Feyenoord

Ja, dat is knap gedaan van Van Geel. Willen ze daar Ramselaar ook niet?
Ja, maar PSV vraagt minimaal 5 miljoen euro voor Ramselaar, terwijl ze zelfs dat bedrag niet wensen uit te geven aan Gutierrez ... vind je het gek dat Pachuca het bod van 4 miljoen euro direct naar de prullenbak verwees en zich beledigd hebben gevoeld....
 
Ja, maar PSV vraagt minimaal 5 miljoen euro voor Ramselaar, terwijl ze zelfs dat bedrag niet wensen uit te geven aan Gutierrez ... vind je het gek dat Pachuca het bod van 4 miljoen euro direct naar de prullenbak verwees en zich beledigd hebben gevoeld....
Wie van PSV heeft dat bod bevestigd?
 
Geloof dat Gio d'r niet zo over denkt. Overigens vreemd dat hij in de competitie zelden een basisplaats had, maar in de CL 6x aan de aftrap verscheen.

Hij kon zich niet meer opladen voor Ajax of PSV denk ik. Het is toch wel even wat anders om tegen ploegen uit de Nederlandse Mickey Mouse competitie te spelen als je ook tegen ploegen kunt spelen die in de middenmoot van grote competities als die van Georgië of Moldavië staan.
 
Hij kan moeilijk de handdoek op voorhand al in de ring gooien.

Nou ja, hij kan toch ook proberen om Europees voetbal te bereiken... ;)

En er is nog altijd de beker. Zo vaak als mogelijk uit tegen amateurteams en de rest in eigen stadion. En dan gewoon wachten totdat er 400 miljoen wordt uitgegeven voor een nieuw stadion voor dit clubje. :fear:
 
Opstelling Feyenoord voor Europees voetbal, Champions League

DnXJ8C6W0AA5DZF.jpg


:D
 
Gemert teleurgesteld na loten Feyenoord: ‘Profclub was leuker geweest’

link

,,Stiekem droom je toch van een mooi affiche”, zegt Gemert-bestuurslid Frank van den Berg. ,,Een profclub was leuker geweest; het was voor club en fans natuurlijk prachtig geweest als bijvoorbeeld PSV, Helmond Sport of FC Utrecht op bezoek zou komen. Nu loot je, met alle respect, ‘maar’ Feyenoord. Dat is toch wel een kater.

:D:lmao:

:lmao::lmao:
 
Jörgensen werd 'bijna depressief' van maandenlange afwezigheid

link

Nicolai Jörgensen kan zijn geluk niet op met zijn rentree bij Feyenoord. De Deense spits maakte zondag in de uitwedstrijd tegen AZ (1-1) zijn eerste officiële minuten van het seizoen, nadat hij maandenlang aan de kant stond met een mysterieuze voetblessure.

"Het was zwaar om al die tijd machteloos langs de zijlijn toe te kijken hoe mijn ploeggenoten het ervan afbrachten, maar eindelijk ben ik terug"

Jörgensen valt geblesseerd uit

link

Volgens Rijnmond verliet Jörgensen geblesseerd het trainingsveld. Hij voelde aan de voet en hinkte naar binnen. Daar wordt hij behandeld. Over de ernst van de blessure is nog niets bekend.

Ai Ai ... :bandage: Ook een Romerotje en een Dolbergje bij Feyenoord. :oops:
 
Jörgensen werd 'bijna depressief' van maandenlange afwezigheid

link

Nicolai Jörgensen kan zijn geluk niet op met zijn rentree bij Feyenoord. De Deense spits maakte zondag in de uitwedstrijd tegen AZ (1-1) zijn eerste officiële minuten van het seizoen, nadat hij maandenlang aan de kant stond met een mysterieuze voetblessure.

"Het was zwaar om al die tijd machteloos langs de zijlijn toe te kijken hoe mijn ploeggenoten het ervan afbrachten, maar eindelijk ben ik terug"

Jörgensen valt geblesseerd uit

link

Volgens Rijnmond verliet Jörgensen geblesseerd het trainingsveld. Hij voelde aan de voet en hinkte naar binnen. Daar wordt hij behandeld. Over de ernst van de blessure is nog niets bekend.

Ai Ai ... :bandage: Ook een Romerotje en een Dolbergje bij Feyenoord. :oops:
Ik vroeg me al af waarom hij niet in de opstelling van hierboven stond. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan