Feyenoord - PSV | Zondag 2 december | Eindstand 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Normaal calculeren we een nederlaag wel in tegen Feyenoord maar de frustratie komt ook doordat Ajax na speelronde 1 en de standaard nederlaag in Eindhoven helemaal niks laat liggen en Zyjech niet eens missen. Dat baart zorgen.14 gespeeld en 13 gewonnen zegt momenteel dus helemaal niet dat je kampioen wordt. Ajax speelt ook niet altijd goed maar wint toch net even wat makkelijker allemaal, en ik zie daar geen kentering in komen. Voor mij momenteel titelfavoriet nummer 1.
 
Normaal calculeren we een nederlaag wel in tegen Feyenoord maar de frustratie komt ook doordat Ajax na speelronde 1 en de standaard nederlaag in Eindhoven helemaal niks laat liggen en Zyjech niet eens missen. Dat baart zorgen.14 gespeeld en 13 gewonnen zegt momenteel dus helemaal niet dat je kampioen wordt. Ajax speelt ook niet altijd goed maar wint toch net even wat makkelijker allemaal, en ik zie daar geen kentering in komen. Voor mij momenteel titelfavoriet nummer 1.

Ajax is al 4,5 jaar titelfavoriet nummer 1 ... zonder titel. :rolleyes:
 
Wanneer clubs als Feyenoord hoog druk zetten en verbeten de duels ingaan kan PSV daar vrijwel niets tegenoverzetten. Zie Willem II uit vorig jaar als grote voorbeeld. En Bommel weet het gewoon niet, dus komt ie altijd met dezelfde basisspelers. Tegenstanders kijken voor de wedstrijd tegen ons, video's van onze basiself ,en bedenken een juiste taktiek om PSV te ontregelen. Ik heb het even gehad met de arrogantie van de trainer. En maar schaapachtig kinderlijk proberen een relatie te krijgen met de vierde man....:clown:
Met andere woorden: voor elke tegenstander in de komende weken het devies om direct druk te zetten, flink te storen op het middenveld, de grenzen opzoeken bij het verdedigen, elke opbouw op het middenveld direct onschadelijk te maken en je hebt PSV direct waar je ze hebben wilt : in de hoek gedreven en klappen incasseren..! Let op aanstaande vrijdag tegen Excelsior ....Excelsior gaat het beslist ook proberen.....
 
Normaal calculeren we een nederlaag wel in tegen Feyenoord maar de frustratie komt ook doordat Ajax na speelronde 1 en de standaard nederlaag in Eindhoven helemaal niks laat liggen en Zyjech niet eens missen. Dat baart zorgen.14 gespeeld en 13 gewonnen zegt momenteel dus helemaal niet dat je kampioen wordt. Ajax speelt ook niet altijd goed maar wint toch net even wat makkelijker allemaal, en ik zie daar geen kentering in komen. Voor mij momenteel titelfavoriet nummer 1.

Het enige waar je nog hoop uit kunt putten is dat Ten Hag een protegé is van Rutten, en dus ook nog nooit iets van waarde gewonnen heeft. Hopelijk steekt het latente loservirus, hem ingeprent door Rutten, binnenkort weer in hem op.
 
Ajax is al 4,5 jaar titelfavoriet nummer 1 ... zonder titel. :rolleyes:
Zoals Ajax dit seizoen speelt, zowel in de competitie als in CL en de selectie die zij hebben, dan zijn zij met maar 2 punten minder dan wij na vandaag, de titelfavoriet nummer 1, mits er in de winterstop geen spelers verkocht zullen worden bij Ajax en mits PSV in de winterstop op de spelersmarkt de noodzakelijke aankopen gaat doen om toch nog kampioen te worden.
 
Het enige waar je nog hoop uit kunt putten is dat Ten Hag een protegé is van Rutten, en dus ook nog nooit iets van waarde gewonnen heeft. Hopelijk steekt het latente loservirus, hem ingeprent door Rutten, binnenkort weer in hem op.
En natuurlijk nadat ze winterkampioen zijn geworden, ze het in de tweede seizoenshelft onbegrijpelijkerwijze laten lopen. :grin:
 
Zoals Ajax dit seizoen speelt, zowel in de competitie als in CL en de selectie die zij hebben, dan zijn zij met maar 2 punten minder dan wij na vandaag, de titelfavoriet nummer 1, mits er in de winterstop geen spelers verkocht zullen worden bij Ajax en mits PSV in de winterstop op de spelersmarkt de noodzakelijke aankopen gaat doen om toch nog kampioen te worden.

Aankopen?:unsure: Dat heeft niet veel zin. MvB is coach, en die houdt overduidelijk niet van zijn elftal aanpassen, dus die zouden dan op de bank terechtkomen, samen met andere speler(s) die beter zijn dan de elf waar MvB aan vasthoudt.
 
Maar waarom is het bij Ajax steeds dat ze een off day hadden tegen PSV en de rest wel zullen blijven winnen. Dan kan het toch ook gewoon zijn dat PSV een off day had tegen Feyenoord en ook gewoon nog blijft winnen :unsure:

Ik zie Ajax veel winnen nog dit seizoen en zeker kans maken. Maar ik acht de kansen van PSV eigenlijk net zo hoog in. Winterstop kan ook heel bepalend hierin zijn.

Ajax had geen off-day tegen PSV, GEZWETS! PSV had vandaag geen off-day, ook GEZWETS! PSV heeft Ajax mentaal, fysiek en tactisch overklast en Feyenoord deed vandaag hetzelfde tegen PSV. Ik word misselijk van al die Ajacieden die de nederlaag tegen PSV een incident noemen, bah bah!
 
Aankopen?:unsure: Dat heeft niet veel zin. MvB is coach, en die houdt overduidelijk niet van zijn elftal aanpassen, dus die zouden dan op de bank terechtkomen, samen met andere speler(s) die beter zijn dan de elf waar MvB aan vasthoudt.
Ook de coach kan gewisseld worden hoor....:ROFL:
 
Zoals Ajax dit seizoen speelt, zowel in de competitie als in CL en de selectie die zij hebben, dan zijn zij met maar 2 punten minder dan wij na vandaag, de titelfavoriet nummer 1, mits er in de winterstop geen spelers verkocht zullen worden bij Ajax en mits PSV in de winterstop op de spelersmarkt de noodzakelijke aankopen gaat doen om toch nog kampioen te worden.

Titelfavoriet zijn levert geen prijs op. Wie aan het eind van het seizoen met de kampioensschaal staat gaat er met de prijs vandoor.
 
Drie open kansen missen op dit moment. Het is verschrikkelijk. In zo een wedstrijd krijg je één, hooguit twee kansen. Maar nee, Malen ramt drie open kansen en nog wat andere mogelijkheden zo de tribune in, niet eens in de richtig van de goal. Meer kansen dan heel PSV bij elkaar. Schandalig. Die kop erbij maakte mij al helemaal agressief.

Trainen op afwerken en het in januari nogmaals proberen. De snelheid en inzet is er, de kwaliteit niet.

Malen laat nu zien wat Wijnaldum, Depay en Bergwijn lieten zien in hun eerste jaar of twee. Heel normaal.

Desondanks riepen er zovelen om een uitgaande transfer, ook ik uit frustratie af en toe.

Je mag af en toe van Malen een doelpunt verwachten, maar niet dat hij de show runt en vanuit een zijdelingse hoek op afstand die bal er in ramt. Zo ver is hij gewoon niet.
 
Titelfavoriet zijn levert geen prijs op. Wie aan het eind van het seizoen met de kampioensschaal staat gaat er met de prijs vandoor.
Dat is waar....maar eens houdt het succes ook een keer op voor PSV en ik vrees dat het dit seizoen gaat gebeuren...
 
Jongens, wat een stress in ene.
Een potje verloren na 13 overwinningen.
Nou en.
Een superslechte eerste helft en toch nog bijna met de punten aan de haal gaan.
Komt allemaal goed, want er waren voldoende ‘leermomentjes’. Voor zowel de trainer als de spelers.

Zoals Tadic al zei: ‘Het is misschien wel goed voor ons geweest om zo van PSV te verliezen.’
Zo zal PSV deze nederlaag ook oppikken.

Vanochtend was de karma slecht, vanaf 16.20 uur vandaag niet meer.
 
Ik heb die vrees niet. Het drukke programma en de transferperikelen gaan Ajax opbreken.
Ik geloof niet in de transferperikelen van Ajax...Overmars heeft van de week nog eens richting Barcelona , City en Bayern aangegeven dat er niets bespreekbaar is mbt basisspelers in de winterstop en Overmars gaat zich dit seizoen echt aan zijn woord houden....er gaan zelfs 2-3 spelers bijgehaald worden, met die Maghallan als voornaamste doelwit. Het enige wat ons nog redding kan gaan brengen is de CL....het drukke programma van en eventuele blessures bij Ajax...maar dan moet PSV in de winterstop wel een paar versterkingen halen...
 
Malen laat nu zien wat Wijnaldum, Depay en Bergwijn lieten zien in hun eerste jaar of twee. Heel normaal.

Desondanks riepen er zovelen om een uitgaande transfer, ook ik uit frustratie af en toe.

Je mag af en toe van Malen een doelpunt verwachten, maar niet dat hij de show runt en vanuit een zijdelingse hoek op afstand die bal er in ramt. Zo ver is hij gewoon niet.
Hij wordt erin gebracht om te scoren. Als dit zo normaal is wat jij zegt dan is het een blunder van van Bommel om hem te brengen.
 
Ik eis het zeker niet, ik kan deze nederlaag zelfs best goed plaatsen. Je hebt na Europese wedstrijden altijd last van mentale moeheid. Was echt zichtbaar in de eerste helft, dat ze nog terug konden knokken zonder goed te spelen is positief
Real werd kampioen en won de cl ajax deed in die 4 kampioensjaren van ze ook 3x mee aan de champions league
Ik vind dat ze genoeg rust hebben gehad om niet weg gespeeld te worden door een Feyenoord in een 1e helft.
 
Ik geloof niet in de transferperikelen van Ajax...Overmars heeft van de week nog eens richting Barcelona , City en Bayern aangegeven dat er niets bespreekbaar is mbt basisspelers in de winterstop en Overmars gaat zich dit seizoen echt aan zijn woord houden....er gaan zelfs 2-3 spelers bijgehaald worden, met die Maghallan als voornaamste doelwit. Het enige wat ons nog redding kan gaan brengen is de CL....het drukke programma van en eventuele blessures bij Ajax...maar dan moet PSV in de winterstop wel een paar versterkingen halen...

Daar bedoel ik ook niet mee dat ze zeker in de winterstop weggaan, maar dat ze al maanden aan het hoofd gezeurd worden over een transfer en dat gaat in alle hevigheid toenemen in de 2e seizoenshelft.
 
Ik geloof niet in de transferperikelen van Ajax...Overmars heeft van de week nog eens richting Barcelona , City en Bayern aangegeven dat er niets bespreekbaar is mbt basisspelers in de winterstop en Overmars gaat zich dit seizoen echt aan zijn woord houden....er gaan zelfs 2-3 spelers bijgehaald worden, met die Maghallan als voornaamste doelwit. Het enige wat ons nog redding kan gaan brengen is de CL....het drukke programma van en eventuele blessures bij Ajax...maar dan moet PSV in de winterstop wel een paar versterkingen halen...

Mark hoeft maar één ding te doen en dat is Gutierrez nu in het team zetten en meer druk zetten. Dan komt het helemaal goed met PSV, maar onze coach praat liever met de vierde man in plaats van dat-ie zich focust op de verbeterpunten.
 
Ik geloof niet in de transferperikelen van Ajax...Overmars heeft van de week nog eens richting Barcelona , City en Bayern aangegeven dat er niets bespreekbaar is mbt basisspelers in de winterstop en Overmars gaat zich dit seizoen echt aan zijn woord houden....er gaan zelfs 2-3 spelers bijgehaald worden, met die Maghallan als voornaamste doelwit. Het enige wat ons nog redding kan gaan brengen is de CL....het drukke programma van en eventuele blessures bij Ajax...maar dan moet PSV in de winterstop wel een paar versterkingen halen...
Ajax is toch ook beurs genoteerd bedrijf. Winst maken ook belangrijk. Ajax zal zeker moeilijk doen maar als een Barca of een City echt wil dan halen ze de Ligt echt wel op hoor. Daarnaast denk ik dat een Maghallan alleen gehaald word bij verkopen. Anders ga je Blind of een middevelder naar de kant halen. Lijkt me toch ook een kleine kapitaal vernietiging en denk niet dat ze er veel sterker van worden. Ja Ajax heeft het financieel goed en kan mooie prijzen vangen. Alleen de vervangers die ze halen is maar de vraag of die kwalitatief veel beter zijn. Dat komt omdat de Eredivisie een springplank blijft voor veel spelers en geen einddoel. De echte toppers willen niet naar Ajax en de Ajax spelers willen wel allemaal een stapje omhoog daardoor kan frictie ontstaan.

Wel heeft Ajax financieel een betere positie om hier mee om te gaan dan PSV.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan