Feyenoord

Zoals al vaker gezegd. RvP had eind vorig seizoen moeten zeggen, `weet je wat jongens, ik ben nu al een paar jaar aan het sukkelen met blessures en vormcrisis. Ik kan niet van vaste waarde zijn en sta de jeugd in de weg.` Hij is eigenlijk al drie seizoenen (namelijk ook bij z`n oude club) niet meer in staat hele wedstrijden te spelen. Laat staan twee wedstrijden in de week. Zijn laatste wk is de RvP die we ons willen herinneren. Het wordt nu echt zielig om hem (ookal is F`noorder) te zien spelen. Wordt aan alle kanten voorbij gelopen. Kan het tempo eigenlijk niet meer aan is om de haverklap geblesseerd. Hopelijk neemt de club in de winter zelf de beslissing en kan ie wellicht nog bij het team van Sneijder aansluiten of desnoods een jaartje in Amerika gaan ballen.
En dan valt v Persie weg, moet Clasie dan de boel gaan leiden daar in het veld. Kan Gio nog beter Vermeer weer in de basis zetten ende aanvoerdersband geven.
 
En dan valt v Persie weg, moet Clasie dan de boel gaan leiden daar in het veld. Kan Gio nog beter Vermeer weer in de basis zetten ende aanvoerdersband geven.
Vilhena is toch ook een speler met ervaring? Misschien kan hij die rol op zich gaan nemen?
 
Vilhena is toch ook een speler met ervaring? Misschien kan hij die rol op zich gaan nemen?

Op de een of andere manier zie ik Vilhena nou niet echt als een leiderstype. Je hebt van die spelers die dat van nature hebben, maar die indruk heb ik bij hem niet.
 
Ik zeg ook niet dat ik de handelwijze van het Legioen ondersteun, maar het was een reactie op de uitspraak van Mikasa dat Cocu en Gio mogen blijven zitten van de directie, omdat ze voldoende krediet hebben. In het geval van Feyenoord zal het krediet als sneeuw voor de zon verdwijnen, zodra het Legioen luidkeels en herhaaldelijk om zijn ontslag begint te schreeuwen. Bij Cocu is dat niet gebeurd, omdat wij als PSV-aanhang " fatsoenlijke " supporters zijn.
Niet alleen omdat we fatsoenlijk zijn maar de prestaties onder Cocu waren ook top.
 
Vilhena is toch ook een speler met ervaring? Misschien kan hij die rol op zich gaan nemen?
Vind Vilhena geen leider in het veld. Is veel meer met zichzelf bezig dan het team. Hij moet eerst zelf wat ervaren worden in zijn teamspel voordat hij de leider in een team zal zijn (maar ik sluit niet uit dat Vilhena over een jaar of 3/4 de aanvoerdersband zal dragen bij een club)
 
Boetius mag alweer vertrekken na zijn gedrag afgelopen weekend (en wat daarvoor kwam natuurlijk)...
 
Niet alleen omdat we fatsoenlijk zijn maar de prestaties onder Cocu waren ook top.
Nou in de afgelopen 15 jaar heeft geen enkele Feyenoord trainer meer prijzen gepakt dan Gio: na 14 jaar de landstitel, 2 keer de beker en 2 keer de JC schaal, in 3 jaar tijd.
De aanhang van Feyenoord moet vooral niet zo zeuren.
 
Nou in de afgelopen 15 jaar heeft geen enkele Feyenoord trainer meer prijzen gepakt dan Gio: na 14 jaar de landstitel, 2 keer de beker en 2 keer de JC schaal, in 3 jaar tijd.
De aanhang van Feyenoord moet vooral niet zo zeuren.
Na 14 jaar...?? Het was toch 17 of zelfs 18 jaar..??
 
Volgens mij 18x geen landstitel. Maar wel andere prijzen, zoals een Europacupje in 2002.
Wel erg denigrerend om te praten over een Europacupje...wanneer heeft PSV buiten Nederland voor het laatst een cupje gepakt? Dat is nog veel langer geleden dan het succes van Feyenoord in Europa....dus, graag iets meer respect aub..!
 
Wel erg denigrerend om te praten over een Europacupje...wanneer heeft PSV buiten Nederland voor het laatst een cupje gepakt? Dat is nog veel langer geleden dan het succes van Feyenoord in Europa....dus, graag iets meer respect aub..!
Uefa cup is hetzelfde als het winnen van de eerste divisie. Het telt gewoon niet mee. De Uefa cup was vroeger veel lastiger te winnen omdat alleen de kampioen in de EC1 mocht spelen. Ik zeg niet dat je hem nu zomaar wint, maar het heeft weinig waarde meer, en in 2002 ook al niet meer.
 
Wel erg denigrerend om te praten over een Europacupje...wanneer heeft PSV buiten Nederland voor het laatst een cupje gepakt? Dat is nog veel langer geleden dan het succes van Feyenoord in Europa....dus, graag iets meer respect aub..!
Volgens mij mis jij de ondertoon volledig... ;)
 
Denk ik ook :)
Toch was dat een cool jaar.
Met een geweldige Pierre, een mooi Feyenoord (geweldige potten tegen Inter bijvoorbeeld) en een zinderende kwartfinale tegen PSV, waar wij eigenlijk net iets beter waren.
Uiteindelijk was ik wel blij dat Feyenoord won hoor...
 
Denk ik ook :)
Toch was dat een cool jaar.
Met een geweldige Pierre, een mooi Feyenoord (geweldige potten tegen Inter bijvoorbeeld) en een zinderende kwartfinale tegen PSV, waar wij eigenlijk net iets beter waren.
Uiteindelijk was ik wel blij dat Feyenoord won hoor...
Had liever OSV gezien. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan