FC Barcelona - PSV | Dinsdag 18 september | Eindstand 4-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Bergwijn er uit: foute wissel
Rosario er uit: foute wissel
Isimat: foute wissel
Gutti pas zo laat inbrengen: foute gedachten

Niet alleen de spelers worden op dit niveau getest maar ook de trainer.

En dan had Viergever rood gehad en hadden we geklaagd dat Van Bommel weer te laat ingreep. Niet meer dan logisch eigenlijk.
 
Ik denk dat de trainer nog meer te leren heeft...

Ach ja, zie het positief in: onder Cocu was je in Barcelona nooit tot 12 pogingen gekomen. Dan was je alleen maar bezig om paniekerig achteruit te hollen en de bal blind weg te rossen.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Bergwijn er uit: foute wissel
Rosario er uit: foute wissel
Isimat: foute wissel
Gutti pas zo laat inbrengen: foute gedachten

Niet alleen de spelers worden op dit niveau getest maar ook de trainer.

Ik had het gevoel dat de wissels meer voor de wedstrijd dit weekend waren dan voor vanavond
 
Lozano viel tegen vandaag, doet steeds weinig goeds met de ballen die hij krijgt.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
En dan had Viergever rood gehad en hadden we geklaagd dat Van Bommel weer te laat ingreep. Niet meer dan logisch eigenlijk.
Nee hoor ik niet. Isimat die totaal geen ritme heeft nu inbrengen in zon wedstrijd, is gewoon dom. Ik ben fan van MvB maar vandaan zakt hij door het ijs voor mij.
 
Nee hoor ik niet. Isimat die totaal geen ritme heeft nu inbrengen in zon wedstrijd, is gewoon dom. Ik ben fan van MvB maar vandaan zakt hij door het ijs voor mij.

Het had zomaar drie goals kunnen schelen als Viergever was blijven staan idd.
 
4 goals tegen die je in de Eredivisie niet tegen zou krijgen. Enige dat je er nu tegen had kunnen doen is zelf zorgvuldiger met je kansen omgaan.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan