FC Utrecht - PSV | Zondag 10 februari | Eindstand 2-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ajax krijgt twee makkelijke thuiswedstrijden tegen NAC en Fortuna, na CL's tegen Real Madrid, dat is dan wel weer jammer. Maar hey, wie weet laten ze wel punten liggen deze week uit tegen Heracles, omdat de koppies bij de wedstrijd tegen Real Madrid zitten, en die wilt natuurlijk niemand missen. Weet nog wel dat dat ons overkwam, toen we punten lieten liggen thuis tegen Heerenveen, omdat de koppies bij Atletico zaten.
Heracles uit is zelden tot nooit een walkover voor wie dan ook.

Utr - PSV, stugge 1-3. Met een late derde.
 
Dat is zeer zeker waar! Maar, volgens mij voel je dat nog wel een tijdje?
Ik heb het vaker gehad. Je kunt het eruitwrijven, maar dat gaat wel met hevige pijn gepaard. Meestal is het vanwege een koude tegen je kuit.
Je kunt op zo'n moment ook onmogelijk op je benen staan en je gaat dansende bewegingen maken...:cry:
 
Ik zit a.s. zondag voor het eerst bij een uitwedstrijd van PSV. In het thuis vak, naast het uit vak. Moet maar stil gaan genieten (en hopelijk hoef ik niet op te staan om te klappen:maniac:). 0-3 maar doen?
 
Ik zit a.s. zondag voor het eerst bij een uitwedstrijd van PSV. In het thuis vak, naast het uit vak. Moet maar stil gaan genieten (en hopelijk hoef ik niet op te staan om te klappen:maniac:). 0-3 maar doen?
Kijk maar uit, daar heb ik minder leuke ervaringen mee in Utrecht
 
Slap PSV die weleens ruim kan gaan verliezen.
 
Ajax echt heel matig vanavond. Hoop dat PSV spelers de situatie op waarde schatten en morgen 3 punten meenemen uit Utrecht :PSV:
 
En dan te bedenken dat je tegen Emmen gelijk hebt gespeeld.

Volle focus morgen. Ik durf eigenlijk niet eens te kijken. Kan alleen maar verliezen...
 
Het mooie is dat PSV nu weet dat Ajax (ook) niet alles gaat winnen vanaf nu. De voorsprong is dus in feite nog groter dan de 8 verliespunten verschil. Ze kunnen zich nu wat misstappen permiteren.

AZ-uit is ook nog eens de allerlaatste wedstrijd voor PSV. Dat moet dan hopelijk al een potje om des keizers baard zijn. Prima
 
Het mooie is dat PSV nu weet dat Ajax (ook) niet alles gaat winnen vanaf nu. De voorsprong is dus in feite nog groter dan de 8 verliespunten verschil. Ze kunnen zich nu wat misstappen permiteren.

AZ-uit is ook nog eens de allerlaatste wedstrijd voor PSV. Dat moet dan hopelijk al een potje om des keizers baard zijn. Prima
En ook dat ze absoluut niet kansloos zijn in de Arena. Zeker als je nu Onana en de verdediging zag reageren op het druk zetten van Heracles. Nou als er één speler constant jaagt op een foute pass in de verdediging/keeper dan is het Lozano wel. Nu denk ik wel dat de voetbalvermogen van Onana wel incidenteel zo slecht was (3x of meer 100 procent kans weggeven is wel absurd) . Maar toch.
 
Zo lang PSV de potjes blijft winnen tot ajaks-psv, al verlies je daar met 8-0 ben je poosje later nog kampioen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan