Dat hij minder kost omdat hij boven de 30 is en een aflopend contract heeft snap ik. En die afspraken mag je van mij blijven maken als we op geen andere manier zulk soort spelers binnen kunnen krijgen. Maar 2,5 miljoen is gewoon veel te makkelijk. Er zijn genoeg clubs op de wereld die nog wel bereid zijn om +5 miljoen te betalen voor hem. Het meest vage vind ik nog wel dat het hier om Real Betis gaat, zoals ik al eerder zij hoe haal je het in je hoofd om als vedette van PSV die de clubs waarschijnlijk voor het uitkiezen heeft voor Real fucking Betis te kiezen. Ik zou toch wel heel graag weten waarom Guardado ons voor die club wil verlaten. Sowieso, na dat gedoe met Robert moet je die gasten meteen het stadion uittrappen, ga maar lekker ergens anders vieze spelletjes spelen met je schulden clubje.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het ook maar vaag.

Maar goed, als PSV zo zijn slag blijft slaan met Guardado's en Moreno's is dat deel natuurlijk prima.

Het is waarschijnlijk de enige manier dat dergelijke spelers bij PSV een contract tekenen of verlengen. Als die afspraken niet gemaakt worden komen ze niet naar PSV of blijven ze niet en gaan ze transfervrij weg.
 
Het is waarschijnlijk de enige manier dat dergelijke spelers bij PSV een contract tekenen of verlengen. Als die afspraken niet gemaakt worden komen ze niet naar PSV of blijven ze niet en gaan ze transfervrij weg.

Dat juich ik ook alleen maar toe, dan moet je af en toe instemmen met een minder bedrag. Maar je kunt mij niet wijsmaken dat Betis de enige club is die hem wil hebben en er niemand meer dan 5 miljoen voor hem overheeft. Er is een afspraak gemaakt dat Guardado mocht vertrekken wanneer hij dat wilde, maar er is nergens een afspraak gemaakt dat PSV hetzelfde bedrag voor hem vangt dan dat hij gekost heeft. Genoeg clubs op de wereld die een speler als Guardado kunnen gebruiken, waarschijnlijk 10x mooier dan dat Betis, die echt wel hun portemonnee willen trekken en het dubbele bedrag betalen.
 
Hebben we het hier over dezelfde Guardado die enkele maanden geleden door het halve forum met pek en veren door de stad is gestuurd omdat hij in de laatste minuut een fout maakte waardoor we een wedstrijd niet wonnen...........
 
Hebben we het hier over dezelfde Guardado die enkele maanden geleden door het halve forum met pek en veren door de stad is gestuurd omdat hij in de laatste minuut een fout maakte waardoor we een wedstrijd niet wonnen...........

Klopt. Ik heb hem genoeg bekritiseerd, waarvan soms ook gewoon terecht. Maar je kan er niet omheen dat hij toch weer van belang is geweest dit seizoen en een speler is die we hard gaan missen. Zo'n speler voor 2,5 miljoen naar Betis sturen is gewoon erg pijlijk.
 
Ik vind het ook maar vaag.

Maar goed, als PSV zo zijn slag blijft slaan met Guardado's en Moreno's is dat deel natuurlijk prima.

Ik weet nog niet of dat zo prima is, want uiteindelijk moet je als PSV zijnde toch elke seizoen flink kunnen cashen op je spelers om je selectie op peil te kunnen blijven houden en mee te kunnen blijven draaien in de top. Haal je dit soort spelers telkens onder zogenaamde afspraken waarbij ze gratis weg kunnen, dan neem je een risico wanneer je geen kampioen wordt. Dan heb je én geen CL inkomsten, en geen inkomsten van goeie transfererende spelers, en dat is nu dus het geval.
 
Ik weet nog niet of dat zo prima is, want uiteindelijk moet je als PSV zijnde toch elke seizoen flink kunnen cashen op je spelers om je selectie op peil te kunnen blijven houden en mee te kunnen blijven draaien in de top. Haal je dit soort spelers telkens onder zogenaamde afspraken waarbij ze gratis weg kunnen, dan neem je een risico wanneer je geen kampioen wordt. Dan heb je én geen CL inkomsten, en geen inkomsten van goeie transfererende spelers, en dat is nu dus het geval.

Verkoop je toch gewoon meer shirtjes a 100 euro......
 
Ik weet nog niet of dat zo prima is, want uiteindelijk moet je als PSV zijnde toch elke seizoen flink kunnen cashen op je spelers om je selectie op peil te kunnen blijven houden en mee te kunnen blijven draaien in de top. Haal je dit soort spelers telkens onder zogenaamde afspraken waarbij ze gratis weg kunnen, dan neem je een risico wanneer je geen kampioen wordt. Dan heb je én geen CL inkomsten, en geen inkomsten van goeie transfererende spelers, en dat is nu dus het geval.

Daar is een goed punt hoor maar je moet als topclub in Nederland zijnde met beperkte middelen toch ook gewoon risico's nemen?
 
Ik weet nog niet of dat zo prima is, want uiteindelijk moet je als PSV zijnde toch elke seizoen flink kunnen cashen op je spelers om je selectie op peil te kunnen blijven houden en mee te kunnen blijven draaien in de top. Haal je dit soort spelers telkens onder zogenaamde afspraken waarbij ze gratis weg kunnen, dan neem je een risico wanneer je geen kampioen wordt. Dan heb je én geen CL inkomsten, en geen inkomsten van goeie transfererende spelers, en dat is nu dus het geval.

Dat sowieso. Maar welke club in Nederland casht er op dit moment flink met aangekochte spelers? Het meeste dat voor bedragen boven de 10 miljoen vertrekt is jong en komt uit eigen jeugd of is aangekocht voor een bedrag onder de 1 miljoen. Er zijn maar weinig gevallen alla Guardado of Moreno in deze competitie te vinden die dan meteen voor dikke winst vertrekken. Sowieso komen er maar amper van zulke spelers richting de Eredivisie. Guardado en Moreno zijn echte goudmijnen geweest, voor een klein bedrag aangekocht maar ze waren o zo belangrijk. Deze goudmijnen zou je hier helemaal niet hebben zonder die afspraken. Liever twee van zulke goedkope jongens met afspraken dan 5 van die Eredivisie talentjes voor meer dan 5 of misschien wel 10 miljoen te kopen, die dan vervolgens ook nog eens falen en voor dik verlies weer vertrekken.

Ik ben het er volledig mee eens dat ze met betrekking tot die afspraken ook gewoon wat verder mogen rekken. Dat er een afspraak is gemaakt met een speler om een mooie aanbieding niet te veel in de weg te zitten is goed, als ze daardoor een seizoen langer blijven voetballen heb ik daar geen problemen mee. Maar dan is het niet de bedoeling om die speler voor het minste of geringste maar te laten gaan. Genoeg clubs die 5+ miljoen voor Guardado willen betalen en ook 10+ miljoen voor een Moreno. Het is op deze manier allemaal veel te makkelijk.
 
Laatst bewerkt:
Daar is een goed punt hoor maar je moet als topclub in Nederland zijnde met beperkte middelen toch ook gewoon risico's nemen?

Daar heb je ook wel weer een punt natuurlijk. Ik zie graag PSV risico nemen, en ondanks dat ik het zelf meldde in mijn post had ik dit soort deals eigenlijk niet als risicovol beschouwd. Ik denk dat ik gewoon teleurgesteld ben dat dit soort spelers voor zulke flutbedragen de deur uitgaan, laten we het daar maar op houden. ;)
 
Dat sowieso. Maar welke club in Nederland casht er op dit moment flink met aangekochte spelers? Het meeste dat voor bedragen boven de 10 miljoen vertrekt is jong en komt uit eigen jeugd of is aangekocht voor een bedrag onder de 1 miljoen. Er zijn maar weinig gevallen alla Guardado of Moreno in deze competitie te vinden die dan meteen voor dikke winst vertrekken. Sowieso komen er maar amper van zulke spelers richting de Eredivisie. Guardado en Moreno zijn echte goudmijnen geweest, voor een klein bedrag aangekocht maar ze waren o zo belangrijk. Deze goudmijnen zou je hier helemaal niet hebben zonder die afspraken. Liever twee van zulke goedkope jongens met afspraken dan 5 van die Eredivisie talentjes voor meer dan 5 of misschien wel 10 miljoen te kopen, die dan vervolgens ook nog eens falen en voor dik verlies weer vertrekken.

Ik ben het er volledig mee eens dat ze met betrekking tot die afspraken ook gewoon wat verder mogen rekken. Dat er een afspraak is gemaakt met een speler om een mooie aanbieding niet te veel in de weg te zitten is goed, als ze daardoor een seizoen langer blijven voetballen heb ik daar geen problemen mee. Maar dan is het niet de bedoeling om die speler voor het minste of geringste maar te laten gaan. Genoeg clubs die 5+ miljoen voor Guardado willen betalen en ook 10+ miljoen voor een Moreno. Het is op deze manier allemaal veel te makkelijk.

Niks aan toe te voegen!
Het is een aderlating. Twee beste en belangrijkste spelers weg, de aanjagers van dit slappe zootje. En nog niks terug.. de slappe hap zit er nog.
 
Guardado wordt vanmiddag medisch gekeurd in Sevilla.
:unsure:Laat Betis Sevilla maar eerst betalen. Voor je het weet scheuren ze zijn enkelband of knieband. :re:
 
Ik ben overigens benieuwd wie we in de Play-offs gaan loten.
 
Wie wil er nu bij Betis voetballen? Wat een kutclub.
Dat je een keer in de VS wil voetballen, Ok. Of in Engeland. Of bij een grote club (ook al is het als back-up). Maar Betis? Beetje niet proberen te degraderen?
Niet verwacht dit.
 
Wie wil er nu bij Betis voetballen? Wat een kutclub.
Dat je een keer in de VS wil voetballen, Ok. Of in Engeland. Of bij een grote club (ook al is het als back-up). Maar Betis? Beetje niet proberen te degraderen?
Niet verwacht dit.

Nee het is een deceptie eerste klas en onverklaarbaar. Had dit niet gedacht van Andres.
 
Terug
Bovenaan Onderaan