SDC Putten - PSV | Eindstand 0-4

Status
Je kunt niet meer reageren.
Het is zo plichtmatig, saai, zonder enige verrassing. De enige verrassing was dat prachtige schot van Maher.
 
Tjjd om Locadia te wisselen in de rust....in 45 minuten vaak de bal aangespeeld gekregen, maar steeds is het weer balletje terug of balletje breed....nooit een flitsende actie, mooie passeerbeweging of afstandsschot.....wat voegt Locadia toe aan dit elftal tegen amateurs ? Niets, laat staan zijn inbreng en toegevoegde waarde in de competitie.....Cocu, please, wissel Locadia en geef een van die jonkies de kans....!!
 
Gezapig, what's new. Voordeel is dat ik wat achterstallig werk heb kunnen wegwerken, wedstrijd is nog geen half oog waard
 
Wat een bedroevend zooitje zeg. Zelfs tegen Putten, is in een hoog tempo voetballen teveel gevraagd voor de diva's. Als ik zo Locadia zie, man man wat een verwende pubertje is dat ook zeg, kerel is 24 jaar, maar leert helemaal niks. En zo jongen droomt van Manchester United? Grapjas. Zo doorgaan, en je speelt op je 28e bij De Graafschap. Verdedigd gewoon keer op keer niet mee. En dan heb je een Brenet aan de rechterkant lopen, die KEER op KEER vrij komt te staan, maar er helemaal NIKS mee doet. Dramatische voorzetten, dramatische passes, helemaal niks.

Triest dat je op 0-1 komt door een fantastische goal van Maher, die bijna nooit speelt. Ik heb geen 1 goed aanval gezien. Lammers in de spits bakt er ook helemaal niks van, fysiek van niks. En zo jongen moet nu al de 1e spits worden van PSV? Tuurlijk.

En dan wil ik het niet eens hebben over het duo achterin die weer lekker aan het schutteren zijn. Schwaab, man man man. Het zal me echt niks verbazen als Putten gewoon nog de 1-1 scoort, en dat Van Ginkel, Arias etc de boel moet redden. Triest niveau, zelfs na de 0-1 tegen f*cking Putten, gaan we naar achteren lopen.
 
Jongens geen paniek, ik ga de stream pas kijken vanaf de tweede helft. Ze hebben de doelpunten nog even bewaard! :D

Ik hoop het.
Feyenoord stond op 15 juli 2017 tegen SDC Putten in de rust met 0-6 voor. Het werd uiteindelijk 1-10.
 
Wat een bedroevend zooitje zeg. Zelfs tegen Putten, is in een hoog tempo voetballen teveel gevraagd voor de diva's. Als ik zo Locadia zie, man man wat een verwende pubertje is dat ook zeg, kerel is 24 jaar, maar leert helemaal niks. En zo jongen droomt van Manchester United? Grapjas. Zo doorgaan, en je speelt op je 28e bij De Graafschap. Verdedigd gewoon keer op keer niet mee. En dan heb je een Brenet aan de rechterkant lopen, die KEER op KEER vrij komt te staan, maar er helemaal NIKS mee doet. Dramatische voorzetten, dramatische passes, helemaal niks.

Triest dat je op 0-1 komt door een fantastische goal van Maher, die bijna nooit speelt. Ik heb geen 1 goed aanval gezien. Lammers in de spits bakt er ook helemaal niks van, fysiek van niks. En zo jongen moet nu al de 1e spits worden van PSV? Tuurlijk.

En dan wil ik het niet eens hebben over het duo achterin die weer lekker aan het schutteren zijn. Schwaab, man man man. Het zal me echt niks verbazen als Putten gewoon nog de 1-1 scoort, en dat Van Ginkel, Arias etc de boel moet redden. Triest niveau, zelfs na de 0-1 tegen f*cking Putten, gaan we naar achteren lopen.

Als ze het tempo omhoog gooien ga je zien dat t gros eigenlijk te weinig goede techniek heeft. Ballen springen van voeten, passes komen niet aan etc. Heeft m.i meer met onkunde dan onwil te maken
 
Als ze het tempo omhoog gooien ga je zien dat t gros eigenlijk te weinig goede techniek heeft. Ballen springen van voeten, passes komen niet aan etc. Heeft m.i meer met onkunde dan onwil te maken

Cocu en de jongens zullen zeggen dat het aan het kunstgrasveld ligt dat de balcontrole zo matig is..
 
Deze wedstrijd is toch wel een ode aan de uitvinder van het sporteamtenue. Op basis van het spel anders geen idee welke speler nou bij PSV of putten hoort.
 
Kom er net dus achter dat de plaatselijke VV in 2009 in de eerste ronde van de KNVB-Beker, waar ik het eerder vandaag over had, ook tegen Putten speelde. Helaas ging die pot toen met 0-3 verloren. Zo zie je maar, Putten altijd lastig :D
 
Ramselaar, Lammers, Hendrix eruit. Bergwijn, Gudmundsson en Rigo erin. HOP COCU.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan