Feyenoord

Gio over de situatie bij Feyenoord


bericht

Feyenoord staat na 8 wedstrijden op 7 verliespunten, 7 punten achter op de nummer 1. PSV stond vorig seizoen na 8 wedstrijden op 3 verliespunten en stonden gewoon op de koppositie. Geen idee wat Gio gebruikt, maar een beetje fact-checken kan dus geen kwaad bij de orale diarree die hij produceert.
Ik vind sws raar dat men doet alsof PSV vorig jaar zoveel moeite had. Want op papier was het gewoon een heel goed kampioenschap. Tuurlijk de wedstrijden zagen er af en toe, onnodig, spannend uit. Maar over het algemeen was PSV gewoon de beste ploeg. Ze speelde 5 x gelijk (Waarvan 3x gelijk toen het kampioenschap was gewonnen, dus je kunt grote vraagtekens zetten bij het inzet van de ploeg) en verloren 3x in een heel seizoen. Feyenoord dit seizoen 2x gelijk en 1 verloren partij. Dat wil zeggen dat Feyenoord om het PSV van vorig jaar te evenaren opeens bijna alles moet winnen. Dat zie ik niet gebeuren. Zeker niet omdat van Persie op leeftijd is en ik denk dat hij ook nog een paar wedstrijden aan de kant moet later in het seizoen.

Ik snap dat je als coach voor het hoogst haalbare wil gaan. Maar met deze resultaten mag je best iets realistischer zijn. Op dit moment moet Feyenoord blij zijn met derde plek. Mochten ze opeens wel in zo een goeie flow komen waarna Gio refereert dan kun je later nog spreken over kampioenschappen maar nu maakt hij zich een klein beetje belachelijk. Wat zonde is want Gio heeft in het verleden uitstekend gepresteerd met Feyenoord, zeker gezien het spelersmateriaal.
 
Gio over de situatie bij Feyenoord


bericht

Feyenoord staat na 8 wedstrijden op 7 verliespunten, 7 punten achter op de nummer 1. PSV stond vorig seizoen na 8 wedstrijden op 3 verliespunten en stonden gewoon op de koppositie. Geen idee wat Gio gebruikt, maar een beetje fact-checken kan dus geen kwaad bij de orale diarree die hij produceert.

De achterban en zichzelf moed inpraten. Gio weet donders goed dat de derde plek het maximaal haalbare is. Maar dat kun je na 8 wedstrijden natuurlijk niet zeggen, dus gooit hij wat Schöniaanse uitspraken er tegenaan.
 
Ik vind sws raar dat men doet alsof PSV vorig jaar zoveel moeite had. Want op papier was het gewoon een heel goed kampioenschap. Tuurlijk de wedstrijden zagen er af en toe, onnodig, spannend uit. Maar over het algemeen was PSV gewoon de beste ploeg. Ze speelde 5 x gelijk (Waarvan 3x gelijk toen het kampioenschap was gewonnen, dus je kunt grote vraagtekens zetten bij het inzet van de ploeg) en verloren 3x in een heel seizoen. Feyenoord dit seizoen 2x gelijk en 1 verloren partij. Dat wil zeggen dat Feyenoord om het PSV van vorig jaar te evenaren opeens bijna alles moet winnen. Dat zie ik niet gebeuren. Zeker niet omdat van Persie op leeftijd is en ik denk dat hij ook nog een paar wedstrijden aan de kant moet later in het seizoen.

Ik snap dat je als coach voor het hoogst haalbare wil gaan. Maar met deze resultaten mag je best iets realistischer zijn. Op dit moment moet Feyenoord blij zijn met derde plek. Mochten ze opeens wel in zo een goeie flow komen waarna Gio refereert dan kun je later nog spreken over kampioenschappen maar nu maakt hij zich een klein beetje belachelijk. Wat zonde is want Gio heeft in het verleden uitstekend gepresteerd met Feyenoord, zeker gezien het spelersmateriaal.
De achterban en zichzelf moed inpraten. Gio weet donders goed dat de derde plek het maximaal haalbare is. Maar dat kun je na 8 wedstrijden natuurlijk niet zeggen, dus gooit hij wat Schöniaanse uitspraken er tegenaan.
Laat ie zich dan lekker op Feyenoord focussen ipv lulkoek over de concurrentie.
 
Sorry hoor, maar Gio krijgt deze selectie van Feyenoord tot aan de winterstop niet meer op de rails...als ze over 3 weken een pakslaag krijgen van Ajax, dan weet ik wel zeker dat Gio op straat gezet wordt en dat hopelijk Peter Bozs zijn opvolger wordt...
 
Feyenoord akkoord met forse schorsing St. Juste

link

Jeremiah St. Juste is voor drie wedstrijden geschorst door de KNVB. Feyenoord brengt naar buiten dat het akkoord is gegaan met het schikkingsvoorstel van de voetbalbond. St. Juste mist door de schorsing de bekerwedstrijd tegen ADO Den Haag van aanstaande donderdag. Ook in de competitieduels met VVV-Venlo en Heracles Almelo is hij niet speelgerechtigd.

:unsure: Hier ziet de advocaat van Feyenoord geen kans op vrijspraak. ;)
 
Feyenoord akkoord met forse schorsing St. Juste

link

Jeremiah St. Juste is voor drie wedstrijden geschorst door de KNVB. Feyenoord brengt naar buiten dat het akkoord is gegaan met het schikkingsvoorstel van de voetbalbond. St. Juste mist door de schorsing de bekerwedstrijd tegen ADO Den Haag van aanstaande donderdag. Ook in de competitieduels met VVV-Venlo en Heracles Almelo is hij niet speelgerechtigd.

:unsure: Hier ziet de advocaat van Feyenoord geen kans op vrijspraak. ;)
3 wedstrijden zou ik niet fors noemen. Gevalletje klikbeet
 
Donderdag Feyenoord tegen ADO in de Beker. Mocht Feyenoord in eigen huis verliezen van ADO, dan denk ik dat Gio de eerste trainer in de Eredivisie wordt die dit seizoen ontslagen wordt.
 
Donderdag Feyenoord tegen ADO in de Beker. Mocht Feyenoord in eigen huis verliezen van ADO, dan denk ik dat Gio de eerste trainer in de Eredivisie wordt die dit seizoen ontslagen wordt.

Die wordt niet ontslagen. Die gaat na dit seizoen zelf weg.
 
Eigenlijk geen nieuws maar iets wat een aantal hier al het hele seizoen roepen

https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/feyenoord-op-weg-die-doodloopt~a102286f/

Tja, er zit ook wel weer opportunisme in. We kunnen de voorpagina van de VI ook nog wel herinneren waarin er gesteld werd dat Feyenoord op alle vlakken PSV voorbij is... Laten we eerlijk zijn, ze hebben een budget en daaraan gekoppeld spelersmateriaal waarmee ze in theorie voor de derde plaats mee doen. Een keer een uitschieten naar boven of onder is te verwachten.

Ze staan nu evenveel punten achter op de nummer twee als de nummer twee op de eerste plek. Paar keer winnen, ver komen in de beker en derde worden in de competitie en de wereld ziet er weer heel anders uit.
 
Wel frappant. Het regent momenteel zulke artikelen. Nog niet zo lang geleden stonden dezelfde artikelen ook over PSV in de krant. Het kan verkeren.

Sterker nog ... Slechts een jaar geleden in VI:

DXo01VMXkAEAViT.jpg


(op alle fronten) ook nog.

:ROFL: :maniac: :maniac: :lmao:
 
Zelfde relatie met de club, als Cocu had.
Maar op Europees vind ik niet dat ze heel slecht staan met deze selectie (oe dat klinkt wel heel erg als Cocu begin vorig jaar).

Tegen Ajax kan Gio ook niks aan doen dat een speler binnen 5 minuten een oliedomme rode kaart krijgt. Zijn keeper ook meteen één van zijn slechtere wedstrijden speelt. De Feyenoord selectie is kwalitatief al (iets) minder dan die van Ajax. Dan speel je uit, zonder publiek, dus krijg je het lastig en met 10 man 85 minuten spelen is niet te doen. Denk dat het slimmer is Gio dit seizoen af te laten maken met als doelstelling derde plek en ver komen in de beker. Dan doe je niet onder voor de verwachtingen met deze selectie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan