Nick Viergever (V)

Hoewel ik bijna moest kotsen toen ik de foto van hem in het PSV-shirt zag, ben ik -zolang hij als back-up gehaald is- blij met deze transfer. Goedkope kracht die belangrijk kan zijn voor het teamproces en op meerdere posities uit de voeten kan. Nee, je haalt er geen kwaliteitsspeler mee binnen. Maar voor een reserve vind ik hem echt voldoen.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Hoewel ik bijna moest kotsen toen ik de foto van hem in het PSV-shirt zag, ben ik -zolang hij als back-up gehaald is- blij met deze transfer. Goedkope kracht die belangrijk kan zijn voor het teamproces en op meerdere posities uit de voeten kan. Nee, je haalt er geen kwaliteitsspeler mee binnen. Maar voor een reserve vind ik hem echt voldoen.

Waar ik echt van moest kotsen, is dat het Eindhovens Dagblad een foto van Viergever in een shirtje van Ajax bovenaan het stuk zet.

Waar heb je overigens gelezen dat hij backup is? Het stelt me iig gerust dat Marcel toch ook wel door heeft dat dit niet het niveau is wat wij als PSV moeten nastreven.

Voor de rest wel mee eens. Als back-up kan het nog wel een goede zijn.
 
Waar ik echt van moest kotsen, is dat het Eindhovens Dagblad een foto van Viergever in een shirtje van Ajax bovenaan het stuk zet.

Waar heb je overigens gelezen dat hij backup is? Het stelt me iig gerust dat Marcel toch ook wel door heeft dat dit niet het niveau is wat wij als PSV moeten nastreven.

Voor de rest wel mee eens. Als back-up kan het nog wel een goede zijn.
Idd walgelijk.Afijn laten we maar het beste hopen nu Viergever hier aansluit.
 
Waar ik echt van moest kotsen, is dat het Eindhovens Dagblad een foto van Viergever in een shirtje van Ajax bovenaan het stuk zet.

Waar heb je overigens gelezen dat hij backup is? Het stelt me iig gerust dat Marcel toch ook wel door heeft dat dit niet het niveau is wat wij als PSV moeten nastreven.

Voor de rest wel mee eens. Als back-up kan het nog wel een goede zijn.

Heb ik nergens gelezen, ik ga daar maar van uit. Brands zal toch niet helemaal gek zijn... toch? :unsure:
 
Normaal ben ik wel van 'iedere speler verdient een kans'. Maar na de zoveelste AZ'er ben ik daar ook wel klaar mee. Misschien brengt het een keer geluk om meteen de hoop op te geven.
 
Heb ik nergens gelezen, ik ga daar maar van uit. Brands zal toch niet helemaal gek zijn... toch? :unsure:

Jij denkt dat Brands, hij die nooit een waardige opvolger heeft gehaald voor onze linksback Jetro Willems, niet blij zal zijn met deze transfer? Brands zal nu wel denken: 'Heb m'n hoogtepunt bereikt, op naar Everton!' :speechless:
 
Als back up meer dan prima. Wanneer hij als enige wordt gehaald dan is het treurnis troef opnieuw met Brands. De eventuele toppers zal hij niet meer halen voor PSV, maar meteen meenemen naar Everton.
 
Wat een treurnis op dit forum, alsof we tegen degradatie vechten. Ik ben meer van : we zullen het maar eens afwachten, dan oordelen. Het is tenslotte de eredivisie waarin hij komt te spelen. Welke prof van een buitenlandse club wil in Nederland spelen en wat zijn dan de kosten. Velen hebben Schwaab hier ook uitgekotst, en het is bijzonder meegevallen. We zijn zelfs met Isimat kampioen geworden, ook niet verwacht. We kunnen Viergever wel kritisch volgen, maar op voorhand afbranden is iets te veel van het goede.
 
Het minste dat we kunnen doen is de beste jongen een kans geven.

Het kan ook beide, hè? Namelijk: oprecht teleurgesteld zijn dat de scouting na twee jaar niet verder komt dan een blessuregevoelige back die bij de voornaamste concurrent op een zijspoor is beland, én de jongen tegelijkertijd een kans geven.

't Is ook weer niet zo dat we hem niet kennen. Een exoot uit Zuid-Amerika, die kun je onbevooroordeeld een kans geven omdat je geen flauw idee hebt. Bij Viergever is dat toch anders...
 
We hebben momenteel 0 linksbenige verdedigers (Paal is echt geen verdediger in mijn optiek), als linksback vind ik hem persoonlijk stukken beter dan Brenet dus daar ga je al op vooruit. Als back-up cv zeker beter dan Luckassen. Deze jongen heeft de perfecte leeftijd voor deze groep en heeft zeker in het seizoen onder Bosz bewezen het niveau zeker aan te kunnen. Als je dan hem gratis kan oppikken dan vind ik dat gewoon prima gedaan van PSV. Neemt niet weg dat ik graag nog wel een defensieve versterking zie, maar al dat voorbarige in de trend van nu komt er niks meer bij is ook nog niet zeker het is pas mei.
 
Wat een treurnis op dit forum, alsof we tegen degradatie vechten. Ik ben meer van : we zullen het maar eens afwachten, dan oordelen. Het is tenslotte de eredivisie waarin hij komt te spelen. Welke prof van een buitenlandse club wil in Nederland spelen en wat zijn dan de kosten. Velen hebben Schwaab hier ook uitgekotst, en het is bijzonder meegevallen. We zijn zelfs met Isimat kampioen geworden, ook niet verwacht. We kunnen Viergever wel kritisch volgen, maar op voorhand afbranden is iets te veel van het goede.

Ik weet dat je het niet zo bedoelt, maar juist jouw post stemt me alleen maar meer droevig... Ik lees er in: het voetbal in de eredivisie is zo ruk, het kan alleen maar meevallen. Nee, ik word daar niet vrolijk van.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
PSV gaat toch vol voor Angelino net als ajakkes?
Denkt jij dat? Nee hoor Brands heeft zijn gewilde linksback al binnen. Hij wilde hem al in januari halen lees ik. Dus is hij de vervanger van Brenet en Brenet gaat op de plek van Arias. Straks 4 verdedigers die in totaal 2 miljoen hebben gekost, namelijk de 2 miljoen die Brands voor Isimat betaalde.... Zo gaat hij te werk als het om de laatste linie gaat. Maak je dus geen illusies.
 
Terug
Bovenaan Onderaan