FC Utrecht - PSV | Zondag 10 februari | Eindstand 2-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Utrecht aren't in shape right now, in 5 matches only 1 win, and 4 loses in a row. As I see they seem to have a problem with defense, they concede for about 3 goals for the last games. Emanuelson and Bazoer are out of game for red cards, right? So keep in mind that you play agaist Utrecht, stay sharp and win! 0-3
 
Gewoon met dezelfde spelers starten waar je mee geëindigd bent tegen Fortuna. Misschien is Stevie erbij.
1-3
 
Gewoon met dezelfde spelers starten waar je mee geëindigd bent tegen Fortuna. Misschien is Stevie erbij.
1-3
Nou, doe maar ff voorzichtig met Stevie. Denk dat nog eerder Lozano weer minuten maakt, maar misschien 'gewoon' met Gakpo en Malen starten maar.
 
Nou, Advocaat tekent deze week waarschijnlijk al in Rotterdam, zal toch ook weer invloed hebben op de spelersgroep van FcU.
 
Utrecht uit, Heerenveen uit, en Feyenooit thuis.

Dat is een programma waar je u tegen zegt. Wel typisch weer dat we zo programma hebben. Als ik die van Ajax erbij haal, hebben die 2 uitwedstrijden op rij tegen Emmen en Willem II. Nou poeh poeh zeg. En trouwens, hadden we vorige jaar ook niet Utrecht, Heerenveen en Feyenoord achterelkaar?

Maar goed. Eerst Utrecht uit dus. Tegenstander die ons de laatste jaren erg goed ligt. Ben benieuwd hoe Mark gaat spelen. Zal me niks verbazen als die Pereiro op rechts zet en Guti op 10. Maar Mark kan ook Mark zijn, en gooit die Gakpo in de basis. Hopelijk kan Chucky spelen.
 
Utrecht uit, Heerenveen uit, en Feyenooit thuis.

Dat is een programma waar je u tegen zegt. Wel typisch weer dat we zo programma hebben. Als ik die van Ajax erbij haal, hebben die 2 uitwedstrijden op rij tegen Emmen en Willem II. Nou poeh poeh zeg. En trouwens, hadden we vorige jaar ook niet Utrecht, Heerenveen en Feyenoord achterelkaar?

Maar goed. Eerst Utrecht uit dus. Tegenstander die ons de laatste jaren erg goed ligt. Ben benieuwd hoe Mark gaat spelen. Zal me niks verbazen als die Pereiro op rechts zet en Guti op 10. Maar Mark kan ook Mark zijn, en gooit die Gakpo in de basis. Hopelijk kan Chucky spelen.
De KNVB heeft ons ook Emmen uit gegeven. Net na de winterstop op weer lekker in het ritme te geraken.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan