Wedstrijdchat Jong PSV

Als Jong PSV wint, wordt Jong Ajax kampioen van de Jupiler League. ;) Mocht NEC dan winnen gaat NEC naar eredivisie inderdaad.
Ondanks dat hoop ik dat Fortuna het gaat halen, voor het eerst sinds 2002 kunnen ze promoveren. Dus voor deze ene keer hoop ik dat Jong PSV verliest.
NEC kan ook nog kampioen worden als Jong Ajax verliest?
 
Ik ben voor NEC, en hoop dan ook "gewoon" dat PSV wint.

Naar de toeschouwersaantallen en de historie kijkend is NEC ook meer een eredivisie-club dan Sittard.
Lelijke clubkleuren, dat dan weer wel, maar ach, is weer eens anders dan dat eeuwige rood-wit.

Eerste-Divisie-clubs die van mij in de Eredividie mogen: NEC, De Graafschap, Go Ahead Eagles en eventueel Cambuur.
Enige Eredivisie die ik echt naar beneden wens: Excelsior. Ik hoop dat Twente het redt, hoe sneu ook voor Sparta, dat wel iets moois heeft.
Dan liever Roda eruit...
 
Enige Eredivisie die ik echt naar beneden wens: Excelsior.

En Ajax dan? :maniac:

Voor de rest hoop ik dat Fortuna direct promoveert, alleen al omdat het een keer iets nieuws hebben en t.o.v. NEC echt gras hebben, toch? Ik hoop dat NEC in de play-offs verliest van Sparta en Roda haar plaats inlevert tegen De Graafschap.

Ik vind Twente weliswaar een mooier stadion met een fanatiekere aanhang hebben dan Sparta, maar voor de fraude die ze hebben gepleegd en het feit dat ik de kans op directe promotie bij hen hoger inschat dan Sparta, gun ik ze wel een jaartje Jupiler League.
 
Toch triest dat Jong PSV en Jong Ajax de competitie moeten beslissen in de Jupiler League.
Competitievervalsing pur sang. :rolleyes:
 
Toch triest dat Jong PSV en Jong Ajax de competitie moeten beslissen in de Jupiler League.
Competitievervalsing pur sang. :rolleyes:

Ben ik wel met je eens. De "jong" teams kunnen zomaar een paar spelers erbij hebben van het eerste. De ene week staat er echt een jeugdteam, een week later staat er een team wat ook in de eredivisie zou meekunnen.
 
Ben ik wel met je eens. De "jong" teams kunnen zomaar een paar spelers erbij hebben van het eerste. De ene week staat er echt een jeugdteam, een week later staat er een team wat ook in de eredivisie zou meekunnen.
Daarbij, bij een niet nader te noemen club staan er spelers in het jong-team die een vorig seizoen nog regelmatig een basisplaats hadden in het hoofdteam.
 
Ben ik wel met je eens. De "jong" teams kunnen zomaar een paar spelers erbij hebben van het eerste. De ene week staat er echt een jeugdteam, een week later staat er een team wat ook in de eredivisie zou meekunnen.
Dat laatste is niet erg. Wel de leeftijd van de spelers. Een Room hoeft van mij niet mee te spelen.

Als ze het rooster iets aanpassen, zouden die jeugdteams minder vaak van opstelling veranderen.
 
Als Jong PSV wint, wordt Jong Ajax kampioen van de Jupiler League. ;) Mocht NEC dan winnen gaat NEC naar eredivisie inderdaad.
Ondanks dat hoop ik dat Fortuna het gaat halen, voor het eerst sinds 2002 kunnen ze promoveren. Dus voor deze ene keer hoop ik dat Jong PSV verliest.
Die Per Schuurs met zijn grote bek gun ik het niet. Opdat hij met een enorme domper in zijn lijf naar Ajax gaat.
 
En Ajax dan? :maniac:

Voor de rest hoop ik dat Fortuna direct promoveert, alleen al omdat het een keer iets nieuws hebben en t.o.v. NEC echt gras hebben, toch? Ik hoop dat NEC in de play-offs verliest van Sparta en Roda haar plaats inlevert tegen De Graafschap.

Ik vind Twente weliswaar een mooier stadion met een fanatiekere aanhang hebben dan Sparta, maar voor de fraude die ze hebben gepleegd en het feit dat ik de kans op directe promotie bij hen hoger inschat dan Sparta, gun ik ze wel een jaartje Jupiler League.

Even voor de goede orde wij hebben in Nijmegen ECHT gras en ook 1 van de beste grasvelden. Ik gun het Fortuna op zoch wel, maar hoop natuurlijk toch echt dat NEC promoveert. Hoort gewoon in de eredivisie. Hebben met Rayhi, Groeneveld en Alberto behoorlijk wat ex Jong PSV spelers.

Maar Cocu zal helaas wel de nodige Jong spelers tegen ADO inzetten helaas, maar ik hoop op een sterke opstelling tegen Fortuna! Room in het doel sowieso! Dat zou wel sportief zijn, ze spelen voor de periode, en de Stier is toch weer een aardige prijs voor Jong PSV. Hopelijk doen ze hun sportieve plicht.

Als oud TU student, 7 jaar in Eindhoven gewoond, natuurlijk geweldig genieten dat jullie landskampioen zijn geworden. Proficiat. Tegen 020.
 
Laatst bewerkt:
Toch triest dat Jong PSV en Jong Ajax de competitie moeten beslissen in de Jupiler League.
Competitievervalsing pur sang. :rolleyes:

Wat betreft Ajax kan ik niets zeggen, ik kijk daar niet naar, maar volgens mij valt het qua spelers bij Jong dit seizoen wel mee, toch? De meeste PSV-1 spelers die mee hebben gedaan bij Jong PSV hebben nauwelijks minuten gemaakt in het eerste. Denk aan bijv. Lammers, Gudmundsson en Malen enz. Op papier zitten ze misschien wel bij het eerste, maar in de praktijk niet.
 
Even voor de goede orde wij hebben in Nijmegen ECHT gras en ook 1 van de beste grasvelden. Ik gun het Fortuna op zoch wel, maar hoop natuurlijk toch echt dat NEC promoveert. Hoort gewoon in de eredivisie. Hebben met Rayhi, Groeneveld en Alberto behoorlijk wat ex Jong PSV spelers.

Maar Cocu zal helaas wel de nodige Jong spelers tegen ADO inzetten helaas, maar ik hoop op een sterke opstelling tegen Fortuna! Room in het doel sowieso! Dat zou wel sportief zijn, ze spelen voor de periode, en de Stier is toch weer een aardige prijs voor Jong PSV. Hopelijk doen ze hun sportieve plicht.

Als oud TU student, 7 jaar in Eindhoven gewoond, natuurlijk geweldig genieten dat jullie landskampioen zijn geworden. Proficiat. Tegen 020.
NEC moet gewoon zo snel mogelijk terug naar het hoogste niveau. Niks Fortuna, forza NEC!:fb:
 
NEC heeft tot 2 x toe de kans laten liggen tegen Jong Ajax en nu zijn ze voor directe promotie afhankelijk van Fortuna en Jong PSV.
Maakt niet uit. NEC moet gewoon promoveren.
Ik ben geboren in het oude Nijmeegse Canisius ziekenhuis, heb mijn roots in de regio en veel familieleden die (fanatiek) supporter zijn van de club. Niks Fortuna, gewoon NEC.
 
Maakt niet uit. NEC moet gewoon promoveren.
Ik ben geboren in het oude Canisius ziekenhuis, heb mijn roots in de regio en veel familieleden die (fanatiek) supporter zijn van de club. Niks Fortuna, gewoon NEC.

:unsure: Ze kunnen allebei promoveren. :rolleyes:
 
:unsure: Ze kunnen allebei promoveren. :rolleyes:
Virtuele play-offs ziet er zo uit:
JL-PO-Na-speelronde-37-500x500.jpg

(Bron: https://www.jupilerleague.nl/alles-jupiler-play-offs/)
NEC zou in dit geval FC Emmen en waarschijnlijk Sparta moeten verslaan. Maar Sparta en Roda JC hebben evenveel punten dus dat kan ook heel goed Roda worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan