FC Twente

Nog één potje verliezen en ze zijn vertrokken.
Dan is PSV kampioen geworden, tégen ajaks en is Twente rechtstreeks gedegradeerd. Dat is toch een uitkomst die je vooraf nooit geloofd zou hebben? :D

Daarbij komt dat Ajax gelijk heeft gespeeld tegen FC Twente (3-3 in de 89e minuut) :D en ook door FC Twente uit de beker is geknikkerd op Penalty's en FC Twente door een eigen goal in de 91e minuut verloor van PSV. :ROFL:
 
Daarbij komt dat Ajax gelijk heeft gespeeld tegen FC Twente (3-3 in de 89e minuut) :D en ook door FC Twente uit de beker is geknikkerd op Penalty's en FC Twente door een eigen goal in de 91e minuut verloor van PSV. :ROFL:
Ja dat gaan we volgend jaar allemaal missen.
 
Ja hoor, heb je weer zo'n Nederlander met zijn "Waarom ?"
Daarom heb ik allemaal buitenlanders in mijn project, die voeren het werk gewoon uit ipv Waarom te vragen.

Die vragen

why
warum
dlaczego
لماذا
pourquoi
por qué
почему
क्यों
なぜ

:rolleyes: ;P
 
Sneue snikkels op t twenteforum
PSV is doodleuk aangetreden met een B-selectie in Kerkrade. Zou je die club niet kunnen aanpakken vanwege onsportief gedrag?

Ook weer teken dat het echt Twente tegen de rest is, van de KNVB t/m een club als PSV die ons op zich altijd wel lag.
3 basisspelers waren geblesseerd, en Mauro stond al vaker in de basis. En het idee dat Cocu dit doet omdat ie tegen Twente is vind ik ook een mooie gedachtegang, misschien ff t nummer van zijn dealer vragen
 
Sneue snikkels op t twenteforum

3 basisspelers waren geblesseerd, en Mauro stond al vaker in de basis. En het idee dat Cocu dit doet omdat ie tegen Twente is vind ik ook een mooie gedachtegang, misschien ff t nummer van zijn dealer vragen

Het is toch ook pure onzin, de enige die verantwoordelijk is voor degradatie is alleen FC Twente, en FC Twente alleen.
Ze hadden nog steeds de 5de begroting ofziets, dat je dan degradeert tja dan moet je echt naar jezelf kijken.
 
Het is toch ook pure onzin, de enige die verantwoordelijk is voor degradatie is alleen FC Twente, en FC Twente alleen.
Ze hadden nog steeds de 5de begroting ofziets, dat je dan degradeert tja dan moet je echt naar jezelf kijken.
Sterker nog, de 4e begroting achter de traditionele top 3, een kleine €30mjl, tegenover €11mlj en €11,1mlj bij Sparta en Roda. Dan kan je maar 1 ding doen, je de ogen uit de kop schamen vanwege de wanprestatie die je levert. Vermoed dat het een flink verschil is met eerder gedegradeerde clubs.

DazXGqtWAAAShDr.jpg


DbGFYIPWkAEySHK.jpg
 
Laatst bewerkt:
Sneue snikkels op t twenteforum

3 basisspelers waren geblesseerd, en Mauro stond al vaker in de basis. En het idee dat Cocu dit doet omdat ie tegen Twente is vind ik ook een mooie gedachtegang, misschien ff t nummer van zijn dealer vragen
Het getuigt van aanhoudende grootheidswaanzin. Denken dat je nog steeds relevant bent voor PSV.
 
Wat gaaf man, als je leven zo eendimensionaal is dat je zelfs voor je begrafenis niks anders kan bedenken dan het logo van je voetbalclub.

Als ik gecremeerd word zal iemand vast wel in een toespraak refereren aan mijn liefde voor PSV, maar ik hoef echt het logo niet op mijn kist en op mijn rouwkaart.
Nep supporter ;)
 
Doei Twente met julllie schijtbakkenvoetbal,maar ja Munsterman,jullie zijn net zo'n grote club als PSV.Droom lekker verder.
 
Terug
Bovenaan Onderaan