PSV - Sparta Rotterdam | Zondag 5 mei | Eindstand: 4-2 PSV kampioen!

Maar zou het niet verstandig zijn om eens iets minder te zuipen? En da erbij als zo’n kerel zoiets tegen mij zegt zal ik vriendelijk bedanken. Ik vind dit wel van 2 kanten komen.
Het is een niet al te snuggere zwaarbeschonken gast. Als je die een explosief aanbiedt en doet alsof het een fakkel is dan ben je gewoon schuldig aan zware mishandeling. Als het niet al poging tot doodslag is.
 
Het is een niet al te snuggere zwaarbeschonken gast. Als je die een explosief aanbiedt en doet alsof het een fakkel is dan ben je gewoon schuldig aan zware mishandeling. Als het niet al poging tot doodslag is.
Zal conform t wetboek geen poging tot doodslag zijn gezien de omschrijving van dat delict. Maar mag hopen dat de dader gepakt en berecht wordt
 
O maar daar ben ik het mee eens!!!! Ik bedoel meer dat het slachtoffer ook wel eens iets mag doen aan zijn gedrag

Ik raad je aan om Appie eens op te zoeken op Youtube. Het slachtoffer heeft niet heel veel in zijn hersenpan om na te denken. En dat wisten die gasten die hem dit aanboden ook, ben ik vrij zeker van. Oftewel, die kun je hiervoor gewoon vervolgen.
 
Haha, een inkopper inderdaad! Kijken we al met een schuin oog naar de leukste fase van het jaar? Die van zomeravondvoetbal en transfers? Wie gaat weg, wie moet er gehaald worden?
Nu al? Er moet nog gehuldigd worden en alles..
 
Haha, ik zal weer eens wat vaker een kijkje komen nemen. Iedereen maakt het verder goed hier?
Goed je weer te zien Welt!

Ik wil nog niet dat dit seizoen eindigt. Volgend jaar wordt namelijk gegarandeerd minder dominant. Zo'n seizoen zet je niet elk jaar neer.. Genieten zolang het duurt.
 
Goed je weer te zien Welt!

Ik wil nog niet dat dit seizoen eindigt. Volgend jaar wordt namelijk gegarandeerd minder dominant. Zo'n seizoen zet je niet elk jaar neer.. Genieten zolang het duurt.
Goed u ook weer te zien!

De top halen is idd 1. Er blijven is nog veel moeilijker. Maar zou toch graag (hoe mooi een kampioenschap ook is) een keer Europees echt wat neerzetten. Ik vind CL-avondjes magisch. Natuurlijk zijn we budgettair gezien geen club voor bij de laatste 4. Maar met goed beleid en een goede organisatie (en een klein beetje geluk) moet dat gewoon best weer een keer mogelijk zijn. Dus waarom niet komend seizoen al?

Benodigdheden: een andere keeper, een goede RCV en een fitte Lang.
 
Terug
Bovenaan Onderaan