Wat is er met Max Huiberts aan de hand? Hij is allemaal druk met ruzie zoeken.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...enoord-en-psv-ajax-doet-er-niet-aan-mee-.html

Er grappig want Feyenoord en PSV doen dat, Ajax niet, en vervolgens zegt hij niet te weten waar het vandaan komt. Wat is hier tegenstrijdig aan :unsure:

Maar Max heeft gelijk hoor, ze mogen zelf vragen wat ze willen, dus ook 10 mln voor Haps. Mogen wij ook zelf bepalen wat we van Max vinden :crazy:.
 
Wat is er met Max Huiberts aan de hand? Hij is allemaal druk met ruzie zoeken.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws...-aan-mee-.html

Er grappig want Feyenoord en PSV doen dat, Ajax niet, en vervolgens zegt hij niet te weten waar het vandaan komt. Wat is hier tegenstrijdig aan :unsure:

Maar Max heeft gelijk hoor, ze mogen zelf vragen wat ze willen, dus ook 10 mln voor Haps. Mogen wij ook zelf bepalen wat we van Max vinden :crazy:.

10 miljoen voor Haps? In geen 10 miljoen jaar. Wat een mafkees zeg. Ik wens hem veel succes met iemand vinden die dit over heeft voor zo'n matige speler die al 24 jaar is en bij een subtopper ook al niet uitblinkt.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
[h=1]Einde seizoen voor Vejinovic door gescheurde voorste kruisband[/h] https://www.ad.nl/nederlands-voetba...c-door-gescheurde-voorste-kruisband~a7091f7b/

Marko Vejinovic heeft zijn voorste kruisband afgescheurd. De middenvelder liep de knieblessure op tijdens het duel van AZ met Feyenoord. Het seizoen voor de Feyenoord-huurling is voorbij.

Ai ... :unsure:En dan ook nog in de wedstrijd tegen Feyenoord. :re:

Het zag er heel lelijk uit en ik heb hem in mijn Scorito topcoach, dus ja dat kon niet anders dan dramatisch zijn.

Tweede speler al die een seizoen is uitgeschakeld bij AZ door een ernstige blessure. Zonde want Vejinovic was heel belangrijk voor ze
 
Al 2 seizoenen vind ik Jahanbaksh een erg goeie speler en zeker een aanwinst voor PSV....ook vandaag tegen Willem II was hij de beste man op het veld ....vinden jullie hem ook een aanwinst voor PSV voor volgend seizoen...? Hij is wel toe aan een stap hoger naar een topclub als PSV....en zo ja, wat zou hij momenteel moeten kosten...?? Brands had ipv Luckassen beter Jahanbakhs naar Eindhoven kunnen halen in augustus 2017....
 
Al 2 seizoenen vind ik Jahanbaksh een erg goeie speler en zeker een aanwinst voor PSV....ook vandaag tegen Willem II was hij de beste man op het veld ....vinden jullie hem ook een aanwinst voor PSV voor volgend seizoen...? Hij is wel toe aan een stap hoger naar een topclub als PSV....en zo ja, wat zou hij momenteel moeten kosten...?? Brands had ipv Luckassen beter Jahanbakhs naar Eindhoven kunnen halen in augustus 2017....

Ik zie liever een verdediger komen.
 
Maar effe serieus....Jahanbakhs in het shirt van PSV....???

Tja, ik weet het niet. Tot nu toe overtuigen binnenlandse transfers niet echt. Luckassen, Maher, Ramselaar. Ik ben bang dat we Jahanbakhs daar ook aan gaan toevoegen. Daarnaast beschikt PSV momenteel over Lozano, Bergwijn, Gudmundsson, Malen, Gakpo, Mauro en Pereiro. Dus ik denk dat hij op een positie speelt, waar PSV momenteel geen behoefte aan heeft.
 
Tja, ik weet het niet. Tot nu toe overtuigen binnenlandse transfers niet echt. Luckassen, Maher, Ramselaar. Ik ben bang dat we Jahanbakhs daar ook aan gaan toevoegen. Daarnaast beschikt PSV momenteel over Lozano, Bergwijn, Gudmundsson, Malen, Gakpo, Mauro en Pereiro. Dus ik denk dat hij op een positie speelt, waar PSV momenteel geen behoefte aan heeft.

Precies. Anders had ik hem wel willen zien. Strootman en Mertens pakten ook goed uit, Berghuis pakt ook erg goed uit bij Feyenoord. Maar dat kun je niet maken naar Gudmundsson en Mauro, vooral ook omdat ze wellicht minstens net zo goed zijn. Dus dat geld kunnen we beter in een achterlinie of het middenveld stoppen.
 
Wout Weghorst naar Bundesliga?

http://www.voetbalinside.nl/item/47556/gespot_weghorst_op_weg_naar_bundesliga

Wout Weghorst is vanochtend gespot op Schiphol, samen met zijn zaakwaarnemer Simon Cziommer is hij gezien op een KLM-vlucht van Amsterdam naar Hannover. Weghorst heeft tegenover Voetbal Inside bevestigd dat hij op deze vlucht zat. Daarmee lijkt een transfer naar Hannover 96 of het naburige Vfl Wolfburg in het verschiet te liggen.

:unsure: Lekkere voorbereiding op de wedstrijd AZ - PSV. :rolleyes: ;P
 
Wout Weghorst naar Bundesliga?

http://www.voetbalinside.nl/item/47556/gespot_weghorst_op_weg_naar_bundesliga

Wout Weghorst is vanochtend gespot op Schiphol, samen met zijn zaakwaarnemer Simon Cziommer is hij gezien op een KLM-vlucht van Amsterdam naar Hannover. Weghorst heeft tegenover Voetbal Inside bevestigd dat hij op deze vlucht zat. Daarmee lijkt een transfer naar Hannover 96 of het naburige Vfl Wolfburg in het verschiet te liggen.

:unsure: Lekkere voorbereiding op de wedstrijd AZ - PSV. :rolleyes: ;P

Gelijk heeft 'ie. Een paar wedstrijden goed gespeeld, dus pakken die kans. En daarna als een kaartenhuis in elkaar donderen omdat een paar wedstrijden goed spelen niet betekent dat je er een heel seizoen kan staan. Enfin, ik ken de beste jongen niet en wens 'm veel succes.
 
Terug
Bovenaan Onderaan