Wielrennen

Ik ben heel benieuwd, ja. Weet niet wat ik van die F1-start moet verwachten. Kan me goed voorstellen dat de Sky-mannen alsnog naar voren rijden en alles weer zo is als het was, maar aan de andere kant kan ik me ook voorstellen dat sommige klassementsmannen wellicht gelijk al aanvallen, en dat zou wel eens chaos kunnen worden.

Ligt er een beetje aan hoeveel voorsprong ze in t begin hebben, anders verwacht ik weinig spectaculairs op de 1e berg,
 
Ik ben heel benieuwd, ja. Weet niet wat ik van die F1-start moet verwachten. Kan me goed voorstellen dat de Sky-mannen alsnog naar voren rijden en alles weer zo is als het was, maar aan de andere kant kan ik me ook voorstellen dat sommige klassementsmannen wellicht gelijk al aanvallen, en dat zou wel eens chaos kunnen worden.
Een farce. De Lotto's hadden gewoon meteen met z'n 2-en moeten gaan rijden.
Ik zit in Frankrijk, hoe kan ik het op mijn telefoon volgen? Iemand met een link?
Gewoon de livestream van de NOS. Schijn je tegenwoordig gewoon in de hele EU te kunnen ontvangen. Ik kijk al 1,5 weken zo in Tsjechië. :cool:
 
Quintana wint de etappe. Thomas wordt derde en wint nog 5 seconden op Tom Dumoulin + nog wat bonificatieseconden.
Froome verliest 43 seconden op Dumoulin.

Thomas is de grote winnaar vandaag.

Klassement
1 Thomas
2 Dumoulin +1'59"
3 Froome +2'31"
4 Roglic +2'47"
5 Quintana +3'30"
6. Kruiswijk +4'19"
 
Laatst bewerkt:
Politie trekt Froome van fiets

link

De Brit van Team Sky kwam bij het fietsen naar de teambus ten val in de afdaling van de Col du Portet omdat een agent hem tegenhield. De gendarme zag Froome aan voor een amateurfietser en trok hem van de weg.

Goed bezig die politie in Frankrijk. eerst pepperspray en nu dit. :ROFL: :lmao:
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Politie trekt Froome van fiets

link

De Brit van Team Sky kwam bij het fietsen naar de teambus ten val in de afdaling van de Col du Portet omdat een agent hem tegenhield. De gendarme zag Froome aan voor een amateurfietser en trok hem van de weg.

Goed bezig die politie in Frankrijk. eerst pepperspray en nu dit. :ROFL: :lmao:
Ongelooflijk zeg, wat n amateur
 
Florimont-Gaumier. (D
Dat ging dus niet. Maar opgelost met een VPN.(Y);)

Alles wat op de nationale TV word uitgezonden in frankrijk word geblokkeerd als stream van de NOS. En er is toch niets mooier dan elke 5 minuten uit een franse mond te horen hoe goed Tom Dumoulin Le Neerlandais wel niet is. :)
 
Weer gaan alle schapen als een kudde naar de streep. Démare wint de sprint.
Deze etappe had schriftelijk afgedaan kunnen worden. :sleep:
 
Weer gaan alle schapen als een kudde naar de streep. Démare wint de sprint.
Deze etappe had schriftelijk afgedaan kunnen worden. :sleep:
Ik heb tien minuten gekeken en toen had ik genoeg gezien. Het was overduidelijk waar het op uit zou lopen.
 
Laatst bewerkt:
Wel een derde plaats in mijn poultje. Dikke centen: €2,50. Ach ja, het is voor de lol. Maar goed, €12,50 van de €20 terugverdiend.
 
Roglic wint de etappe. Hij loopt in de afdaling 19 seconden uit op Thomas, Dumoulin, Froome.

Klassement

1 Thomas
2 Dumoulin + 02' 05''
3 Roglic + 02' 24''
4 Froome + 02' 37''
5 Kruiswijk + 04' 37''
6 Landa + 04' 40''

De tourwinnaar lijkt bekend. Als Thomas niet valt tijdens de tijdrit of er iets geks gebeurt wint hij de tour.
 
Laatst bewerkt:
Waarom liet Dumoulin Sky niet gewoon rijden om Roglic te achterhalen? Het is Froome z`n podiumplek die op het spel stond. Nu is Sky weer de lachende derde.
 
Terug
Bovenaan Onderaan