Feyenoord

Feyenoord heeft Sofyan Amrabat verkocht aan Club Brugge. Amrabat tekent een 4-jarig contract in Brugge.
 
Mag ik je glazen bol n keer lenen? Luckassen wordt verhuurd, eventueel verlies is nog niet bekend..
Maar je weet ook dat we net als met Maher, ook met Lukassen en Ramselaar gewoon enorm verlies moeten incasseren. Bij elkaar minimaal 18 miljoen....
 
Maar je weet ook dat we net als met Maher, ook met Lukassen en Ramselaar gewoon enorm verlies moeten incasseren. Bij elkaar minimaal 18 miljoen....
Laten we hopen dat Luckassen slaagt in Duistland, dan loopt de verliespost terug tot maximaal € 13mlj, nog steeds een bedrag wat ik niet dagelijks op zak heb overigens.
 
Gemert teleurgesteld na loten Feyenoord: ‘Profclub was leuker geweest’

link

,,Stiekem droom je toch van een mooi affiche”, zegt Gemert-bestuurslid Frank van den Berg. ,,Een profclub was leuker geweest; het was voor club en fans natuurlijk prachtig geweest als bijvoorbeeld PSV, Helmond Sport of FC Utrecht op bezoek zou komen. Nu loot je, met alle respect, ‘maar’ Feyenoord. Dat is toch wel een kater.

:D :lmao:
 
Volgens France Football wil Bordeaux Nicolai Jørgensen kopen van Feyenoord. Bordeaux is nog altijd op zoek naar een extra aanvaller en Jørgensen zou bovenaan het lijstje staan. Aanvankelijk was de Braziliaan Pedro de eerste keuze, maar door een blessure zou de interesse nu naar Jørgensen zijn verlegd.
 
Boetius voor 3,5 miljoen naar Mainz. Als een waardeloze recidivist zoveel opbrengt, dan begrijp ik de vraagprijs van Gutti veel beter....
 
Terug
Bovenaan Onderaan