Feyenoord

Ok, dus de gemeente gaat een nieuw stadion bouwen, betalen samen met de investeerders die kosten. En dan moeten ze ieder jaar €25 mlj overmaken naar Feyenoord zodat die komen spelen.

https://www.ad.nl/rotterdam/feyenoo...iljoen-voor-spelen-in-nieuw-stadion~a4ea2291/

Als deze deal doorgaat dan haken ze niet af bij de top.

Feyenoord stelt als keiharde eis dat de voetbalclub in de toekomst jaarlijks minimaal 25 miljoen euro krijgt als vergoeding voor het spelen in het nieuwe stadion. ,,Anders gaat het wat Feyenoord betreft niet door", stelt algemeen directeur Jan de Jong.

:unsure: Dan gaat het dus niet door. :p :D
 
Manmanman, wat een zaadploeg is dat zeg. Op een slap kopballetje van Botteghin na nog geen bal tussen de palen. Vitesse speelt ook als een krant, maar blijft vooralsnog moeiteloos overeind in de Kuip.
 
Laatst bewerkt:
Twee thuiswedstrijden achter elkaar tegen matige tegenstanders op de valreep gewonnen dankzij Van Persie. Die gaan ze nog missen de komende weken. ;)
 
Robin van Persie heeft van de aanklager betaald voetbal een schikkingsvoorstel gekregen van 3 wedstrijden schorsing waarvan 1 voorwaardelijk.
Als hij dat accepteert kan hij de wedstrijd tegen Ajax spelen. Zo niet dan loopt hij het risico dat hij tegen Ajax ook geschorst kan zijn.
Van Persie moet vandaag laten weten of hij de straf accepteert. Ik ben benieuwd wat hij en Feyenoord gaan doen.
Gewoon accepteren en dan zeer fit beginnen aan de wedstrijd Ajax - Feyenoord en daarin uit te blinken is zeer aan te bevelen. :D
 
Robin van Persie heeft van de aanklager betaald voetbal een schikkingsvoorstel gekregen van 3 wedstrijden schorsing waarvan 1 voorwaardelijk.
Als hij dat accepteert kan hij de wedstrijd tegen Ajax spelen. Zo niet dan loopt hij het risico dat hij tegen Ajax ook geschorst kan zijn.
Van Persie moet vandaag laten weten of hij de straf accepteert. Ik ben benieuwd wat hij en Feyenoord gaan doen.
Gewoon accepteren en dan zeer fit beginnen aan de wedstrijd Ajax - Feyenoord en daarin uit te blinken is zeer aan te bevelen. :D

Ik heb liever dat hij meespeelt, en ik heb het liefst dat Feyenoord wint van ajax. Feyenoord zie ik niet echt als een bedreiging namelijk.
 
Ik heb liever dat hij meespeelt, en ik heb het liefst dat Feyenoord wint van ajax. Feyenoord zie ik niet echt als een bedreiging namelijk.
Dat wil toch iedereen. Was wel een smerige overtreding, ik heb het net nog eens in slowmotion bekeken.
 
Dan zorgt de KNVB ervoor dat de tuchtcommissie pas na komend weekend bij elkaar komt en dan mist Van Persie de wedstrijd tegen Ajax. :cautious::oops:
En wordt daarna vrijgesproken of krijgt een wedstrijd minder. Gelijke monniken, ongelijke kappen, daar bij de KNVB.
 
Hoe kun je hiertegen in beroep gaan?

Goede vraag. Volkomen kansloos. Was een duidelijke rode kaart al wil van Persie het anders doen geloven.
Het is overigens nog geen beroep. Hij gaat niet akkoord met het schikkingsvoorstel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan