Voorbereiding Seizoen 2017/2018

Status
Je kunt niet meer reageren.
Pereiro pikt weer eens een doelpunt mee. Al mag er nog heel wat peper toegevoegd worden aan zijn spel, hij blijft productief en aangezien we de laatste jaren hierop behoorlijk ingeleverd hebben, mag hij van mij een basisplaats. Het liefst achter Locadia. Met Bergwijn en Lozano erbij heb je de aanval compleet.
 
Verder is het spel zaaddodend, traag en te veel opzij of naar achteren. Tweede helft nieuwe spelers, geloof ik.
 
Tja de Jong komt erin :nocheer::nocheer::nocheer:

Tja je kunt wel nieuwe spelers gaan halen maar als de trainer ook verzadigd is dan wel stagneert in zijn ontwikkeling, dan kun je helemaal niets meer doen. Cocu staat al sinds 1 jaar stil in zijn ontwikkeling als trainer. Hij kan niets meer verzinnen en zijn elftal is nu weer opnieuw een stel ongeïnspireerd en niets uitstralende groep.
 
Tja je kunt wel nieuwe spelers gaan halen maar als de trainer ook verzadigd is dan wel stagneert in zijn ontwikkeling, dan kun je helemaal niets meer doen. Cocu staat al sinds 1 jaar stil in zijn ontwikkeling als trainer. Hij kan niets meer verzinnen en zijn elftal is nu weer opnieuw een stel ongeïnspireerd en niets uitstralende groep.

Kom op zeg, die mannen op het veld verdienen zo veel geld, die zouden niet geinspireerd hoeven te worden....
Maar ze zijn tegenwoordig drukker met twitter en instagram, om daar maar zoveel mogelijk volgers te krijgen ipv met fokking voetbal.

Volgens mij lopen ze tegenwoordig de halve dag met een ingehuurde fotograaf rond, om maar een mooie shot te krijgen en veel likes op instagram........
 
Kom op zeg, die mannen op het veld verdienen zo veel geld, die zouden niet geinspireerd hoeven te worden....
Maar ze zijn tegenwoordig drukker met twitter en instagram, om daar maar zoveel mogelijk volgers te krijgen ipv met fokking voetbal.

Volgens mij lopen ze tegenwoordig de halve dag met een ingehuurde fotograaf rond, om maar een mooie shot te krijgen en veel likes op instagram........

Dat klopt maar dat geldt voor alle voetballers van nu. Hoe kan het dat Cocu ze 2 jaar terug wel gretig het veld kon insturen maar nu niet? Het zijn dezelfde jongens. En andere trainers bij andere clubs moeten met dezelfde soort mannetjes werken maar zij halen gewoon resultaten. Maar wat ik al zei: ook de trainer moet een ontwikkeling laten zien. Als ik naar de taktiek en bijv zijn wisselbeleid kijk, dan kan ik niets anders dan te concluderen dat hij niet vooruit is gegaan.
 
Dat klopt maar dat geldt voor alle voetballers van nu. Hoe kan het dat Cocu ze 2 jaar terug wel gretig het veld kon insturen maar nu niet? Het zijn dezelfde jongens. En andere trainers bij andere clubs moeten met dezelfde soort mannetjes werken maar zij halen gewoon resultaten. Maar wat ik al zei: ook de trainer moet een ontwikkeling laten zien. Als ik naar de taktiek en bijv zijn wisselbeleid kijk, dan kan ik niets anders dan te concluderen dat hij niet vooruit is gegaan.

Het kan zijn dat je gelijk heb, maar is het niet wat vroeg omdat na anderhalve oefenwedstrijden te zeggen?
 
Het kan zijn dat je gelijk heb, maar is het niet wat vroeg omdat na anderhalve oefenwedstrijden te zeggen?

Dat lijkt me inderdaad wel ja. Laten we nu niet doen alsof de oefenpotjes representatief zijn. Ik heb zelden een inspirerende oefenwedstrijd gezien, niet alleen niet van PSV.
 
De Wijs, Willems, Rigo, Van Bruggen, Van Vlerken, Paal en Gudmundsson komen erin terwijl Arias, Schwaab, isimat Hendrix, Ramselaar, Brenet en Pereiro eruit gaan.
 
Het is nu de tweede oefenwedstrijd die mij een déjà vu gevoel bezorgt.... :(

Misschien dat ze voor jouw gevoel beter tegen SDDL of Nooit Gedacht kunnen oefenen om dan met 10-0 of 15-0 van het veld te lopen, en eigenlijk ook helemaal niks te weten over de huidige selectie.
 
Ook als ze het goed doen: Van Bruggen en Paal gaan nooit speeltijd in het eerste krijgen. Mag toch hopen dat die gasten verhuurd worden t.b.v. hun ontwikkeling.
Van Vlerken idem, maar zou een soort noodgreep (backup) kunnen zijn voor het geval een back op de laatste dag verkocht wordt (?).

En dan ga ik nu maar hopen dat De Wijs en Gudmundsson de pannen van het dak spelen...
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan