Feyenoord - PSV | Zondag 2 december | Eindstand 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Verloren van jezelf.

Wat ik zei in de rust. Schandalige eerste helft, waar je je kapot moet schamen. Pereiro en Hendrix hoef ik voorlopig niet te zien.

Dan maak je de 2-1, en dezelfde Bergwijn krijgt een grote kans op de 2-2. Maar die schiet die dan wild op de keeper, typisch.

Nou verloren. Ben benieuwd hoe PSV volgende week gaat reageren tegen Heracles. Kan snel gaan als je daar ook niet wint.
 
Mee eens. Maar dat wil nog niet zeggen dat hij niet vreselijk slecht heeft gefloten..
Vreselijk slecht vind ik zwaar overdreven. Deze wedstrijd kon hij idd niet aan, maar ook met een perfecte scheids had PSV gewoonn verloren vandaag
 
Van Bommel en Cocu is qua uitstraling een wereld van verschil. Qua tactisch vermogen beiden ver onder nul. Doe is een keer wat anders man. Hoe kan je in hemelsnaam Hendrix handhaven? Met deze spelers moet je Feyenoord gewoon oprollen. Of zijn deze spelers toch niet zo goed als ik al veeel langer denk.
 
Verloren van jezelf.

Wat ik zei in de rust. Schandalige eerste helft, waar je je kapot moet schamen. Pereiro en Hendrix hoef ik voorlopig niet te zien.

Dan maak je de 2-1, en dezelfde Bergwijn krijgt een grote kans op de 2-2. Maar die schiet die dan wild op de keeper, typisch.

Nou verloren. Ben benieuwd hoe PSV volgende week gaat reageren tegen Heracles. Kan snel gaan als je daar ook niet wint.
Ik hoop niet, want dan zijn ze naar de verkeerde wedstrijd gegaan. We moeten tegen Excelsior
 
Vreselijk slecht vind ik zwaar overdreven. Deze wedstrijd kon hij idd niet aan, maar ook met een perfecte scheids had PSV gewoonn verloren vandaag
Ja ik zit ook nog in de frustratie met het fluiten op het eind en het niet bestraffen/optreden tegen het tijdrekken.

Maar mee eens met en perfecte scheids hadden we ook niet gewonnen.
 
Verloren van jezelf.

Wat ik zei in de rust. Schandalige eerste helft, waar je je kapot moet schamen. Pereiro en Hendrix hoef ik voorlopig niet te zien.

Dan maak je de 2-1, en dezelfde Bergwijn krijgt een grote kans op de 2-2. Maar die schiet die dan wild op de keeper, typisch.

Nou verloren. Ben benieuwd hoe PSV volgende week gaat reageren tegen Heracles. Kan snel gaan als je daar ook niet wint.

Eerst Excelsior maar doen ;)
 
Van Bommel en Cocu is qua uitstraling een wereld van verschil. Qua tactisch vermogen beiden ver onder nul. Doe is een keer wat anders man. Hoe kan je in hemelsnaam Hendrix handhaven? Met deze spelers moet je Feyenoord gewoon oprollen. Of zijn deze spelers toch niet zo goed als ik al veeel langer denk.
Maar onze cv’s lieten ook weer eens zien dat ze bij elke serieuze test keihard zakken voor het examen. Wat heb je aan die zogenaamde ervaring van hen als ze bij elke aanval zo treuzelen? Ook uit tegen Ajax gaan deze jongens het niet redden.
 
Uit de beker, kansloos
Uit de CL kansloos
Hopelijk blijven we aan het einde van de rit niet met lege handen. Ajax ruikt nu bloed!

Uit de beker is een positief iets. Meest saaie competitie op aarde.
CL is jammer. Te zware poule. Hoewel ik vind dat we thuis tegen Inter tekort gedaan zijn en tegen Barca een gelijkspel verdienden. Verder gewoon zoals verwacht.
Maar uit naar de Kuip. Ga volgend jaar gewoon niet. Ieder jaar hetzelfde frustrerende liedje. Beetje klaar mee.
 
Van Bommel en Cocu is qua uitstraling een wereld van verschil. Qua tactisch vermogen beiden ver onder nul. Doe is een keer wat anders man. Hoe kan je in hemelsnaam Hendrix handhaven? Met deze spelers moet je Feyenoord gewoon oprollen. Of zijn deze spelers toch niet zo goed als ik al veeel langer denk.
Opzich snap ik wel dat hij begon met dezelfde 11. Belangrijke wedstrijd. Als hij dan Guti erin zet voor Hendrix en het resultaat was hetzelfde dan krijgt hij net zo goed kritiek. Als coach had hij ookwel pech dat een aantal spelers vandaag zwaar ondermaats presteerde (met name Lozano). Daarna heeft hij via wissels de wedstrijd wel weer wat spannender gemaakt.

MvB is verantwoordelijk voor de nederlaag maar zou ook niet meteen zeggen dat hij qua tactisch vermogen ver onder nul zit. Laat hem eerst maar een half seizoen draaien.
 
Van Bommel en Cocu is qua uitstraling een wereld van verschil. Qua tactisch vermogen beiden ver onder nul. Doe is een keer wat anders man. Hoe kan je in hemelsnaam Hendrix handhaven? Met deze spelers moet je Feyenoord gewoon oprollen. Of zijn deze spelers toch niet zo goed als ik al veeel langer denk.
Cocu zou nooit Hendrix zo lang de hand boven het hoofd houden. Hendrix is een prima 12e of 13e man, maar het zo lang de voorkeur geven op Gutti vind ik zowel lachwekkend als schandalig
 
Wal-ge-lijk. Van 'helemaal niet in Amsterdam' naar 'helemaal niets in Eindhoven', let maar op, dat gaat het worden als je de belangrijkste wedstrijd van het jaar zo benadert en logischerwijs verliest. PSV moet nu echt iedere wedstrijd winnen om nog kans te maken op het kampioenschap, want Ajax blijft de wedstrijden echt wel makkelijk winnen.
 
We verliezen 1x en alles direct negatief. Je staat bovenaan met 39 punten.
Vandaag verlies je niet door de verdediging, gewoon dom balverlies en niet scher genoeg in de. 1e helft
 
Maar waarom is het bij Ajax steeds dat ze een off day hadden tegen PSV en de rest wel zullen blijven winnen. Dan kan het toch ook gewoon zijn dat PSV een off day had tegen Feyenoord en ook gewoon nog blijft winnen :unsure:

Ik zie Ajax veel winnen nog dit seizoen en zeker kans maken. Maar ik acht de kansen van PSV eigenlijk net zo hoog in. Winterstop kan ook heel bepalend hierin zijn.
 
Hartstikke jammer, en o zo onnodig.

Maar, positief bekeken: Ik ben zó blij dat ik geen fan van die club ben.
 
Van Bommel en Cocu is qua uitstraling een wereld van verschil. Qua tactisch vermogen beiden ver onder nul. Doe is een keer wat anders man. Hoe kan je in hemelsnaam Hendrix handhaven? Met deze spelers moet je Feyenoord gewoon oprollen. Of zijn deze spelers toch niet zo goed als ik al veeel langer denk.

Dat is toch echt overdreven... PSV wint gewoon 13 wedstrijden op rij, met goed spel - ook tactisch. Jeugd goed ingepast (Rosario), terwijl je met Van Ginkel veel dynamiek en doelpunten inlevert. Van Bommel, waar ik zelf toch enig twijfel bij had, heeft het gewoon uitstekend gedaan.

En wat dachten we dan? Dat PSV 34 wedstrijden ging winnen? Natuurlijk kan PSV verliezen in De Kuip. Dat hele alles geweldig en dan weer alles kut is gewoon niet realistisch. Nu gewoon rustig blijven, conclusies trekken.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan