Sparta Rotterdam - PSV | Zaterdag 10 februari 2018 | Eindstand 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
En uit het niets beweegt de camera naar Bergwijn die uitgebroken is. Steven legt de bal met buitenkant voet even een millimeter opzij en probeert wederom inkrullen te scoren. De bal zwaait op de lat en een ogenblik later is daar het fluit signaal. Het blijft 1-2 in Rotterdam en de eentonige kopieermachine van PSV blijft draaien op dezelfde manier. Winst psv
 
Ja, de punten zijn weer binnen, en de frustraties in de randstad zullen verder toenemen :D

Je zou er bijna van gaan hopen dat elke wedstrijd op deze manier gewonnen gaat worden, puur om de Ajacieden meer en meer gefrustreerd te zien worden. Als je dan toch niet kan genieten van het povere voetbal dat PSV op de mat legt, dan maar op die manier genieten :D Kijk nu al weer uit naar het interview met Sjaak en de opmerking van Schone :D
 
als je je beste spelers niet opstelt krijg je dit soort belabberde voetbal te zien.Ik hou mijn hart vast vanavond.Begin maar eens met Malen voor Bergwijn,Gudmondsson voor Ramselaar en Obispo voor Schwaab zou ik zeggen.

Ben toch wel blij dat Bergwijn erin stond...
 
Wat een zaadpartij. PSV speelde weer eens inspiratie- en energieloos. Echt onbegrijpelijk dat Cocu niet ingrijpt in de rust. Maar goed: Lozano gebleseerd en 8 andere waardeloze spelers. Daar valt niet op te wisselen. Mijn persoonlijke dieptepunt in dit team is toch weer Ramselaar. Daar heb je echt niks aan. Gudmundsson viel ook waardeloos in. Geen moment gedacht dat deze jongen een basisplaats moet krijgen.
 
Je zou er bijna van gaan hopen dat elke wedstrijd op deze manier gewonnen gaat worden, puur om de Ajacieden meer en meer gefrustreerd te zien worden. Als je dan toch niet kan genieten van het povere voetbal dat PSV op de mat legt, dan maar op die manier genieten :D Kijk nu al weer uit naar het interview met Sjaak en de opmerking van Schone :D

Als we zo van Ajax winnen vrees ik dat Sjakie bezwijkt aan een hartaanval....

http://www.soccernews.nl/news/428592/scheidsrechters-willen-gewoon-dat-psv-kampioen-wordt

Was overigens wel weer tendentieus bij de verslaggever. de 1-1 viel, daarna was dit ongeveer zijn commentaar

- was dat geen overtreding
- nee hij speelt de bal, het was geen overtreding

5 min later
- tja, het blijft de vraag of er niet afgefloten had moeten worden voor een overtreding voor de 1-1

Echt zeg, eerst constateren dat het allemaal rechtmatig was, en een tijdje daarna weer de indruk wekken dat de 1-1 mogelijk ontstond door een dwaling van de arbiter
 
Cocu blijft dus hameren volgens Bergwijn in het interview;(of iets wat er op leek qua woorden) de trainer zegt in de buitenste hoek. De trainer zegt in de rust eerst even wachten voordat je schiet.

​​​​​​zou hij het forum hebben gelezen?
 
Laatst bewerkt:
Het is wel elke wedstrijd weer doorkomen. Pijn aan de ogen. Inderdaad het slechtste PSV ooit.

PSV pakt gemiddeld 2,7 punten per wedstrijd. Als ze op dezelfde voet verder gaan eindigen ze op 90 punten. Een nieuw clubrecord. Dat zou werkelijk fenomenaal zijn. Dus stel je niet zo aan.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan