Wedstrijden PSV O19 t/m PSV O9

Kan gebeuren. De goals van Theunissen waren overigens best mooi. Vandaag spelen ze tegen Anderlecht, winnaars van vorige editie.

Brands zoekt een linksback en Cocu zoekt doelpunten.....

Zouden ze (Gerbrands/Brands/Cocu) op de Herdgang te vinden zijn vandaag?

Inmiddels is de eindstand tegen de winnaars van vorig jaar bekend: 7-0.
 
Laatst bewerkt:
Mooi om te zien dat nog iemand presteert. Misschien kunnen we die jongens voortaan in het Philips Stadion laten voetballen en die uilen op de Herdgang
 
Kijk, tactiek gekoppeld aan inzet en talent. Dat laatste zit ook in het eerste elftal. Inzet en tactiek ontbreken.

Bommel mag wat mij betreft zo snel mogelijk doorschuiven naar het eerste elftal.
 
PSV O19 - Estudiantes O19 ..... 2-1. Ze gaan gewoon door met winnen. Zij wel. :shifty:
 
Even de samenvattingen zitten kijken van PSVo19. Zeker in de eerste twee wedstrijden (waarin blijkbaar de beste spelers meededen), vonden ze elkaar eenvoudig. Er werd niet gebreid en direct gespeeld met mooie combinaties. Die Mauro is wel een fantastische speler, wat die al laat zien.
 
Zo, je focus behouden terwijl je al geplaatst bent, netjes

Ook met een B-team, slechts 2 basisspelers speelden tegen Estudiantes. En 7-0 tegen Anderlecht in een wedstrijd van 60 minuten is ook niet slecht.
Het spelplezier is ook erg leuk om naar te kijken, echt genieten. Erg jammer dat ik dit jaar niet kon kijken.
 
Even de samenvattingen zitten kijken van PSVo19. Zeker in de eerste twee wedstrijden (waarin blijkbaar de beste spelers meededen), vonden ze elkaar eenvoudig. Er werd niet gebreid en direct gespeeld met mooie combinaties. Die Mauro is wel een fantastische speler, wat die al laat zien.

Ik meldde het elders al, maar dit is een van de dingen die ik mis bij PSV1. Ik heb daar nu al zo vaak gezien dat er een speler diep gaat, en de speler die aan de bal is kan dat niet gemist hebben, maar toch wordt er dan niet voor gekozen om die pass ook gewoon te geven, terwijl daar dan wel de mogelijkheid voor is; het is net alsof ze vinden dat dat te makkelijk zou zijn o.i.d. En dan doen ze in plaats daarvan een balletje breed, tot op de vleugels, maar dat gaat dan zo traag dat de verdediger van de tegenstander al weer bovenop die vleugelspeler zit, zodat die weer terug moet etc.
 
Laatst bewerkt:
Helaas moeten deze gasten bij Psv eerst naar jong Psv voordat we ze misschien ooit in Psv 1 zien.
Gasten als Piroe,Gakpo en Mauro (mis ik waarschijnlijk nog wel wat spelers)gewoon een x in Psv 1 laten spelen kan toch geen kwaad.

Ik ben afgelopen jaar naar de Youth Leaque gaan kijken in het Psv stadion, het plezier spatte ervan af, dat mis ik bij Psv 1.
 
Helaas moeten deze gasten bij Psv eerst naar jong Psv voordat we ze misschien ooit in Psv 1 zien.
Gasten als Piroe,Gakpo en Mauro (mis ik waarschijnlijk nog wel wat spelers)gewoon een x in Psv 1 laten spelen kan toch geen kwaad.

Ik ben afgelopen jaar naar de Youth Leaque gaan kijken in het Psv stadion, het plezier spatte ervan af, dat mis ik bij Psv 1.

Inderdaad, laat die gasten een keer tegen Sparta of VVV spelen. Voor hen is dat wel "Bayern Munchen".
 
Helaas moeten deze gasten bij Psv eerst naar jong Psv voordat we ze misschien ooit in Psv 1 zien.
Gasten als Piroe,Gakpo en Mauro (mis ik waarschijnlijk nog wel wat spelers)gewoon een x in Psv 1 laten spelen kan toch geen kwaad.

Ik ben afgelopen jaar naar de Youth Leaque gaan kijken in het Psv stadion, het plezier spatte ervan af, dat mis ik bij Psv 1.

Het is inderdaad heel frustrerend dat wanneer je een speler hebt in de jeugd die echt uitblinkt we eigenlijk al weten dat hij in de komende 2 jaar nog niet eens een volle wedstrijd mag gaan spelen bij PSV 1. Zelfs al loten we in de beker tegen een hoofdklasser dan nog is het hier geen speeltuin en laten we lekker de falende vedettes aankloten.
 
Inderdaad, laat die gasten een keer tegen Sparta of VVV spelen. Voor hen is dat wel "Bayern Munchen".

Dan kom je echter het volgende probleem tegen; namelijk dat ze dan in een labbekakkerig elftal terecht komen waar al het spelplezier is uitgezogen, in een systeem dat zichzelf in de voet schiet. Onder die omstandigheden moeten zij zich dan laten zien, en dat gaat natuurlijk niet lukken. En dan heeft Cocu weer ammunitie om te zeggen, "Zie je wel, de jeugd is er nog niet klaar voor."
 
Helaas moeten deze gasten bij Psv eerst naar jong Psv voordat we ze misschien ooit in Psv 1 zien.
Gasten als Piroe,Gakpo en Mauro (mis ik waarschijnlijk nog wel wat spelers)gewoon een x in Psv 1 laten spelen kan toch geen kwaad.

Ik ben afgelopen jaar naar de Youth Leaque gaan kijken in het Psv stadion, het plezier spatte ervan af, dat mis ik bij Psv 1.

Dat laatste zeker. Niet alleen het plezier, maar ook de wil om te presteren. Bij de `jonkies` zie je in ieder geval terug dat ze zich willen profileren. Bij veel spelers in PSV 1 heb ik dat gevoel totaal niet (meer)
 
Terug
Bovenaan Onderaan