Wedstrijden PSV O19 t/m PSV O9

Hahaha fantastisch en dat op Ajax tv. Die jongens kunnen beter voetballen dan het eerste.
 
Weer mooie dingen gezien van Mauro, in de samenvatting. Wat moet die jongen nog doen om overgeheveld te worden naar het eerste? Cocu vergiftigen?
 
Lijkt het nou zou, kleed het tenue goed af, of zijn die gasten van PSV O19 allemaal zo groot?

Viel me ook op dat het flinke jongens zijn tegenover hun leeftijdsgenoten. Alleen maar gunstig. In het hedendaagse voetbal moet je fysiek ingestelde mannen hebben. Aan de andere kant moet er altijd ruimte zijn voor een creatieve kabouter zoals Sneijder en Ziyech :D
 
Viel me ook op dat het flinke jongens zijn tegenover hun leeftijdsgenoten. Alleen maar gunstig. In het hedendaagse voetbal moet je fysiek ingestelde mannen hebben. Aan de andere kant moet er altijd ruimte zijn voor een creatieve kabouter zoals Sneijder en Ziyech :D

Ziyech is geen kabouter, is wel 1,80 minimaal toch?
 
Ziyech is geen kabouter, is wel 1,80 minimaal toch?

Ow oké, maar doelde niet zozeer op de lengte maar meer op zijn fysiek dat niet zo indrukwekkend is. Hij is een stilist en ben blij dat ze nog niet verdwenen zijn met dr Pogba's van deze wereld.
 
Viel me ook op dat het flinke jongens zijn tegenover hun leeftijdsgenoten. Alleen maar gunstig. In het hedendaagse voetbal moet je fysiek ingestelde mannen hebben. Aan de andere kant moet er altijd ruimte zijn voor een creatieve kabouter zoals Sneijder en Ziyech :D

Aan de andere kant?? liever gewoon in hetzelfde team hoor :D
 
Filmpje niet gezien? Het was niet de doelpuntenmaker en ook niet dichtbij.

'Neem ik aan'... Wat denk je zelf?
Ik kijk momenteel helemaal niks, qua voetbal. De lol is er totaal af. Ik hoop dat dat nog verandert, maar leuk filmpjes kijken over / met / van voetballers is niet aan mij besteed.
 
Ik scrolde eens door de lijst jeugdspelers (vraag niet waarom) en ik zag dat de zoons van Van Bommel en Van Nistelrooy in de PSV opleiding zitten. Misschien kunnen zij PSV ooit redden. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan