Marco van Ginkel (M)

Dan zal Chelsea wel meer dan 10 miljoen voor hem vragen. En dat hebben we denk ik gewoon niet liggen, helaas.
 
Van Ginkel verlengt contract bij Chelsea tot 2020

http://www.ed.nl/psv/van-ginkel-verl...2020~a1e388ac/

Marco van Ginkel heeft zijn contract bij Chelsea met een jaar verlengd, tot 2020. PSV huurt hem dit seizoen en net als vorig jaar heeft Chelsea zijn verbintenis opengebroken en een jaar langer laten lopen. PSV heeft geen optie tot koop bedongen en zag een poging stranden om hem op de loonlijst te krijgen.

:unsure:De geschiedenis herhaalt zich. :re: Toch een vreemde situatie. :ai:
 
Van Ginkel verlengt contract bij Chelsea tot 2020

http://www.ed.nl/psv/van-ginkel-verl...2020~a1e388ac/

Marco van Ginkel heeft zijn contract bij Chelsea met een jaar verlengd, tot 2020. PSV huurt hem dit seizoen en net als vorig jaar heeft Chelsea zijn verbintenis opengebroken en een jaar langer laten lopen. PSV heeft geen optie tot koop bedongen en zag een poging stranden om hem op de loonlijst te krijgen.

:unsure:De geschiedenis herhaalt zich. :re: Toch een vreemde situatie. :ai:

Chelsea lijkt op 2 gedachten te hinken mbt v.Ginkel, en dat is wel vreemd. Normaal gesproken hadden ze toch allang afscheid genomen van een speler die ze 3 seizoenen op rij verhuren?
 
Chelsea lijkt op 2 gedachten te hinken mbt v.Ginkel, en dat is wel vreemd. Normaal gesproken hadden ze toch allang afscheid genomen van een speler die ze 3 seizoenen op rij verhuren?

:unsure:Wellicht proberen ze hem volgend seizoen te verkopen aan PSV. Als PSV meer geld heeft. :re: Als PSV de Europa League gewonnen heeft. :shifty: ;)
 
Chelsea lijkt op 2 gedachten te hinken mbt v.Ginkel, en dat is wel vreemd. Normaal gesproken hadden ze toch allang afscheid genomen van een speler die ze 3 seizoenen op rij verhuren?

Waarschijnlijk merkte ze dat er nog niet genoeg geld werd geboden, daarom duurde het wat langer, dus hopen ze de waarde wat op te krikken voor na volgend seizoen. Alsof die ene fuck geven om Van Ginkel, die denken alleen maar aan de handel.
 
Chelsea lijkt op 2 gedachten te hinken mbt v.Ginkel, en dat is wel vreemd. Normaal gesproken hadden ze toch allang afscheid genomen van een speler die ze 3 seizoenen op rij verhuren?

Als niemand wil betalen voor hem, dan kun je beter een debiele club zoeken die zijn megasalaris wel wil betalen.....
 
Als niemand wil betalen voor hem, dan kun je beter een debiele club zoeken die zijn megasalaris wel wil betalen.....

:unsure: Ik denk dat het voor een club als Chelsea, hoe dik verlies ze ook maar draaien, nou niet echt van groot belang is om het salaris van v.Ginkel uit te besteden. Anders zouden ze niet dozijnen van dat soort spelers op hun loonlijst hebben staan.
 
Goed dat hij terug is een ervaren middenvelder die 10 goals of meer maakt is van onschatbare waarde. Het uitgespaarde transfers geld kan psv nu gebruiken voor een goede centrum verdediger. Twee vliegen in een klap(Y)
 
Van Ginkel nieuwe aanvoerder PSV. Ik weet niet of het een goed idee is om een huurling aanvoerder te maken maar dat De Jong het niet moest zijn lijkt mij duidelijk.
 
Van Ginkel nieuwe aanvoerder PSV. Ik weet niet of het een goed idee is om een huurling aanvoerder te maken maar dat De Jong het niet moest zijn lijkt mij duidelijk.

Hij had in mijn ogen Zoet kunnen kiezen, anders zou ik ook niet weten wie.
 
Zoet gaat misschien nog weg, en als de Jong zo speelt als afgelopen seizoen zal hij niet altijd in de basis staan. Van Ginkel moet de gangmaker zijn, heeft veel ervaring. Logische keus imo.
 
Zoet gaat misschien nog weg, en als de Jong zo speelt als afgelopen seizoen zal hij niet altijd in de basis staan. Van Ginkel moet de gangmaker zijn, heeft veel ervaring. Logische keus imo.

Zo logisch is dat niet, dat komt ook nooit voor. Een huurling komt en gaat. Er zijn maar weinig spelers in een elftal die ontzag hebben voor zo een passant. Dat toont alleen maar aan dat psv een stuurloos elftal heeft en een coach die het niet meer weet. En dat zag je al in de voorbereiding en vanavond. Niets veranderd tov van vorig jaar behalve dat je 3 sterkhouders kwijt bent voor luttele bedragen.... En de dure aankopen die worden geacht versterkingen te zijn beginnen op de bank. Cocu is warrig net als vorig jaar en zijn elftal ook.
 
Zo logisch is dat niet, dat komt ook nooit voor. Een huurling komt en gaat. Er zijn maar weinig spelers in een elftal die ontzag hebben voor zo een passant. Dat toont alleen maar aan dat psv een stuurloos elftal heeft en een coach die het niet meer weet. En dat zag je al in de voorbereiding en vanavond. Niets veranderd tov van vorig jaar behalve dat je 3 sterkhouders kwijt bent voor luttele bedragen.... En de dure aankopen die worden geacht versterkingen te zijn beginnen op de bank. Cocu is warrig net als vorig jaar en zijn elftal ook.

Of is Cocu niet blij met de aankopen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan