FC Utrecht - PSV | Zondag 10 februari | Eindstand 2-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ach, je speelt uiteindelijk tegen iedereen een keer uit en thuis. Ik geloof niet zo heel erg in theorieën over eredivisie competitieplanning. Wél van significante invloed zijn Europese wedstrijden. Die heeft Ajax dan weer.
Inderdaad! De KNJB zorgt er wel weer voor dat ze in hun ritme blijven!
 
Ach, je speelt uiteindelijk tegen iedereen een keer uit en thuis. Ik geloof niet zo heel erg in theorieën over eredivisie competitieplanning. Wél van significante invloed zijn Europese wedstrijden. Die heeft Ajax dan weer.
Precies, geleuter over een moeilijk programma kan ik niet heel veel mee. Misschien dat het slecht kan uitkomen met blessures maar dat kan de KNVB ook niet weten in juni/juli. Een week rust tussen twee toppers is meer dan genoeg, dus deze volgorde moeten zonder blessures echt geen probleem zijn.
 
Precies, geleuter over een moeilijk programma kan ik niet heel veel mee. Misschien dat het slecht kan uitkomen met blessures maar dat kan de KNVB ook niet weten in juni/juli. Een week rust tussen twee toppers is meer dan genoeg, dus deze volgorde moeten zonder blessures echt geen probleem zijn.
Precies, bovendien is het wel overzichtelijk: komende 3 winnen = kampioen. Kers op de taart is dan om 31 maart nekslag uit te delen in de Arena.
 
Daar teken ik voor, hoewel de kans redelijk aanwezig is, dat Stevie alweer speelt, netals Lozano.
Ik vermoed dat men voorzichtig zal zijn met Stevie, dus die zal denk ik niet in de basis beginnen, of zelfs helemaal niet in aktie komen. Het is afwachten of Malen of Gakpo start. Op basis van vorige week, zou Gakpo terecht en logisch zijn, maar MvB een beetje kennende houdt hij graag vast aan vaste patronen, dus ik vermoed dat Malen gewoon gaat starten. Is ook wel iets voor te zeggen, het is ook niet goed als 1 slechte wedstrijd je je plaats kost en dat 1 goede invalbeurt betekent dat je meteen een plaatsje stijgt in de rangorde.
 
Is wel een beetje apart. Stevie lag er echt bij alsof de wereld aan het vergaan was.

Ik ben heel blij dat het allemaal wel mee blijkt te vallen en hij er binnenkort gewoon weer bij is
 
Even wat historie... twintig (!) seizoenen geleden alweer. Een wedstrijd waarin PSV een uur lang werd weggespeeld, Nilis rood zag krijgen na een 'Bazoertje', maar ze uiteindelijk op bizarre wijze toch nog de CL-kwalificatie uit het vuur sleepten. Aardig detail: John de Jong speelde (en scoorde) voor FC Utrecht.

 
Laatst bewerkt:
Ach, je speelt uiteindelijk tegen iedereen een keer uit en thuis. Ik geloof niet zo heel erg in theorieën over eredivisie competitieplanning. Wél van significante invloed zijn Europese wedstrijden. Die heeft Ajax dan weer.

Ajax krijgt twee makkelijke thuiswedstrijden tegen NAC en Fortuna, na CL's tegen Real Madrid, dat is dan wel weer jammer. Maar hey, wie weet laten ze wel punten liggen deze week uit tegen Heracles, omdat de koppies bij de wedstrijd tegen Real Madrid zitten, en die wilt natuurlijk niemand missen. Weet nog wel dat dat ons overkwam, toen we punten lieten liggen thuis tegen Heerenveen, omdat de koppies bij Atletico zaten.

Daar teken ik voor, hoewel de kans redelijk aanwezig is, dat Stevie alweer speelt, netals Lozano.

Muah, denk niet dat Bergwijn het gaat redden. Ik heb wel vertrouwen dat Lozano er weer bij is. Dus het zal interessant worden wie de vervanger wordt van Bergwijn. Malen laat een slechte indruk achter, Gakpo viel geweldig in, en je hebt ook nog Pereiro die je op rechtsbuiten kan zetten.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan