PSV - Sparta Rotterdam | Zondag 5 mei | Eindstand: 4-2 PSV kampioen!

Lieve mensen.. ik huil van geluk! Heerlijk.. na 6 jaar weer een kampoenschap! Wie had dit gedacht aan de start van dit seizoen! En dat met het type voetbal wat iedereen wil zien. Mijn zoontje helemaal uitgedost in psv kleding inclusief psv kampioenspetje geniet mee... intens zelfs.. 7 jaar oud! Een kampioenschap die hij intens meemaakt en 100% over 20 jaar nog kan herinneren. Intens genieten!! Dank.. PSV... dank Bosz... en dank spelers! En last but not least.. dank dit forum waar ik mijn ei in kwijt kan! Kampioenuuuuuhhhhh!!
 
Ik ben inmiddels ook weer thuis! Wat heb ik genoten van de hele dag. Gelukkig niet te dronken geworden. Na de wedstrijd en huldiging naar de stad gegaan Jezus wat een volk, heb al zo’n 15 kampioenschappen meegemaakt maar zoveel mensen heb ik nog nooit gezien daar! Maar wat een sfeer wat gemoedelijk en wat een gekte! Heerlijk!
 
Dat staat niet in het artikel. Dat zou wel vreselijk zijn.
Verstand gebruiken en van gevaarlijke speelgoed gewoon afblijven maar ....................
Blijkbaar zijn er altijd losgeslagen hersenloze idioten die vinden dat pyrotechnische zaken in een voetbalstadion te midden van duizende toeschouwers thuis hoort.
 
Dat staat niet in het artikel. Dat zou wel vreselijk zijn.

In het filmpje is niet het moment zelf te zien. Die kale man raakt naderhand zijn hand kwijt. Op het einde lijkt iemand tegen hem te zeggen: ‘hier hedde zo’n fakkel jonge’.

Ik heb het zelf nu een keer of 10, 20 geluisterd maar weet nog niet of ik het hoor omdat ik aan die zin denk of dat het ook werkelijk gezegd wordt.
 

In het filmpje is niet het moment zelf te zien. Die kale man raakt naderhand zijn hand kwijt. Op het einde lijkt iemand tegen hem te zeggen: ‘hier hedde zo’n fakkel jonge’.

Ik heb het zelf nu een keer of 10, 20 geluisterd maar weet nog niet of ik het hoor omdat ik aan die zin denk of dat het ook werkelijk gezegd wordt.
Maar zou het niet verstandig zijn om eens iets minder te zuipen? En da erbij als zo’n kerel zoiets tegen mij zegt zal ik vriendelijk bedanken. Ik vind dit wel van 2 kanten komen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan