FC Barcelona - PSV | Dinsdag 18 september | Eindstand 4-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Zelfs met 10 man dicteert Barca het spel en heeft het nog voldoende kansen om te scoren en speelt het spel zich af op de helft van PSV.....onbegrijpelijk....als dit de realiteit is, dan kan PSV zich maar beter direct inschrijven voor de Europa League....
 
Isimat kan gewoon echt niet. Bij die 4-0 hapt ie weer. Ook na 3 jaar niet afgeleerd. Had liever Obispo die fout zien maken :confused:
Schwaab heeft startsnelheid van een olietanker, 2 versnellingen, 2 doelpunten. Verder speelde hij niet eens zo onaardig.

4-0 had niet gehoeven, maar spel was vooral de eerste helft goed.
 
Ik ben, ondanks de 4-0,eigenlijk nog best tevreden hoe ze gespeeld hebben. Dit had je kunnen verwachten. Wat supersaai trouwens in dat stadion. 74.000 toeschouwers? Volgens mij hoor je volgende week bij Excelsior Maassluis nog meer geluid.
 
Luuk is verdedigend prima maar als je echt voor de counter komt moet Malen er eigenlijk in. Guti voor de lange bal, kan vlugger een counter inleiden. Schwaab en Viergever houden ook niet altijd de 0 in de Eredivisie, als je met hen speelt, weet je dat je moet scoren.

OK Malen voor Luuk, en wie dan voor Viergever en Schwaab? Isimat? Obispo?
 
Zelfs met 10 man dicteert Barca het spel en heeft het nog voldoende kansen om te scoren en speelt het spel zich af op de helft van PSV.....onbegrijpelijk....als dit de realiteit is, dan kan PSV zich maar beter direct inschrijven voor de Europa League....
Onbegrijpelijk? PSV was leeg, Barca is ook net iets beter op alle linies dan wij. Net..
 
Isimat kan gewoon echt niet. Bij die 4-0 hapt ie weer. Ook na 3 jaar niet afgeleerd. Had liever Obispo die fout zien maken :confused:
Schwaab heeft startsnelheid van een olietanker, 2 versnellingen, 2 doelpunten. Verder speelde hij niet eens zo onaardig.

4-0 had niet gehoeven, maar spel was vooral de eerste helft goed.
Met iets meer rust en oog voor medespelers, had het er anders uit ku nen zien. Toch trots, ondanks de uitslag niet echt weggespeeld
 
Geweldig was hij zeker niet maar ik vond hem wel een paar keer knap uitbreken. Die juiste ruimtes die hij induikt en op snelheid gevaarlijk is. Het zat ook niet mee.

Precies. Wel nog steeds slordig in de afwerking. Dat heeft hij in de eredivisie ook nog steeds. Haalt vaak onnodig gehaast de trekker over.
 
Geweldig was hij zeker niet maar ik vond hem wel een paar keer knap uitbreken. Die juiste ruimtes die hij induikt en op snelheid gevaarlijk is. Het zat ook niet mee.
Is gewoon een kip zonder kop. Domme speler nog voor een hoger niveau. Alleen Pereiro en Bergwijn lieten zien met hun rust en techniek iets te kunnen. Lozano vandaag net zo gezakt voor het examen als MvB.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan