PSV - FC Utrecht | Zaterdag 11 augustus 2018 | Eindstand 4-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Tweede helft genoten! Ik vond de inbreng van Rigo wel opmerkelijk. Maar Van Bommel kiest duidelijk zijn eigen plan, maakt goede indruk.
 
Iedereen heeft een 6+, alleen LDJ was weer ouderwets pruts en nutteloos.
Dumpfries blijft de 2de zorgenkindje, zijn drang om over de middenlijn te rennen kan tegen fatsoenlijke tegenstanders vies uitvallen.
 
4-0.

Buitenspelers scoren, Dumfries maakt ze eerste, Pereiro die bij vlagen liet zien wat voor geweldige voetballer het is.

Deze staat in ieder geval. 2 punten voorsprong op Ajax, kan je alvast hebben.

Overigens kunnen Isimat en ook Ramselaar naar op zoek gaan naar een andere club. Duidelijk signaal als je Ramselaar heet, en je ziet een jeugdspeler voor je neus invallen, en dan komt straks ook nog is Ryan Thomas. Ik zal er niet rouwig om zijn als Ramselaar vertrekt. Isimat zal ik wel missen, alleen voor de sfeer in de kleedkamer al.
 
Bergwijn voor mij MOTM. Maakte zijn nominatie voor de golden boy verkiezingen destijds meer dan waar in de tweede helft. Trukendoos vol open, snel aan de bal, en nog veel belangrijker, bewaart de rust en houdt het overzicht voor de goal. Wat hij vandaag liet zien was echt grote klasse. Voetballend beter dan zijn voorganger Depay.
 
Bergwijn voor mij MOTM. Maakte zijn nominatie voor de golden boy verkiezingen destijds meer dan waar in de tweede helft. Trukendoos vol open, snel aan de bal, en nog veel belangrijker, bewaart de rust en houdt het overzicht voor de goal. Wat hij vandaag liet zien was echt grote klasse. Voetballend beter dan zijn voorganger Depay.

Verdedigt ook nog eens goed mee en laat zijn koppie nooit hangen.
 
v Bommel heeft t over zo snel mogelijk de bal terug hebben, lijkt n beetje op hoe Bosz Ajax 2 jaar terug liet voetballen.
 
Bergwijn voor mij MOTM. Maakte zijn nominatie voor de golden boy verkiezingen destijds meer dan waar in de tweede helft. Trukendoos vol open, snel aan de bal, en nog veel belangrijker, bewaart de rust en houdt het overzicht voor de goal. Wat hij vandaag liet zien was echt grote klasse. Voetballend beter dan zijn voorganger Depay.
En maakt een "normalere indruk" als persoon als Mister Depay
 
Kan de vragen wel n beetje raden, vind dat v Bommel goed voor de camera staat. Enne, gewoon lekker dragen waar jij je goed bij voelt, netjes in t pak hoeft van mij niet.
 
Kan de vragen wel n beetje raden, vind dat v Bommel goed voor de camera staat. Enne, gewoon lekker dragen waar jij je goed bij voelt, netjes in t pak hoeft van mij niet.

Juist! Is frisse jongen maar we gaan nog wel wat zien van zijn vurigheid denk ik.. maar niet na een gewonnen wedstrijd..
was toch ff gek om philip in een gele polo te zien van de week
 
Juist! Is frisse jongen maar we gaan nog wel wat zien van zijn vurigheid denk ik.. maar niet na een gewonnen wedstrijd..
was toch ff gek om philip in een gele polo te zien van de week
bij de NOS werd er gesproken over een v Bommel die woest was op de 4e man, in beeld zag je v Bommel rustig naast de 4e man zijn verhaal doen...
 
bij de NOS werd er gesproken over een v Bommel die woest was op de 4e man, in beeld zag je v Bommel rustig naast de 4e man zijn verhaal doen...

ja dat was in de jc schaal
wij zijn al weer een wedstrijd verder..
daarom kijk ik ook naar fox niet naar de herhalingen van vorige week op de nos
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan