Fenerbahçe meldt zich officieel bij PSV voor Cocu

https://www.ad.nl/transfer-talk/fenerbahenccedil-e-meldt-zich-officieel-bij-psv-voor-cocu~a8717be1/

De Turkse topclub Fenerbahçe heeft zich dit weekend bij PSV gemeld voor een directe overname van coach Phillip Cocu. De clubs onderhandelen momenteel over een transfer van de trainer, die in Eindhoven nog een contract tot 2019 heeft. Vandaag is daar nog geen akkoord over bereikt.

Cocu had beter open kunnen zijn. Nu zal Toon Gerbrands een hogere prijs vragen.
Minimaal € 10.000.000,= :money:;)
 
Als er een club is die ik niets vind voor Cocu is Fenerbahce. Cocu is stabiel en rustig terwijl Fenerbahce het onrustyig en instabiel is.
Vind het een heel vreemde keuze als het waar zou zijn. Daarom geloof ik ook niet dat hij daar naartoe gaat.
 
Fenerbahce heeft sinds kort een nieuwe voorzitter en een nieuwe sportieve directeur (Damien Comolli, ex. L’pool, Spurs & Arsenal). Dus ze ziin bezig met het opzetten van iets nieuws en krijgt Cocu de mogelijkheid om er iets moois van te maken.
Fener heeft het financieel niet goed en zal dus never nooit een jaarsalaris van 5 mil betalen aan Cocu, denk eerder 2-2,5 mil
 
Als er een club is die ik niets vind voor Cocu is Fenerbahce. Cocu is stabiel en rustig terwijl Fenerbahce het onrustyig en instabiel is.
Vind het een heel vreemde keuze als het waar zou zijn. Daarom geloof ik ook niet dat hij daar naartoe gaat.
Ontkennigsfase? ;)
Ze hebben zich officieel gemeld bij PSV en dat doen ze niet als Cocu hen resoluut had geweigerd.
 
Ontkennigsfase? ;)
Ze hebben zich officieel gemeld bij PSV en dat doen ze niet als Cocu hen resoluut had geweigerd.

Dat klopt. Dat betekent zo goed als zeker dat Cocu al rond is met Fenerbahçe Spor Kulübü.
Volgend jaar kan hij weer uitzien naar een andere club.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Klopt, wist niet dat dat al weer zo Lang geleden was. Heeft hem, als hij niet op huwelijkse voorwaarden is getrouwd, waarschijnlijk de helft van z’n vermogen gekost. En zo vreselijk veel zal Cocu tijdens z’n carriere ook niet verdiend hebben, vergeleken met wat er tegenwoordig betaald wordt. Was maar een gedachte om te verklaren waarom hij deze toch wel onbegrijpelijke keuze heeft gemaakt.
Normvervaging :oops: ;)
 
Phillip Cocu gaat dezelfde carrièrestap maken als Frank de Boer. De kans is groot aanwezig dat hij over een half jaar alweer thuis zit.
Fenerbahçe is een club met overwegend oudere spelers in de selectie. Die gaan hun oren niet meer laten hangen naar een nieuwe trainer waarvan ze weten dat hij binnen een jaar weer weg is. Zoals Frank de Boer bij Inter Milan snel weer weg was zal het Cocu waarschijnlijk ook vergaan.

Ik hoop voor hem dat ik ongelijk krijg, maar hij moet direct gaan presteren met Fenerbahçe anders is het snel einde oefening.
 
Phillip Cocu gaat dezelfde carrièrestap maken als Frank de Boer. De kans is groot aanwezig dat hij over een half jaar alweer thuis zit.
Fenerbahçe is een club met overwegend oudere spelers in de selectie. Die gaan hun oren niet meer laten hangen naar een nieuwe trainer waarvan ze weten dat hij binnen een jaar weer weg is. Zoals Frank de Boer bij Inter Milan snel weer weg was zal het Cocu waarschijnlijk ook vergaan.

Ik hoop voor hem dat ik ongelijk krijg, maar hij moet direct gaan presteren met Fenerbahçe anders is het snel einde oefening.

Dat vrees ik ook. Onbegrijpelijke keuze. Er zijn genoeg stabielere clubs waar hij ook veel kan verdienen.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
'Cocu wil snel weg'

https://www.psv.nl/psv/nieuws/artikel/cocu-wil-snel-weg.htm

Als PSV dit op de eigen website zet is het bijna zover.

Op dit moment kan Cocu eigenlijk ook niet meer blijven. Blijkbaar wil Cocu weg, en als hij moet blijven, wie van de spelers gaat zijn mislukte transfer omzetten in motivatie voor nog een titel? Hij heeft er alles aan gedaan om de laatste titel binnen te halen. Misschien is dit het juiste moment om te gaan. En laat PSV er dan nog maar wat centen aan overhouden.
 
Kan er ook niet over uit dat ie naar de Turkse competitie gaat. Met alle respect, maar dat is sportief toch gewoon een stap terug? Buiten het gedoe en gerommel daar. Had dit verwacht van Cocu, maar eigenlijk had ik ook niet verwacht dat Cocu nog zou gaan afbouwen in de zandbak indertijd dus in dat licht is alles mogelijk.

Rare keuze.
 
Positieve ervan inzien.
Van Bommel zal een stuk avontuurlijker voetbal opleveren.
Schoonvader voor stabiliteit.
Misschien kennen ze nog een Saoedisch of Australisch buitenkansje?
 
Positieve ervan inzien.
Van Bommel zal een stuk avontuurlijker voetbal opleveren.
Schoonvader voor stabiliteit.
Misschien kennen ze nog een Saoedisch of Australisch buitenkansje?
Schijnt dat PEC, Ajax en AZ zeer geinteresseerd zijn in dat 19 jarige supertalent van Australie. Als Van Bommel en Van Marwijk aangesteld worden door PSV, dan is de kans groter dat dit talent voor PSV kiest ipv de andere genoemde clubs. Dus, ik hoop dat Van Bommel de nieuwe coach wordt en direct werk maakt van deze getalenteerde dribbelaar.
 
Schijnt dat PEC, Ajax en AZ zeer geinteresseerd zijn in dat 19 jarige supertalent van Australie. Als Van Bommel en Van Marwijk aangesteld worden door PSV, dan is de kans groter dat dit talent voor PSV kiest ipv de andere genoemde clubs. Dus, ik hoop dat Van Bommel de nieuwe coach wordt en direct werk maakt van deze getalenteerde dribbelaar.
gratis op te halen zie ik op transfermarkt.nl: contract loopt deze zomer af
 
Ben ik de enige (naast Bacchus , denk ik) die blij wordt van het bericht dat Cocu weg wil? Zelfs Quagmire , levenslange criticaster van Cocu trekt de laatste tijd zijn keutel terug en begint ineens veren in de reet van Cocu te stoppen.:bye: Dikke doei :bye: met die man hoor; laat mr. speeltuin maar lekker richting de zandbak gaan. Op naar leuker, logischer voetbal zou ik zo zeggen. Dan maar een 'tussenjaar'.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan