Nick Viergever (V)

Hoewel het mij allemaal niet in de hosannastemming brengt lig ik wel in een deuk om de aankondiging op facebook #ifyoucantbeatthemjointhem
 
Ik hoop niet dat we het volgend jaar met Viergever-Isimat-Schwaab-Brenet achterin moeten doen, want dat kan écht niet. Maar goed, als back-up kan hij natuurlijk nooit slechter zijn dan Brenet of Luckassen en het is mooi dat hij gratis is opgehaald. Zolang er een tweede linksback komt vind ik dit een prima breedteaanwinst.
 
Viergever is nu PSV'er. Welkom dan maar. Laten we hopen dat hij alle criticasters de mond snoert.
 
Ik hoop niet dat we het volgend jaar met Viergever-Isimat-Schwaab-Brenet achterin moeten doen, want dat kan écht niet. Maar goed, als back-up kan hij natuurlijk nooit slechter zijn dan Brenet of Luckassen en het is mooi dat hij gratis is opgehaald. Zolang er een tweede linksback komt vind ik dit een prima breedteaanwinst.
Dat hoop ik ook. Dit is maximaal een tweede Schwaab.
Dat wordt inderdaad compleet duidelijk ja..
Het geeft wel iets aan inzicht, maar ik ben alsnog sceptisch.
 
Nou geef mij maar een speler van 28 die zich bewezen heeft dan een zgn talent die nog niks bewezen heeft. Noem mij 1 voorbeeld waar een club of nationaal team een hoofdprijs wint met jeugd/talent in de as van de verdediging.

Het is maar goed dat dit op een PSV forum geplaatst is, anders had je allang een hand vol Ajacieden over je heen gekregen die nog geilen op hun Europa League finale. ;P
 
Maarrrr.....Viergever heeft in het shirt van ons PSV nog geen fout gemaakt, dus welkom Nick. Ik wens je heel veel succes!

Dit vind ik altijd mooi aan jou Remy. Gewoon die vent een eerlijk en warm welkom geven. Het is zo makkelijk om zo'n nieuwe speler neer te sabelen, want van ajax, want, want, want. Hulde.
 
Geen groot fan van Viergever, maar financieel kan je er in ieder geval geen buil aan vallen. Wat mij betreft een prima backup om erbij te hebben, en wie weet blijkt er toch meer in die jongen te zitten.

Welkom!
 
Ik weet dat je het niet zo bedoelt, maar juist jouw post stemt me alleen maar meer droevig... Ik lees er in: het voetbal in de eredivisie is zo ruk, het kan alleen maar meevallen. Nee, ik word daar niet vrolijk van.

Dat is helaas doorgaans het geval. :sad:
 
Ik verbaas me toch wel over de mensen die Viergever niet zien zitten. kampioen wordt je niet met 11 spelers, hier heb je een team voor nodig met een goede mix. 22 dure basisspelers zit er echt niet in. Nick lijkt me de ideale speler om er bij te hebben in teamverband, een speler die er staat en wellicht door de eigen jeugd voorbij gestreefd kan worden.
 
Het is simpel. Hoe beter Viergever het hier gaat doen, hoe harder ze in Amsterdam gaan huilen.
Dus! Ik hoop dat hij het errug goed gaat doen.
 
Geen verrassing meer, maar je hoopt zo dat het niet doorgaat.
Aan de andere kant moeten we niet verbaasd zijn. Blunderende middelmaat (at best) die gratis opgehaald kan worden, dat is Brands ten voeten uit.

Maarrrr.....Viergever heeft in het shirt van ons PSV nog geen fout gemaakt, dus welkom Nick. Ik wens je heel veel succes!


Tot op heden is hij foutloos in Eindhoven. Dus nog geen reden tot ontevredenheid.

We moeten hem maar beoordelen op zijn wedstrijden die hij voor PSV gaat spelen.
Hij heeft dit seizoen een aandeel gehad in het kampioenschap van PSV. ;P

De volgende wedstrijden speelde Viergever volledig mee.
Heracles - Ajax 2-1
ADO Den Haag - Ajax 1-1
Ajax - Vitesse 1-2
Ajax - FC Utrecht 1-2
 
We moeten hem maar beoordelen op zijn wedstrijden die hij voor PSV gaat spelen.
Hij heeft dit seizoen een aandeel gehad in het kampioenschap van PSV. ;P

De volgende wedstrijden speelde Viergever volledig mee.
Heracles - Ajax 2-1
ADO Den Haag - Ajax 1-1
Ajax - Vitesse 1-2
Ajax - FC Utrecht 1-2

Daarmee heeft hij een groter aandeel gehad in het kampioenschap dan bijvoorbeeld Luckassen :ROFL:
 
Ik verbaas me toch wel over de mensen die Viergever niet zien zitten. kampioen wordt je niet met 11 spelers, hier heb je een team voor nodig met een goede mix. 22 dure basisspelers zit er echt niet in. Nick lijkt me de ideale speler om er bij te hebben in teamverband, een speler die er staat en wellicht door de eigen jeugd voorbij gestreefd kan worden.
Op zijn positie is er niet veel eigen jeugd. Ik vind een afdankertje van Ajax te min voor de basis van PSV.

Het is simpel. Hoe beter Viergever het hier gaat doen, hoe harder ze in Amsterdam gaan huilen.
Dus! Ik hoop dat hij het errug goed gaat doen.
Haha, dat is een leuke invalshoek.
 
Mijn eerste reactie: Bah, Viergever. Destijds was ik blij dat hij naar ajax ging en niet naar PSV. En in zijn tijd bij ajax heeft ie geen enkele prijs gepakt.

Ga je echter "blanco" naar hem kijken, dan moet je constateren dat hij in 4 seizoenen ajax 2 seizoenen grotendeels als basiskracht aanwezig was, en 2 seizoenen invaller. Aardig wat Europese ervaring, wat met name voor komend seizoen prettig is. Een topper is het niet, zal het ook niet worden. Maar hij is ook niet minder dan Schwaab, Isimat of Brenet. Bovendien is dit wél een linkspoot, wat gezien de huidige groep erg fijn is.
Waar ik wél bang voor ben, maar dat kun je hem niet kwalijk nemen, is dat hij dé linksback gaat worden, de opvolger van Willems. Grote kans dat Arias vertrekt, Brenet naar rechts verhuist en Brands nog ergens een jonge back huurt of er eentje gratis oppikt. De kaasschaaf is weer langs de verdediging gegaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan