Engels voetbal

Waarom speelt Locadia eigenlijk niet? Zijn start was namelijk erg veelbelovend.
Pröpper speelt daar echt heerlijk. Gisteren kreeg hij echter een rode kaart na een domme overtreding.
Van wat ik zag via twitter (niet al te beste kwaliteit) vond ik t voor Engelse begrippen wel n makkelijk rode kaart
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Waarom speelt Locadia eigenlijk niet? Zijn start was namelijk erg veelbelovend.
Pröpper speelt daar echt heerlijk. Gisteren kreeg hij echter een rode kaart na een domme overtreding.

Ben ik ook benieuwd naar. Ik heb even het wedstrijdverloop bekeken en hij heeft niet eens in mogen vallen. Jammer. Misschien heeft hij daar ook wel zo'n Cocu-achtige trainer, die vasthoudt aan bepaalde spelers of die nu goed of slecht spelen en die weinig tot niet wisselt.
 
Wat een triestige vertoning van Man U vandaag ! Foster was echt wel uitstekend gedurende de hele namiddag. Echter mag een United nooit verliezen van een WBA. Heb een die hard United supporter vriend die 1 maal per jaar naar daar gaat. Hij had dit weekend gekozen, moet nog al een triestige bedoening zijn geweest :D
 
Wat een triestige vertoning van Man U vandaag ! Foster was echt wel uitstekend gedurende de hele namiddag. Echter mag een United nooit verliezen van een WBA. Heb een die hard United supporter vriend die 1 maal per jaar naar daar gaat. Hij had dit weekend gekozen, moet nog al een triestige bedoening zijn geweest :D

En dit betekent dat Manchester City kampioen is geworden Engeland in 2017/18, terwijl Guardiola aan het golfen was.
 
Laatst bewerkt:
Hopelijk gaat die man dan ook meteen op pensioen, die Wenger Out bordjes ondertussen wel beu gezien :D Toch zou het me niet verbazen moest hij PSG onder de hoede nemen.
 
Italianen gaan meestal toch gewoon voor een Italiaan. USA zou eventueel nog wel een optie kunnen zijn voor Wenger. Het is ook niet dat hij echt wou stoppen. Gezien zijn leeftijd en wat hij voor het Frans voetbal heeft gedaan zou het nog wel mooi zijn deze man aan het werk te zien bij Les Bleus. Geen gezever over transferbudgetten en dergelijke maar gewoon een degelijke groep spelers waarmee hij eventueel nog eens kan aantonen waartoe hij eigenlijk in staat is.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Italianen gaan meestal toch gewoon voor een Italiaan. USA zou eventueel nog wel een optie kunnen zijn voor Wenger. Het is ook niet dat hij echt wou stoppen. Gezien zijn leeftijd en wat hij voor het Frans voetbal heeft gedaan zou het nog wel mooi zijn deze man aan het werk te zien bij Les Bleus. Geen gezever over transferbudgetten en dergelijke maar gewoon een degelijke groep spelers waarmee hij eventueel nog eens kan aantonen waartoe hij eigenlijk in staat is.

Je weet dat Italië en USA niet naar het WK gaan he :rolleyes:
 
Leuk voor Pröpper.Je zag Mourinho koken van woede de 1e helft.Toch een verrassende uitslag.Heb de 2e helft vanwege mijn werk helaas niet kunnen zien.
 
Speelde Pröpper goed?
Heb het niet gezien maar Pröpper is al heel lang goed bezig daar en is niet meer weg te denken uit de basis 11.
Verder genoten dat Mourinho niet alleen op zijn bek ging maar ook dat ie na afloop alle reserve spelers die hij er in had gezet helemaal afbrandde.
 
Terug
Bovenaan Onderaan