SDC Putten - PSV | Eindstand 0-4

Status
Je kunt niet meer reageren.
:unsure:De bekerwinst is de enige zekere plaatsing voor de groepsfase Europees voetbal. :re: Eens kijken hoe serieus de clubs de bekerstrijd dit seizoen aangaan. :shifty:

Dat is niet waar. :re: Bekerwinst geeft recht op derde voorronde Europa League. :shifty:;)
 
Vitesse uitgeschakeld na penaltys tegen het grote AVV Swift. Van bekerwinnaar, naar uitschakeling tegen AVV Swift.

Benieuwd naar de opstelling morgen. Zal me niks verbazen als Mahertje mag spelen.
 
Ja, ik dacht dat we daar ook niet met de sterkste opstelling begonnen, of was dat tegen Osijek? :unsure:

Tegen Sparta
Opstelling PSV: Pasveer; Arias, Isimat, Moreno, Willems; Pröpper, Guardado, Ramselaar; Narsingh, L. de Jong, Bergwijn.
 
Cocu: 'We zullen morgen wijzigingen in het team zien, maar geen compleet ander elftal. We kijken naar fitheid en frisheid.'

:unsure:Dan kom je niet tot 11 spelers. :re: :( ;)
 
Desondanks is PSV wel enigszins gewaarschuwd. Er zijn al diverse profclubs door amateurs uitgeschakeld: Sparta, Vitesse, Telstar, NAC, Dordrecht.

Maar goed, dit moet ook gewoon met een fantasieopstelling kunnen.
 
Sparta of Osijek is toch wel heel anders dan SDC Putten

Daar spreekt toch weer die arrogantie en minachting van grote clubs als PSV naar clubs uit de Jupiler League of zelfs richting Amateurs. Kijk maar naar Swift uit Amsterdam en hun partijtje tegen Vitesse....stel je nou eens voor dat Putten hun bus voor eigen doel parkeert, en PSV zoals vaker in het verleden daar geen raad mee weet, niet tot scoren komt en er een verlenging nodig is waarbij er vanwege die geparkeerde bus wederom niet gescoord wordt, dan wil ik wel eens zien of onze Zoet al die penalty's van Putten tegen weet te houden....Zoet is namelijk alles behalve een penalty-killer ! Met andere woorden, ook ons kan hetzelfde overkomen als Vitesse, de laatste Bekerwinnaar, die er nu in de 1e ronde uit ligt.... niet voor niets luidt het gezegde: Hoogmoed komt ten val... !
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan