Het feit dat zélfs Vlaar uit balans raakte zegt toch genoeg?

Of zal het een spontane windvlaag zijn geweest? ?

Ach, Jantje Ronnie kreeg volgens mij een directe rode kaart toch? Dat is inderdaad wel zwaar in verhouding tot het 'vergrijp' .
Een tweede geel was echter best te begrijpen voor contact op die positie (overigens: kun je eigenlijk in beroep gaan tegen gele kaarten??).
Effect was dan gelijk geweest (missen van de laatste minuten). Dus eigenlijk is het op zijn minst raar dat de schorsing nu volledig word opgeheven, ze hadden ook direct rood om kunnen zetten naar tweede geel: 1 wedstrijd banken en dan weer uitgerust erbij tegen Ajax bij de strijd voor plek 2. Of kunnen kaarten in zo'n beroep niet van kleur veranderen?
 
Ach, Jantje Ronnie kreeg volgens mij een directe rode kaart toch? Dat is inderdaad wel zwaar in verhouding tot het 'vergrijp' .
Een tweede geel was echter best te begrijpen voor contact op die positie (overigens: kun je eigenlijk in beroep gaan tegen gele kaarten??).
Effect was dan gelijk geweest (missen van de laatste minuten). Dus eigenlijk is het op zijn minst raar dat de schorsing nu volledig word opgeheven, ze hadden ook direct rood om kunnen zetten naar tweede geel: 1 wedstrijd banken en dan weer uitgerust erbij tegen Ajax bij de strijd voor plek 2. Of kunnen kaarten in zo'n beroep niet van kleur veranderen?

Nope! Dat kan heel vervelend zijn, twee onterechte gele kaarten in één wedstrijd betekent hoe dan ook een extra wedstrijd brommen. Toch ben ik er wel blij mee. Anders zou elke maandag een vrachtwagen van klachten binnenkomen, en dat doet het voetbal niet goed.
 
Volgens mij houd Lozano heel even in waardoor Vlaar tegen hem aanloopt... slim uitgelokt, maar dat Vlaar nu vrijgesproken wordt sta ik niet van te kijken.

Bij een 2-3 stand in de 89e minuut lijkt het me verstandiger de 2-4 erin te prikken dan de tegenstander een rode kaart aan te naaien.

Lozano had er geen enkel belang bij om te gaan liggen.
 
Bij een 2-3 stand in de 89e minuut lijkt het me verstandiger de 2-4 erin te prikken dan de tegenstander een rode kaart aan te naaien.

Lozano had er geen enkel belang bij om te gaan liggen.

Exact. En als Lozano al inhield, dan was dat omdat Vlaar ook al aan zijn shirt zat.
 
AZ straft Coutinho na charge op Weghorst

https://www.voetbalinside.nl/item/48474/

De club neemt disciplinaire maatregelen tegen Coutinho en wilde hem uit de selectie zetten, maar op inspraak van Weghorst zelf gaat dat laatste niet door. ,,Dat hoefde voor mij niet, we zijn met deze selectie begonnen en daar gaan we het ook mee afmaken. Dat vind ik het belangrijkste”, aldus de aanvoerder.

:eek: :rolleyes:
 
De Koning van het Nederlandse voetbal is een Pers:cool:
:giggle:
Uitstekende speler natuurlijk. Zag hem niet voor niets al bij NEC graag naar PSV toe komen (en dat zeg ik niet snel over een speler op de Nederlandse velden, zeker niet uit de Jupiler League). Heeft zich heel goed ontwikkeld. Jammer dat hij niet meer haalbaar is.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Terug
Bovenaan Onderaan