FC Twente - PSV | Zaterdag 27 januari | Eindstand: 0-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
De meest dominante speler op het veld was toch echt Assaidi....niet alleen zijn hoogstandjes, maar ook dribbels en passes en vooral inzicht en overzicht...zou dat geen aanwinst zijn voor PSV voor volgend seizoen..?? Dat is nou zo'n creatieve speler die PSV op dit moment mist...dat hebben Ramselaar en Hendriks totaal niet...
 
Qua reacties op het forum zou je bijna denken dat wel verloren hebben...

Komt door die tweede helft denk ik dat men toch nog negatief is. In de eerste helft speel je anders een hele goede pot, en had het klaar moeten zijn als De Jong die 1 op 1 kans had gemaakt en vlak daarna niet zo slappe pass gaf op Ramselaar uit de counter. Dan stond het 0-3 en had je nooit een tweede helft gehad waar Twente er nog in geloofde.

Het is jammer dat het weer een wedstrijd billenknijpen was, want dat was het ook echt. Onnodig weer jezelf moeilijk maken. Krijg je weer teksten dat PSV weer laf was in de tweede helft en weet ik veel allemaal. Twente was direct na de 0-1 rijp voor de slacht en je had sowieso met 3 goals verschil de rust in moeten gaan.

Maar goed, op het eind maak je nog die 0-2 en pakken we weer 3 punten. En daar gaat het natuurlijk allemaal om.
 
Laatst bewerkt:
Moest werken vanavond, heb de wedstrijd niet gezien. Behalve de samenvatting. En wat kan ik genieten van de Amsterdamse azijndampen die het internet overnemen :D
 
De meest dominante speler op het veld was toch echt Assaidi....niet alleen zijn hoogstandjes, maar ook dribbels en passes en vooral inzicht en overzicht...zou dat geen aanwinst zijn voor PSV voor volgend seizoen..?? Dat is nou zo'n creatieve speler die PSV op dit moment mist...dat hebben Ramselaar en Hendriks totaal niet...

Het is geen middenvelder he. Tis een vleugelspeler die nu in een vrije rol speelt voorin in die 532 opstelling van ze. Goede speler dat wel. Hadden ook totaal geen grip op hem.

Of het wat voor PSV is? Hmm, lastig. Gaat nu al richting de 30 en is volgens mijn best blessuregevoelig. Denk het niet.
 
Het is geen middenvelder he. Tis een vleugelspeler die nu in een vrije rol speelt voorin in die 532 opstelling van ze. Goede speler dat wel. Hadden ook totaal geen grip op hem.

Of het wat voor PSV is? Hmm, lastig. Gaat nu al richting de 30 en is volgens mijn best blessuregevoelig. Denk het niet.

Denk het zeker niet. Alstublieft weer geen zgn Marrokkaanse Nederlandse topper, komen stuk voor stuk veel tekort. Leuk voor in de zaal.
 
Qua reacties op het forum zou je bijna denken dat wel verloren hebben...

PSV wint, maar het voetbal verliest. Het is gewoon niet leuk meer om naar PSV te kijken. Voetbal kijken moet je voor je plezier doen en niet alleen voor de punten, want dan moet je het gewoon in de krant volgen.

Een punt dat ik al lang geleden bereikt heb. Na Cocu is er misschien weer reden om dat te veranderen.
Zoals PSV nu speelt winnen ze punten, maar verliezen ze sympathie.
 
Tja, logisch. Als je de echt creative middenvelders op de bank houd, de meest creative aanvaller op rechts zet terwijl hij op links beter rendeert dan weet je dat het een taaie avond wordt. Daarbij lag het tempo weer veel lager dan vorige week in de eerste helft.

En met z'n angsthazentactiek gijzelt Cocu de ploeg, d'r zit zoveel meer in, maar op deze wijze komt dat er niet uit.
 
Goh, ik hoopte nog dat de samenvatting vertekende. Maar zo te lezen, klopte die helaas wel. Heb ik mijn tijd goed besteed door PSV met waterpolo te verslaan.
 
Ik heb het niet gezien, dus ben ook niet geërgerd. ;)
Maar op voorhand was er niemand die verwachte dat we hier eenvoudig zouden winnen, sterker nog er waren er genoeg die hier PSV punten zagen verliezen. Dan is 0-2 een prima resultaat, waarbij aangetekend mag worden dat die momenten dat PSV de tegenstander het idee geeft dat er wat te halen valt wel mogen verdwijnen.
 
Schandalig dat dit het officiële PSV-forum is. Wat een trieste commentaren weer tijdens de wedstrijd. En maar oordelen over Cocu. In elk ander land zou men blij zijn dat de club weer gewonnen heeft en onaantastbaar de ranglijst aanvoert. Cocu is de trainer en weet wat hij doet en de ranglijst wijst dat uit. Jullie zijn duidelijk geen trainers en daarom zitten jullie achter de pc zure commentaren te posten waar niemand wat aan heeft.
 
Schandalig dat dit het officiële PSV-forum is. Wat een trieste commentaren weer tijdens de wedstrijd. En maar oordelen over Cocu. In elk ander land zou men blij zijn dat de club weer gewonnen heeft en onaantastbaar de ranglijst aanvoert. Cocu is de trainer en weet wat hij doet en de ranglijst wijst dat uit. Jullie zijn duidelijk geen trainers en daarom zitten jullie achter de pc zure commentaren te posten waar niemand wat aan heeft.

de commentaren zijn wat mij betreft terecht; ik heb (net als vele anderen) de hele wedstrijd gezien. De tweede helft heeft het team gewoon een slechte prestatie geleverd (ondanks het goede doelpunt), en dat mag best gezegd worden. Daar is een forum voor bedoeld ...
Daarnaast zou ik niet willen stellen dat we de ranglijst onaantastbaar aanvoeren. Het seizoen is nog lang, en we spelen bepaald niet 'onaantastbaar'.
 
PSV wint, maar het voetbal verliest. Het is gewoon niet leuk meer om naar PSV te kijken. Voetbal kijken moet je voor je plezier doen en niet alleen voor de punten, want dan moet je het gewoon in de krant volgen.
Een punt dat ik al lang geleden bereikt heb. Na Cocu is er misschien weer reden om dat te veranderen.
Zoals PSV nu speelt winnen ze punten, maar verliezen ze sympathie.

Als voetbal spannend is, vind ik vaak het leukst om naar te kijken. En de wedstrijden van PSV zijn altijd heel spannend, omdat PSV het niet vroegtijdig beslist.
 
Schandalig dat dit het officiële PSV-forum is. Wat een trieste commentaren weer tijdens de wedstrijd. En maar oordelen over Cocu. In elk ander land zou men blij zijn dat de club weer gewonnen heeft en onaantastbaar de ranglijst aanvoert. Cocu is de trainer en weet wat hij doet en de ranglijst wijst dat uit. Jullie zijn duidelijk geen trainers en daarom zitten jullie achter de pc zure commentaren te posten waar niemand wat aan heeft.

Over zure reacties gesproken; kijk je eigen reactie eens na....;)
Dus omdat iemand als coach is aangesteld, mag je hem niet bekritiseren. Oké weer wat geleerd.
En dit is een forum. Ik zou eerst de betekenis van dat woord gaan achterhalen voordat je mensen verboden en geboden oplegt.
 
Schandalig dat dit het officiële PSV-forum is. Wat een trieste commentaren weer tijdens de wedstrijd. En maar oordelen over Cocu. In elk ander land zou men blij zijn dat de club weer gewonnen heeft en onaantastbaar de ranglijst aanvoert. Cocu is de trainer en weet wat hij doet en de ranglijst wijst dat uit. Jullie zijn duidelijk geen trainers en daarom zitten jullie achter de pc zure commentaren te posten waar niemand wat aan heeft.

Het leuke aan een forum is dat men met elkaar in discussie kan gaan. Mensen hebben verschillende meningen en mogen die ook uiten. Het leukste is, wanneer deze meningen keurig onderbouwd worden. Dan volgt een discussie met standpunten over en weer. Dat lijkt mij het doel van een forum.

Misschien is het jaknikkersforum wat meer voor jou?
 
Tja, logisch. Als je de echt creative middenvelders op de bank houd, de meest creative aanvaller op rechts zet terwijl hij op links beter rendeert dan weet je dat het een taaie avond wordt. Daarbij lag het tempo weer veel lager dan vorige week in de eerste helft.

En met z'n angsthazentactiek gijzelt Cocu de ploeg, d'r zit zoveel meer in, maar op deze wijze komt dat er niet uit.

Dit is precies de reden voor de ergernis inderdaad. Het lijkt vaak wel moeilijk doen om het moelijk doen bij Cocu.

En dan hebben we het nog niet over zijn ergerlijke wisselbeleid gehad. Ik weet dat er nu weer verhalen gaan komen van "maar ze pakten goed uit", dat kan, maar "het had nog veel beter uit kunnen pakken, als..." kan ik dan ook zeggen. Luckassen viel zoals verwacht beroerd in, maar het was niet alleen dat hij erin kwam, maar vooral voor wie hij erin kwam. Bergwijn speelde natuurlijk ook niet goed en was rijp voor een wissel, maar Hendrix en Ginkel speelden ook dramatisch. Wissel dan gewoon de middenvelder voor de middenvelder, en breng veel eerder Mauro en Gudmundsson in, want Bergwijn presteerde naast de assist vroeg in de wedstrijd wederom bijzonder matig.
Mauro blijft wel, maar ik zou het vreselijk vinden om Gudmundsson straks dankzij Cocu's wisselconstipatie gratis de deur uit zien gaan naar een andere club. Dat zijn allebei rasvoetballers en heerlijk om naar te kijken. Als zij erin komen gebeurt er vaak wat, maar blijkbaar wil Cocu niet dat er iets gebeurt en gaat hij liever krampachtig tegenhouden dan nog een doelpunt proberen te maken.
 
PSV wint, maar het voetbal verliest. Het is gewoon niet leuk meer om naar PSV te kijken. Voetbal kijken moet je voor je plezier doen en niet alleen voor de punten, want dan moet je het gewoon in de krant volgen.
Een punt dat ik al lang geleden bereikt heb. Na Cocu is er misschien weer reden om dat te veranderen.
Zoals PSV nu speelt winnen ze punten, maar verliezen ze sympathie.

Ach kom op man. Wie gaf PSV ook in de zomer enigzins kans op de titel? Half Nederland had verwacht dat we kansloos derde zouden worden achter Feyenooit en Ajax, misschien zelfs onder Utrecht en Vitesse. En nu begint men te roepen dat we met de spelersmateriaal die we hebben, mooi voetbal moeten spelen en niet zo laf lopen counteren. Gek toch ook, plotseling hebben we de beste selectie en de beste spelers en spelen we volgens half Nederland laf counter voetbal. Als de jankerds mooi voetbal willen zien, moeten ze maar lekker Barcelona of Manchester City gaan volgen. Tis ook niet verplicht om naar PSV te kijken.

Totaal geen fan van Cocu, maar qua resultaten doet hij het geweldig. En dat met een dramatische verdediging die nog net niet onder doen van Marcelo en Derijck.
 
PSV staat nog steeds ruim voor op Ajax, maar als je de wedstrijd van vorige week bekijkt tegen Heracles en gisteren tegen Twente, dan valt toch op dat we ontzettend slordig omgaan met kansen....vaak is er geen inzicht en overzicht : verkeerde keuzes, geen oog voor vrijstaande medespelers, gaan voor eigen succes, zonder overtuiging op doel schieten, te lang blijven lopen met de bal en deze dan kwijtraken en zo kan ik wel doorgaan met opnoemen...en in 5 jaar tijd heeft Cocu dat niet weten uit te rammen uit zijn selectie. Wat mij frustreert als die hard -supporter van PSV, is dat PSV als Topclub in de 4e minuut scoort en dan bijna 90 minuten nodig heeft om de zege veilig te stellen...dat is een kampioenskandidaat onwaardig, en dat verwijt ik al jaren Cocu....de beschuldiging van Verbeek dat PSV " laf en schijtbakkerig voetbalt " is volkomen terecht als je de afgelopen jaren overziet....wanneer heb ik voor het laatst echt genoten van attractief en aanvallend voetbal van mijn cluppie...? Dit seizoen kan ik er geen enkele noemen....of vergis ik me..? En dat is mijn frustratie mbt een coach die zijn selectie niet weet te motiveren om beter te presteren, aanvallender te spelen, zoals het PSV van pakweg 10 jaar geleden......dus, terecht de constatering dat PSV laf en schijtbakkerig voetbalt, een Topclub onwaardig...!!!
 
PSV staat nog steeds ruim voor op Ajax, maar als je de wedstrijd van vorige week bekijkt tegen Heracles en gisteren tegen Twente, dan valt toch op dat we ontzettend slordig omgaan met kansen....vaak is er geen inzicht en overzicht : verkeerde keuzes, geen oog voor vrijstaande medespelers, gaan voor eigen succes, zonder overtuiging op doel schieten, te lang blijven lopen met de bal en deze dan kwijtraken en zo kan ik wel doorgaan met opnoemen...en in 5 jaar tijd heeft Cocu dat niet weten uit te rammen uit zijn selectie. Wat mij frustreert als die hard -supporter van PSV, is dat PSV als Topclub in de 4e minuut scoort en dan bijna 90 minuten nodig heeft om de zege veilig te stellen...dat is een kampioenskandidaat onwaardig, en dat verwijt ik al jaren Cocu....de beschuldiging van Verbeek dat PSV " laf en schijtbakkerig voetbalt " is volkomen terecht als je de afgelopen jaren overziet....wanneer heb ik voor het laatst echt genoten van attractief en aanvallend voetbal van mijn cluppie...? Dit seizoen kan ik er geen enkele noemen....of vergis ik me..? En dat is mijn frustratie mbt een coach die zijn selectie niet weet te motiveren om beter te presteren, aanvallender te spelen, zoals het PSV van pakweg 10 jaar geleden......dus, terecht de constatering dat PSV laf en schijtbakkerig voetbalt, een Topclub onwaardig...!!!

Yeah, met mister aanvallend voetbal: "Sef Vergoossen" :D

http://www.psv.nl/psv/nieuws/artikel/psv.nl-blikt-terug-op-het-oude-jaar-januari-2008.htm
 
PSV staat nog steeds ruim voor op Ajax, maar als je de wedstrijd van vorige week bekijkt tegen Heracles en gisteren tegen Twente, dan valt toch op dat we ontzettend slordig omgaan met kansen....vaak is er geen inzicht en overzicht : verkeerde keuzes, geen oog voor vrijstaande medespelers, gaan voor eigen succes, zonder overtuiging op doel schieten, te lang blijven lopen met de bal en deze dan kwijtraken en zo kan ik wel doorgaan met opnoemen...en in 5 jaar tijd heeft Cocu dat niet weten uit te rammen uit zijn selectie. Wat mij frustreert als die hard -supporter van PSV, is dat PSV als Topclub in de 4e minuut scoort en dan bijna 90 minuten nodig heeft om de zege veilig te stellen...dat is een kampioenskandidaat onwaardig, en dat verwijt ik al jaren Cocu....de beschuldiging van Verbeek dat PSV " laf en schijtbakkerig voetbalt " is volkomen terecht als je de afgelopen jaren overziet....wanneer heb ik voor het laatst echt genoten van attractief en aanvallend voetbal van mijn cluppie...? Dit seizoen kan ik er geen enkele noemen....of vergis ik me..? En dat is mijn frustratie mbt een coach die zijn selectie niet weet te motiveren om beter te presteren, aanvallender te spelen, zoals het PSV van pakweg 10 jaar geleden......dus, terecht de constatering dat PSV laf en schijtbakkerig voetbalt, een Topclub onwaardig...!!!

Ik ga toch mee in de redenatie van PSVynadaMas. Alhoewel ik ook de keuzes van Cocu niet kan begrijpen, zijn de resultaten meer dan prima. Achterin hebben we een duo dat net een tikje beter is dan peppie en kokkie, en toch worden veel wedstrijden gewonnen. Geluk? Dat kan een keer, maar als het voor de zoveelste keer is, mag je toch spreken van een patroon. PSV blijft, ondanks het feit dat ze heel veel kansen missen, doorgaan voor de winst zonder "alles of niets" te spelen. Dat is wel een kwaliteit, moet ik zeggen.
PSV maakt het vooral zichzelf lastig, door kansen niet af te maken. Als Bergwijn meer rendement zou hebben en De Jong zou doen wat een centrumspits zou moeten doen, dan was er geen enkel probleem. Dan krijg je wedstrijden zoals tegen Utrecht dit seizoen. Weet u nog, 1-7? Hoe aanvallend wil je het hebben?

 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan