FC Barcelona - PSV | Dinsdag 18 september | Eindstand 4-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Niet als je in het midden van je doel blijft staan. Hij stond er zowat naast.
De grote giganten als toen Buffon of Casillas, of nu uitstekende keepers als Navas, De Gea, Allison of Curtois of Neuer: zij moesten er ook allemaal aan geloven.
 
De grote giganten als toen Buffon of Casillas, of nu uitstekende keepers als Navas, De Gea, Allison of Curtois of Neuer: zij moesten er ook allemaal aan geloven.
Hij mag er van mij best in, maar stel je wel een beetje normaal op als keeper, en niet zo populair in de hoek gaan staan zo van ik heb de perfecte muur neergezet.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Nou van mij niet hoor! Maar eerlijk is eerlijk, ik vind het prachtig om te zien hoe zo'n vrije trap zo perfect wordt genomen. Wat een klasse!

Het is inderdaad prachtig, maar waarom moet hij dat tegen PSV doen? :eek: :mad: Ik zie hem liever zo'n vrije trap nemen tegen een andere club. ;)
 
Het is inderdaad prachtig, maar waarom moet hij dat tegen PSV doen? :eek: :mad: Ik zie hem liever zo'n vrije trap nemen tegen een andere club. ;)

Yep, maar als ik in het stadion had gezeten had Messi toch echt applaus gekregen. Voor zo'n staaltje techniek kan je alleen maar bewondering hebben.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ach we hebben het over Messi, als hij iets wilt krullen dan pakt die welk hoek die hij maar wilt. We mogen blij zijn dat we niet als eerste hebben gescoord, dan pas had je Barca gezien, na 93 minuten zou het ongetwijfeld 7-1 staan.
 
Naar wat ik heb begrepen heeft alleen Angeliño een x tussen de palen geschoten. De overige 13x dus niet.
Wellicht lof voor het spel van de aanvallers, maar ze mogen weleens op-de-bal-ónder-de-lat-schieten oefenen.

Verschil tussen eredivisie en Barcelona. In de eredivisie kun je aannemen, kijken en uithalen. Tegen Barcelona moet je de eerste 2 al gedaan hebben vóórdat je de bal krijgt, anders zit er een verdediger tussen.
 
[B]Corné Hendriks[/B]‏ @[B]cornehendriks[/B] 3 u3 uur geleden
Meer
Voor wie wil weten welke PSV'er sinds gisteravond in het bezit is van een zweterig Messi-shirtje: Bart Ramselaar. #barpsv

Best knap voor een jongen die geen basisplaats heeft.
Schande. Niet eens dat hij kennelijk als eerste het veld op is gesprint om dat te regelen, maar vooral omdat ik vind dat Ramselaar nooit het shirt van zo een grootheid zou mogen aanraken. Gewoon heiligschennis. Koop maar een replica in de fanstore.
 
Wij hebben het hun lastig gemaakt tot de 75ste minuut? PSV stribbelde aardig tegen en mag blij zijn dat we niet op voorsprong kwamen, dan had je hun echt getriggerd en zou het 7-1 zijn geworden. Verder deed PSV het voor ons doen prima + deed Barca het op 30% kracht, als je tegenstander je zo helpt dan mag je wel praten over hoe goed wij zijn.
We stribbelden aardig tegen, aha... Daarom dat ze rond de vijftigste minuut compleet opgefokt op het veld rond banjerde, het nodig vonden om de hele tweede helft bij de scheids te zeiken en nog rood pakten ook.

PSV heeft het ontzettend goed en boven verwachting gedaan. 4-0 was geen juiste weergave van het spelbeeld, bevestigen ook alle kranten.

En dan zeggen dat Barca het op dertig procent deed, lachwekkend. Dat zei je zeker ook over Atletico, Manchester United etc. Tuurlijk zit er voor hun een ander tintje aan dan tegen een Real, maar zeggen dat zij aan het freewheelen waren is je reinste onzin.
 
Suarez liet ook nog even zien dat hij de perfecte kandidaat is, als het gaat om iemand de vlektyfus te wensen. Nu is het niet toegestaan om iemand een zwaar ongeluk toe te wensen, bloedcholera, chronische ebola of een tientonner die over zijn knieën rijdt, dus dat ga ik dan ook niet doen.
 
Mensen die Hendrix goed vonden, lol. Rosario > Hendrix. Veel meer potentie en ik vind hem nu al beter. De wissels waren doodzonde imo, want Barca was echt niet zo veel beter. Ik prijs vBommel om zijn lef en zijn duidelijke filosofie, maar de wissels waren voor mij onbegrijpelijk. Ook wat betreft Bergwijn btw. Verder snap ik niet waarom Guti niet eerder werd gebracht; zijn klasse zie je direct in het veld.
Guti zat wel mis bij de 3-0.
 
Toch wil ik zeggen dat Zoet wederom slecht is met standaardsituaties. De vrije trap van Messi. Iedereeen weet dat hij hem in die hoek gaat krullen maar Zoet moet weer helemaal aan de andere kant gaan staan. Ga gewoon in het midden staan man. Hoe kan een topkeeper nou zulke domme beslissingen nemen?

dat viel mij gisteren ook al op. En het is niet de eerste keer voor Jeroen … vorig jaar uit tegen Groningen deed hij precies hetzelfde, eveneens met een tegengoal als resultaat.
 
Man man man ik was echt teleurgesteld toen ze verloren en net zo goed pissig. Je weet dat de kans 98% is dat je verliest, maar als je tot de 70e minuut (?) met 1-0 achterstaat door een knullig weggegeven vrije trap is het enorm zuur dat je er met 4-0 afgaat.

Begrijp me niet verkeerd mede forumers, maar zeker de laatste 20 minuten kan ik niet begrijpen dat Van Bommel onze Gutierrez en Malen er niet in zette. Ik snap dat je vanuit een solide basis wil spelen en de ruimtes klein wil houden, maar je weet gewoon dat je niet 90 minuten lang foutloos kan spelen. Heb je het 70 minuten goed volgehouden, dan kun je Barcelona de laatste 20 minuten nog verrassen. En mocht er dan een treffer vallen, hebben zij weinig tijd om er nog een bij te prikken.

Waar ik ook met name van baal, is dat er (voor mijn gevoel) een of wellicht twee kansen zijn geweest voor PSV en dat valt me vies tegen voor de snelle en behendige voorhoede zoals ik hem ken. Ik heb het gevoel alsof ik naar een PSV keek wat beter kon dan ze speelden, nog over veel potentie beschikt, maar mede door te weinig van alles is het er voor mijn gevoel niet uitgekomen.

Dat komt omdat met name Lozano veel te veel voor eigen succes ging. Die wilde zo graag zijn visitekaartje afgeven door iets speciaals te laten zien, maar daarmee heeft hij zijn eigen ruiten en die van PSV ingegooid, want de echte topclubs haken na dit vertoon af, en dus gaat de absolute hoofdprijs voor de speler Lozano zo ook weer omlaag. Ik hoop echt dat MvB Lozano er eens op gaat wijzen dat hij eens wat rust en overzicht moet houden voor de goal, en niet direct als een bezetene de trekker overhalen bij elke halve kans.

Toch wil ik zeggen dat Zoet wederom slecht is met standaardsituaties. De vrije trap van Messi. Iedereeen weet dat hij hem in die hoek gaat krullen maar Zoet moet weer helemaal aan de andere kant gaan staan. Ga gewoon in het midden staan man. Hoe kan een topkeeper nou zulke domme beslissingen nemen?

Dat zei ik dus ook al tijdens de wedstrijd. Hij stond naar mijn gevoel overigens gewoon in het midden, maar omdat je weet dat hij perfect ligt voor Messi om die bal in die bovenhoek te krullen had hij sowieso al tijdens de aanloop al richting die hoek kunnen stappen; dan gaat Messi niet in staat zijn om zijn beoogde hoek te veranderen en omdat die bal niet razend snel gaat heb je als doelman nog een kans om hem uit de hoek te tikken, omdat je al stappen richting die hoek hebt gezet.
 
Ja vond ik ook. Knullig die vrije trap weggegeven en Zoet stond wel erg raar.
Ik heb dat gevoel telkens opnieuw over de keepers waar tegen Messi weer heeft gescoord uit een vrije trap, Zoet kon hier echt nies tegen doen hoor.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan