Sparta Rotterdam - PSV | Zaterdag 10 februari 2018 | Eindstand 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik zal wel het hele forum over me heen krijgen, maar ik vind Nijhuis een prima scheids. Geen gezeur, lekker door laten gaan, goed de wedstrijd lezen, weinig fluiten, geen kaarten. Lekker.
 
Kom op en met furie op jacht naar de 1-3. Als die 2-2 valt moet je dat als nog doen dus kun je er beter gelijk mee beginnen
 
Dit is wat ik net achter elkaar zei: ‘Ach dit kan niet, sjezus, nee. Ik zet de tv NU uit. Zo slecht.’
En dat heb ik dus gedaan.
 
Ik zal wel het hele forum over me heen krijgen, maar ik vind Nijhuis een prima scheids. Geen gezeur, lekker door laten gaan, goed de wedstrijd lezen, weinig fluiten, geen kaarten. Lekker.

Eens
Dat is de reden dat ajax moeite met hem heeft..
 
Ik zal wel het hele forum over me heen krijgen, maar ik vind Nijhuis een prima scheids. Geen gezeur, lekker door laten gaan, goed de wedstrijd lezen, weinig fluiten, geen kaarten. Lekker.

Af en toe overdrijft hij het wel hoor met zijn ‘alles moet kunnen houding’. Maar wel over de Flip raken als je wat tegen hem zegt. Dan moet je ook gewoon een vent zijn. Ik vind het gewoon een eikel met zijn eigen regels. En geel geven mag soms best hoor
 
Brenet op Ramselaar. Die heeft nog een man voor zich maar Bartje heeft toch een vrij riante positie en momentum om te schieten, maar komt met een slap schotje. Geen 1-3 dit was wel een grote kans
 
Het is zo'n Groningen - PSV wedstrijd. :(
Hopelijk valt snel de 3e bevrijdende goal voor PSV. :p
 
Af en toe overdrijft hij het wel hoor met zijn ‘alles moet kunnen houding’. Maar wel over de Flip raken als je wat tegen hem zegt. Dan moet je ook gewoon een vent zijn. Ik vind het gewoon een eikel met zijn eigen regels. En geel geven mag soms best hoor

Inderdaad, clubs die met regelmaat Nijhuis hebben zitten op deze wijze minder snel aan de 5e en 10e gele kaart, is toch een voordeel.
 
straks iedereen weer blij. Nou ik niet liever geen kampioen en leuk voetbal als dit bah bah, nog geen leuke wedstrijd gezien
 
Ik zal wel het hele forum over me heen krijgen, maar ik vind Nijhuis een prima scheids. Geen gezeur, lekker door laten gaan, goed de wedstrijd lezen, weinig fluiten, geen kaarten. Lekker.

Hij is daar in elk geval consequent in...begrijp dan niet waarom PSV er ook niet vaker in knalt...maar ja beetje veel licht gewichten....waar is de tijd van Van Bommel, Schaar en Mendez...
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan