Feyenoord

Gio mag, net als Cocu voorheen, gewoon blijven zitten van zijn directie. Die heeft krediet zat.
 
Tijd om op korte termijn afscheid te nemen van Gio....deze selectie krijgt hij de komende weken echt niet meer aan de praat. Beter om nu een andere coach aan te stellen, dan door te modderen tot de winterstop en dan minimaal 15 punten achter te lopen op de koploper. Maar ja, wie dan wel..? Kuyt heeft volgens mij nog geen trainersdiploma....misschien Henk Fraiser dan maar...
Zal met een andere trainer niet beter worden, selectie ontbeert kwaliteit
 
Oja, die is er ook nog....zeker een geschikte kandidaat voor Feyenoord en dan kan hij direct revange nemen op zijn oude werkgever in 020...
Bosz staat voor n bepaalde speelwijze, de kans dat hij die met dit materiaal kan bereiken is miniem, acht de kans klein dat hij het überhaupt doet en als hij het doet dat het succesvol wordt nog kleiner.
 
Gio mag, net als Cocu voorheen, gewoon blijven zitten van zijn directie. Die heeft krediet zat.
Verschil is wel, dat de supporters van PSV makke schapen zijn/ waren, en dat er nooit enige scherpe kritiek geuit is richting Cocu door de aanhang. Bij Feyenoord is dat anders. Zodra het Legioen luidkeels gaat schreeuwen om het ontslag van Gio dan gebeurt dat echt wel binnen een paar weken en zo niet , dan zal het Legioen trainingen verstoren, de spelersbus opwachten, gesprek aanvragen met de leiding en allerlei andere maatregelen nemen, zodat Gio uiteindelijk zelf opstapt....in tegenstelling tot de aanhang van PSV heeft het Legioen wel lef zodra ze het niet eens zijn...!!
 
Verschil is wel, dat de supporters van PSV makke schapen zijn/ waren, en dat er nooit enige scherpe kritiek geuit is richting Cocu door de aanhang. Bij Feyenoord is dat anders. Zodra het Legioen luidkeels gaat schreeuwen om het ontslag van Gio dan gebeurt dat echt wel binnen een paar weken en zo niet , dan zal het Legioen trainingen verstoren, de spelersbus opwachten, gesprek aanvragen met de leiding en allerlei andere maatregelen nemen, zodat Gio uiteindelijk zelf opstapt....in tegenstelling tot de aanhang van PSV heeft het Legioen wel lef zodra ze het niet eens zijn...!!

De aanhang van PSV bestaat in tegenstelling tot het legioen met pensioen niet uit tokkies..............
 
Feyenoord is echt los zand. Als je ziet hoe matig ze Europees waren en dan nu in de competitie, is het mij een raadsel hoe ze zich tegen PSV staande konden houden in de JC schaal...
 
Die eerste goal viel niet... Dat kan gebeuren. Utrecht had dat geluk niet.
We zijn er nog lang niet.
Feyenoord zal maximaal 3e worden, maar van Ajax verwacht ik toch wel wat.
 
Verschil is wel, dat de supporters van PSV makke schapen zijn/ waren, en dat er nooit enige scherpe kritiek geuit is richting Cocu door de aanhang. Bij Feyenoord is dat anders. Zodra het Legioen luidkeels gaat schreeuwen om het ontslag van Gio dan gebeurt dat echt wel binnen een paar weken en zo niet , dan zal het Legioen trainingen verstoren, de spelersbus opwachten, gesprek aanvragen met de leiding en allerlei andere maatregelen nemen, zodat Gio uiteindelijk zelf opstapt....in tegenstelling tot de aanhang van PSV heeft het Legioen wel lef zodra ze het niet eens zijn...!!
Gelukkig, je moet je als supporter kapot schamen als andere supporters een bus op gaan wachten om de spelers te bedreigen. Die makke schapen mochten onder die enorm slechte coach er wel voor zorgen dat die ander kar niet zo hard kon rijden, was de platte kar om alle kampioenschappen van onder meer Cocu te vieren.
 
Gelukkig, je moet je als supporter kapot schamen als andere supporters een bus op gaan wachten om de spelers te bedreigen. Die makke schapen mochten onder die enorm slechte coach er wel voor zorgen dat die ander kar niet zo hard kon rijden, was de platte kar om alle kampioenschappen van onder meer Cocu te vieren.
Ik zeg ook niet dat ik de handelwijze van het Legioen ondersteun, maar het was een reactie op de uitspraak van Mikasa dat Cocu en Gio mogen blijven zitten van de directie, omdat ze voldoende krediet hebben. In het geval van Feyenoord zal het krediet als sneeuw voor de zon verdwijnen, zodra het Legioen luidkeels en herhaaldelijk om zijn ontslag begint te schreeuwen. Bij Cocu is dat niet gebeurd, omdat wij als PSV-aanhang " fatsoenlijke " supporters zijn.
 
Verschil is wel, dat de supporters van PSV makke schapen zijn/ waren, en dat er nooit enige scherpe kritiek geuit is richting Cocu door de aanhang. Bij Feyenoord is dat anders. Zodra het Legioen luidkeels gaat schreeuwen om het ontslag van Gio dan gebeurt dat echt wel binnen een paar weken en zo niet , dan zal het Legioen trainingen verstoren, de spelersbus opwachten, gesprek aanvragen met de leiding en allerlei andere maatregelen nemen, zodat Gio uiteindelijk zelf opstapt....in tegenstelling tot de aanhang van PSV heeft het Legioen wel lef zodra ze het niet eens zijn...!!
Er was hier wel degelijk commentaar op (de speelwijze van) Cocu. Dat die mensen het vervolgens laten bij een verbale uiting van ongenoegen, is zoals het hoort. Ik krijg echt kokhalsneigingen als ik die doorgesnoven Feyenoordhoolies met het schuim op hun bek los zie gaan. Bij PSV hebben we zeker wel een mening, maar gelukkig ook fatsoen.
 
Verschil is wel, dat de supporters van PSV makke schapen zijn/ waren, en dat er nooit enige scherpe kritiek geuit is richting Cocu door de aanhang. Bij Feyenoord is dat anders. Zodra het Legioen luidkeels gaat schreeuwen om het ontslag van Gio dan gebeurt dat echt wel binnen een paar weken en zo niet , dan zal het Legioen trainingen verstoren, de spelersbus opwachten, gesprek aanvragen met de leiding en allerlei andere maatregelen nemen, zodat Gio uiteindelijk zelf opstapt....in tegenstelling tot de aanhang van PSV heeft het Legioen wel lef zodra ze het niet eens zijn...!!

Kan me anders nog een supportersschare herinneren die de bus met Rutten erin opwachtte. En je kunt daar wel van walgen, maar het zorgde er uiteindelijk wel voor dat Rutten toen eindelijk zijn congé kreeg, want Brands en Sanders (toen nog?) waren eigenlijk nog steeds niet van plan om Rutten te ontslaan.
 
Leuk hoor dat ze RvP hebben, maar hij is niet meer in staat om een wedstrijd vol te maken. Na de 70 minuten van gister gaat hij zijn best doen om donderdag te halen. Wat dat betreft is het gewoon meegenomen als er geen EL gehaald wordt, komt RvP alleen maar tijdens de weken met bekervoetbal of n doordeweekse competitiewedstrijd voor n duivels dilemma te staan.

Kan mij zulke dingen niet van Cocu of v Bommel herinneren.
 
Verschil is wel, dat de supporters van PSV makke schapen zijn/ waren, en dat er nooit enige scherpe kritiek geuit is richting Cocu door de aanhang. Bij Feyenoord is dat anders. Zodra het Legioen luidkeels gaat schreeuwen om het ontslag van Gio dan gebeurt dat echt wel binnen een paar weken en zo niet , dan zal het Legioen trainingen verstoren, de spelersbus opwachten, gesprek aanvragen met de leiding en allerlei andere maatregelen nemen, zodat Gio uiteindelijk zelf opstapt....in tegenstelling tot de aanhang van PSV heeft het Legioen wel lef zodra ze het niet eens zijn...!!
Cocu won dan ook 3 titel en overleefde in de CL :rolleyes:
 
Verschil is wel, dat de supporters van PSV makke schapen zijn/ waren, en dat er nooit enige scherpe kritiek geuit is richting Cocu door de aanhang. Bij Feyenoord is dat anders. Zodra het Legioen luidkeels gaat schreeuwen om het ontslag van Gio dan gebeurt dat echt wel binnen een paar weken en zo niet , dan zal het Legioen trainingen verstoren, de spelersbus opwachten, gesprek aanvragen met de leiding en allerlei andere maatregelen nemen, zodat Gio uiteindelijk zelf opstapt....in tegenstelling tot de aanhang van PSV heeft het Legioen wel lef zodra ze het niet eens zijn...!!
Ik denk dat Van Bronkhorst ook bij het legioen voldoende krediet heeft om het nog even uit te zingen.
 
Ik denk dat Van Bronkhorst ook bij het legioen voldoende krediet heeft om het nog even uit te zingen.

Die zal wellicht eerder zelf opstappen. Sowieso zijn ze in Rotterdam volgens mij niet zo opportunistisch wat betreft het wegsturen van de trainer (tenzij de spelersgroep samenzweert zullen we maar zeggen).
 
Ik denk dat Van Bronkhorst ook bij het legioen voldoende krediet heeft om het nog even uit te zingen.

Ik denk echter dat de selectie zich wat minder gesteund voelt in de eigen Kuip dan normaliter. Waar thuiswedstrijden doorgaans een flink voordeel betekenden voor Feyenoord - vanwege het legioen - kan ik me best voorstellen dat die sfeer de komende wedstrijden juist averechts kan werken als resultaten uitblijven. En natuurlijk zul je dan zien dat Feyenoord dit jaar wel uit-wedstrijden krijgt geloot in de beker..:sneaky:
 
Ik denk echter dat de selectie zich wat minder gesteund voelt in de eigen Kuip dan normaliter. Waar thuiswedstrijden doorgaans een flink voordeel betekenden voor Feyenoord - vanwege het legioen - kan ik me best voorstellen dat die sfeer de komende wedstrijden juist averechts kan werken als resultaten uitblijven. En natuurlijk zul je dan zien dat Feyenoord dit jaar wel uit-wedstrijden krijgt geloot in de beker..:sneaky:
Als ze uit loten dan wordt t uit bij Genemuiden, uit bij GVVV en vergelijkbaar :cautious:
 
Als ze uit loten dan wordt t uit bij Genemuiden, uit bij GVVV en vergelijkbaar :cautious:
Ik gun ze wel een FC Twente uit. :) Heeft net als Trencin een mini begroting. En vliegt er in elk scenario een vervelende ploeg uit.
 
Laatst bewerkt:
Leuk hoor dat ze RvP hebben, maar hij is niet meer in staat om een wedstrijd vol te maken. Na de 70 minuten van gister gaat hij zijn best doen om donderdag te halen. Wat dat betreft is het gewoon meegenomen als er geen EL gehaald wordt, komt RvP alleen maar tijdens de weken met bekervoetbal of n doordeweekse competitiewedstrijd voor n duivels dilemma te staan.

Kan mij zulke dingen niet van Cocu of v Bommel herinneren.
Zoals al vaker gezegd. RvP had eind vorig seizoen moeten zeggen, `weet je wat jongens, ik ben nu al een paar jaar aan het sukkelen met blessures en vormcrisis. Ik kan niet van vaste waarde zijn en sta de jeugd in de weg.` Hij is eigenlijk al drie seizoenen (namelijk ook bij z`n oude club) niet meer in staat hele wedstrijden te spelen. Laat staan twee wedstrijden in de week. Zijn laatste wk is de RvP die we ons willen herinneren. Het wordt nu echt zielig om hem (ookal is F`noorder) te zien spelen. Wordt aan alle kanten voorbij gelopen. Kan het tempo eigenlijk niet meer aan is om de haverklap geblesseerd. Hopelijk neemt de club in de winter zelf de beslissing en kan ie wellicht nog bij het team van Sneijder aansluiten of desnoods een jaartje in Amerika gaan ballen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan