niet op voorbereid bent, kun je het nog lastig krijgen.
en vorig jaar Willem II.... Gelukkig hebben we geen exceptionele spelers en weten ze dat ze moeten werken voor n goed resultaat.
 
Luuk de Jong aanvoerder van PSV nu. Aan hem de taak dus voor onderschatting te waken. En Utrecht is nu helemaal getergd na vorige verlies, dus ze zullen dubbel gemotiveerd zijn, al helemaal met een chagarijnige Advocaat. Benieuwd dus naar de uitslag. :CHEER::DANCE::BALL:
Zie het toch positief... :zien:
 
Gisteren zag je ook dat Heracles fanatiek, agressief en in hoog tempo begon en de eerste 5 minuten vaker en gevaarlijk bij 16-meter van Ajax voetbalde. Dat hebben ze zeker de 1e helft volgehouden. Na rust kwam Ajax, maar wederom waren de laatste 15 minuten voor Heracles qua strijdlust. En terecht dat de 3 punten in Almelo bleven.
Hetzelfde kan PSV vandaag overkomen, als we niet uitkijken en Utrecht net als Heracles fanatiek begint en in hoog tempo het spel gaat dicteren. Dus, PSV moet juist hierin het initiatief nemen en het tempo bepalen en zeker niet afwachtend spelen: gaspedaal indrukken en zorgen dat de bal veel vaker bij de 16-meter van Utrecht is, dan andersom. En uiteraard bij rust graag met een stand van 0-2 de kleedkamers ingaan voor een bekertje thee.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan