Aanvallers

Ik zou het juist wel proberen die Lozano kan je met externe sponsoren of met het shirt(s) verkoop zijn salaris betalen kan je zo weer doorverkopen er zit een goede mentaliteit in en spelers zoals een Moreno Guardado kunnen hem overhalen.
En Psv moet aangeven dat spelers als Romario en Ronaldo Robben en R van Nistelrooy ook eerst een tussenstap hebben gemaakt..
Wat we nu hebben kunnen we niet mee verder dat is een feit.
Noem maar andere spelers die kwaliteit in zich hebben zijn en we goed kunnen doorverkopen.

Henry Onyekuru

Goede stats: 12 doelpunten, 7 assists, tweebenig en een keer iemand die in het systeem van PSV past.. En (zo ben ik hem op het spoor gekomen) is aangedragen door het scoutingsbedrijf dat scout o.b.v. stats.
 
Ik zou het juist wel proberen die Lozano kan je met externe sponsoren of met het shirt(s) verkoop zijn salaris betalen kan je zo weer doorverkopen er zit een goede mentaliteit in en spelers zoals een Moreno Guardado kunnen hem overhalen.
En Psv moet aangeven dat spelers als Romario en Ronaldo Robben en R van Nistelrooy ook eerst een tussenstap hebben gemaakt..
Wat we nu hebben kunnen we niet mee verder dat is een feit.
Noem maar andere spelers die kwaliteit in zich hebben zijn en we goed kunnen doorverkopen.

Gemiste kans; na drie upgrades van zijn contract (salaris) in de laatste 2.5 jaar en een flink rijtje europese clubs dat hem inmiddels zegt te volgen is hij voor PSV inmiddels te duur. Was leuk geweest als betaalbare gok 2 - 1.5 jaar geleden om te zien of hij het hier ook waar kon maken. Met de toenmalige (huidige) mexicanen had je hem wellicht kunnen overtuigen en had ik wel vertrouwen in m gehad. Nu krijgt ie al 2.5 maal ons salarisplafond, is er interesse van andere clubs uit sterkere competities en ligt die jongen nog een flinke termijn vast bij zijn huidige club. Bovendien lijkt de kans aanwezig dat de Mexicanen bij ons aan hun laatste seizoen deelnemen (Andres en Hector zie ik beide deze zomer vertrekken). Kortom, ik ben het met je oneens dat PSV deze zomer vol op Lozano moet inzetten - dat had ik graag gezien een jaar of meer geleden maar inmiddels is de boot gemist denk ik.
 
Sardar Azmoun van Rostov?? Heeft volgens mij nog maar 1 jaar te gaan met zijn huidige contract dys misschien is hij nog goedkoop op te pikken
 
1. Ja,zie je aantal doelpunten vorig seizoen.
2 wie is ons breekijzer nu bij een gelijke stand cq achterstand om iets te forceren ala bv Vennegoor? Kom Toch niet met vlieg gewricht Lammers,Bergwijn.

Het idee van een stormram vind ik nog niet zo slecht. Weghorst zou dat kunnen zijn. Maar dan wel Luuk de Jong laten vertrekken en Locadia en Lammers de spitspositie laten bekleden.
 
Het idee van een stormram vind ik nog niet zo slecht. Weghorst zou dat kunnen zijn. Maar dan wel Luuk de Jong laten vertrekken en Locadia en Lammers de spitspositie laten bekleden.
En jij ziet het op korte termijn gebeuren dat Brands en Cocu afscheid nemen van hun aanvoerder en Weghorst voor hem in de plaats naar Eindhoven halen....
 
Het idee van een stormram vind ik nog niet zo slecht. Weghorst zou dat kunnen zijn. Maar dan wel Luuk de Jong laten vertrekken en Locadia en Lammers de spitspositie laten bekleden.

Weghorst is zo'n speler die met hard werken weet te slagen in de subtop. Voor PSV te licht, vrees ik.
 
Dan heb ik liever een hard werkende suptopper, dan een spits bij een topclub die er in een heel seizoen nauwelijks 10 weet te maken, terwijl hij vrijwel elke wedstrijd in de basis begonnen is en ook nog aanvoerder is....
 
Dan heb ik liever een hard werkende suptopper, dan een spits bij een topclub die er in een heel seizoen nauwelijks 10 weet te maken, terwijl hij vrijwel elke wedstrijd in de basis begonnen is en ook nog aanvoerder is....

Ik niet, want voor een subtopper is 10 goals het plafond, terwijl Luuk heeft laten zien er (veel) meer te maken. Overigens denk ik ook dat Luuk het best kan vertrekken, maar niet als Weghorst zijn vervanger wordt.
 
Ik niet, want voor een subtopper is 10 goals het plafond, terwijl Luuk heeft laten zien er (veel) meer te maken. Overigens denk ik ook dat Luuk het best kan vertrekken, maar niet als Weghorst zijn vervanger wordt.

Ik denk dat een voorhoede met Lozano, Locadia en Pereiro best wel eens zou kunnen renderen. Bergwijn nog achter de hand.
 
Ik niet, want voor een subtopper is 10 goals het plafond, terwijl Luuk heeft laten zien er (veel) meer te maken. Overigens denk ik ook dat Luuk het best kan vertrekken, maar niet als Weghorst zijn vervanger wordt.

O nee, Weghorst niet als vervanger van Luuk de Jong. Als pinchhitter.
 
Ik vind het wel humor. Brands om van alles bekritiseren, maar als hij WEGHORST zou halen zou hij geweldig werk verrichten...
 
Kweenie, ik wil Weghorst niet als spits bij PSV. Maar bij een 1-0 achterstand in de laatste 10 minuten oorlog laten maken is aan hem wel besteed, denk ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan