Nederlands Elftal

Klinkt gek, maar met gebroken ribben spelen is veel minder pijnlijk dan met gekneusde.

In de tijd dat ik nog een lichtvoetige, dartelende vleugelaanvaller was, ben ik in volle snelheid een keer geschept door een mastodont van een verdediger. Drie gekneusde ribben. Weken niet kunnen spelen. Huisarts zei toen al: Klinkt gek, maar met gebroken ribben spelen is veel minder pijnlijk dan met gekneusde.

Een wijsheid waarvan ik toen heb gezworen te delen als de situatie zich voordoet.

Weer wat geleerd vandaag! Waarvoor dank. Ik zweer bij deze om deze wijsheid eveneens te delen, mocht de situatie zich voordoen. In uitgebreidere vorm uiteraard, waarbij het verhaal start met een introductie van het PSV Forum en de daar welbekende Bondscoach, de filosoferende Eindhovenaar die paradoxaal genoeg in het hol van de leeuw woont, en ooit een dartelende vleugelaanvaller was.
 
Weer wat geleerd vandaag! Waarvoor dank. Ik zweer bij deze om deze wijsheid eveneens te delen, mocht de situatie zich voordoen. In uitgebreidere vorm uiteraard, waarbij het verhaal start met een introductie van het PSV Forum en de daar welbekende Bondscoach, de filosoferende Eindhovenaar die paradoxaal genoeg in het hol van de leeuw woont, en ooit een dartelende vleugelaanvaller was.

Mijn dank is groot. Ik woon tegenwoordig trouwens niet meer in 020, maar in 010. Ook vijandelijk gebied, maar iets minder leeuw. Gezien de huidige machtsverhoudingen, eerder een ietwat dikkige huiskat.
 
Oranje mist dinsdag in Brussel zijn geblesseerde aanvoerder Virgil van Dijk. De verdediger is volgens afspraak met Liverpool terug naar zijn club.

"Virgil speelt al een aantal weken met twee gebroken ribben", legde Koeman uit. "Liverpool wilde hem het liefst houden, maar Virgil wilde tegen Duitsland spelen. Dus nu moet je hen er ook wat voor teruggeven."

link

o.O Auw ... :bandage:
En dan heb je nog ene Ruudje Vormer die moe was en daarom rust wilde....
Het centrale duo bij Oranje begint mijn favoriet bij Oranje te worden:)
 
Klinkt gek, maar met gebroken ribben spelen is veel minder pijnlijk dan met gekneusde.

In de tijd dat ik nog een lichtvoetige, dartelende vleugelaanvaller was, ben ik in volle snelheid een keer geschept door een mastodont van een verdediger. Drie gekneusde ribben. Weken niet kunnen spelen. Huisarts zei toen al: Klinkt gek, maar met gebroken ribben spelen is veel minder pijnlijk dan met gekneusde.

Een wijsheid waarvan ik toen heb gezworen te delen als de situatie zich voordoet.

Als iemand tegen je aanbotst zal het toch behoorlijk pijn doen.
 
Als iemand tegen je aanbotst zal het toch behoorlijk pijn doen.

Ongetwijfeld. Maar ik denk: als er geen kneuzing is, en je kunt het goed inbinden, dat het verrassend meevalt.

Maar ik ben nog van die generatie die ging voetballen als je been zwart zag van koudvuur en infecties die je opliep in de loopgraven.
 
Hopen op een middenveld met De Jong, Rosario en Wijnaldum.

Ik las wel dat Koeman een aantal spelers rust wil geven. Begrijpelijk gezien de zware wedstrijdschema's, waarbij we weten dat Gini dit seizoen vrijwel alles heeft gespeeld. Dus wellicht (zou het jammer vinden) staat hij ernaast.
 
Opstelling Nederland: Cillessen, Dumfries, De Vrij, De Ligt, Aké, Van de Beek, Strootman, Blind, Promes, Memphis, Groeneveld.

:unsure: Dit is niet de beste opstelling. :cautious:
 
Zo dus:
belgie.jpg

Wordt duidelijk een oefenpotje. Het was wel mooi geweest als NL echt weer eens(na 21 jaar) voor een overwinning op de Belgen zou gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan