Voorbereiding Seizoen 2017/2018

Status
Je kunt niet meer reageren.
Vandaag om 16:00 staat het eerste oefenwedstrijd op het programma tegen RKC in Waalwijk.
Er staat ook een 'prijs' op: de Mandemakers Cup.
1ste helft speelt PSV in thuis tenue en 2de helft in uit tenue. Verwarrend.

Met welke opstelling? Hebben we nog genoeg spelers om te "oefenen" voor komend seizoen?
 
Het is vlakbij dus ga vanmiddag even een kijkje nemen. Zal vanavond even een klein verslagje doen vanuit mijn kant.
 
En de Jong gaat verder waar ie gebleven was, mist n pingel...

als ik e foto op twitter schiet ie m ook belachelijk slecht in

DEN_1lDXkAEy9bf.jpg
 
En de Jong gaat verder waar ie gebleven was, mist n pingel...

als ik e foto op twitter schiet ie m ook belachelijk slecht in

DEN_1lDXkAEy9bf.jpg

Het is simpel. De Jong mag nooit meer een penalty nemen. Ik heb nog meer vertrouwen in een willekeurige verdediger.
 
10 - Penalty voor PSV. De Jong wordt neergelegd door Vaessen. De aanvoerder gaat zelf achter de bal staan, maar mist. :FP:

Waarom neemt Luuk de Jong nog Penalty's? :mad:
 
10 - Penalty voor PSV. De Jong wordt neergelegd door Vaessen. De aanvoerder gaat zelf achter de bal staan, maar mist. :FP:

Waarom neemt Luuk de Jong nog Penalty's? :mad:

Hij mist niet, de keepr houd m tegen omdat ie hem wel heeeel makkelijk inschiet..zie bovenstaande foto

Na wat reuring in de eerste 10 minuten is er nu al 10 minuten niks getweet, kennelijk zakken we nog steeds snel in. Bij de foto van de pingel valt t overigens ook op dat de spelers niet inlopen om een eventuele gekeerde bal er in te rammen.
 
Hij mist niet, de keepr houd m tegen omdat ie hem wel heeeel makkelijk inschiet..zie bovenstaande foto

Na wat reuring in de eerste 10 minuten is er nu al 10 minuten niks getweet, kennelijk zakken we nog steeds snel in. Bij de foto van de pingel valt t overigens ook op dat de spelers niet inlopen om een eventuele gekeerde bal er in te rammen.

Dan mist Luuk de Jong toch ... :bat:
 
Onder missen versta ik; paal, naast en/of over. Maar dan ben ik wel een zeikerd ja :D

Je zegt het zelf. :tom:


Een Penalty moet zo ingeschoten worden dat het altijd een goal wordt. Als het geen goal wordt is het MISSEN.
Luuk de Jong mist weer een Penalty en faalt dus weer. :FP:
 
Je zegt het zelf. :tom:


Een Penalty moet zo ingeschoten worden dat het altijd een goal wordt. Als het geen goal wordt is het MISSEN.
Luuk de Jong mist weer een Penalty en faalt dus weer. :FP:

Ik snap ook niet waarom hij hem nam, ook al is het oefenpot, hij heeft zelf vorig jaar gezegd nooit meer een penalty te zullen nemen.
 
Hoppa, De Jong d'r uit en we komen op voorsprong door Bergwijn!

Top!

Even voor de goede orde, dit is de opstelling in 2de helft:
[IMG2=JSON]{"data-align":"none","data-size":"full","height":"520","width":"520","src":"https:\/\/pbs.twimg.com\/media\/DEOMlS3XYAAowAc.jpg:small"}[/IMG2]
 
Tja, 2-0 voor tegen een eerste-divisie klant. Weet nog niet of ik hier blij van wordt...
 
Prutser de jong gaat door waar die gebleven was, prutsen :/

Hij zal wel weer het vertrouwen krijgen boven de rest en ons tig punten kosten, alweer.... kan wel kotsen en we zijn niet eens begonnen.
 
Prutser de jong gaat door waar die gebleven was, prutsen :/

Hij zal wel weer het vertrouwen krijgen boven de rest en ons tig punten kosten, alweer.... kan wel kotsen en we zijn niet eens begonnen.

Azijnpisser Kwakkie gaat door waar die gebleven was, azijn zeiken.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan