Voorbereiding Seizoen 2017/2018

Status
Je kunt niet meer reageren.
Twitter bericht PSV Netwerk:

Erik van Haren @ErikvHaren
"PSV wint met 1-0 van FC Sion, doelpunt Pereiro. Tweede helft maakten jonkies Bergwijn, Rigo, Rosario en Gudmundsson weer goede indruk."

Gudmundsson gewoon toevoegen en Luuk onderhands aanbieden, misschien is er nog een Engelse club met teveel geld en te weinig visie......
 
Twitter bericht PSV Netwerk:

Erik van Haren @ErikvHaren
"PSV wint met 1-0 van FC Sion, doelpunt Pereiro. Tweede helft maakten jonkies Bergwijn, Rigo, Rosario en Gudmundsson weer goede indruk."

Gudmundsson gewoon toevoegen en Luuk onderhands aanbieden, misschien is er nog een Engelse club met teveel geld en te weinig visie......

:p: Heeft een contract tot 2020, denk je nou echt dat iemand hem voor veel geld wilt 'uitkopen' hahahahahaha

De kans dat dat gebeurt is net zo hoog als dat ik de powerball win straks met me 3 loten.
 
Twitter bericht PSV Netwerk:

Erik van Haren @ErikvHaren
"PSV wint met 1-0 van FC Sion, doelpunt Pereiro. Tweede helft maakten jonkies Bergwijn, Rigo, Rosario en Gudmundsson weer goede indruk."

Gudmundsson gewoon toevoegen en Luuk onderhands aanbieden, misschien is er nog een Engelse club met teveel geld en te weinig visie......

Bergwijn was gevaarlijk. Rigo makkelijk en sterk aan de bal, maar matig zonder. Rosario heb ik toch weinig van gezien. Gudmundsson had een paar aardige voorzetten, maar was verder wat passief. De Jong was overigens weer dramatisch.

Op basis van deze wedstrijd:

Zoet
Arias - Isimat - De Wijs - Willems
Maher - Rigo - Hendrix
Pereiro - Locadia - Bergwijn
 
Davy Pröpper traint vandaag apart van de groep.

:ai:

Nu al een blessure? :(
 
Laatst bewerkt:
Wanneer is eigenlijk de volgende oefenwedstrijd? Ik heb gisteren gezocht op psv.nl, maar kon niks vinden.
 
Hierbij de opstelling tegen AS Monaco:

[IMG2=JSON]{"data-align":"none","data-size":"full","height":"624","width":"624","src":"https:\/\/pbs.twimg.com\/media\/DE3IziAXsAEMLpA.jpg:small"}[/IMG2]
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan